Vegye számba az összes konverziót!


Vegye számba az összes konverziót!

Posted: 06 Nov 2015 04:00 AM PST

A több eszközön végrehajtott konverziók adatai már szerepelnek a Konverziók oszlopban, és az automatikus ajánlattétel funkcióba is integráltuk őket!

Az emberek a nap folyamán számos eszközt használnak vásárlásra, kommunikációra és szórakozásra. Az éppen aktuális céltól függően természetesen és gond nélkül váltogatjuk az eszköztípusokat – a munkahelyi laptoptól kezdve egészen az otthoni táblagépig. Az online vásárlók majdnem 40%-a okostelefonon kezdi a keresgélést, de maga a vásárlás már számítógépen vagy táblagépen történik.1 Ezért éveken keresztül azon dolgoztunk, hogy az eszközökön keresztüli konverziókat nyomon lehessen követni a Keresési és a Display hálózaton, illetve Shopping-kampányokban. A hirdetők a több eszközre vonatkozó statisztikákkal már világszerte meg tudják állapítani az AdWords-kampányok teljes értékét – a konverziók száma egyes esetekben pedig 16%-kal is nőtt.

Mától kezdve az eszközökön keresztüli konverziók a kulcsszavak szintjén is használhatók, illetve – a webhelyeken történő értékesítéseket, a telefonhívásokat és az alkalmazásletöltéseket már tartalmazó – fő Konverziók oszlopba is felvehetők.
Mivel az összes konverzió egy helyen tekinthető meg, a hirdetők részletesebb információkat kaphatnak arról, hogy az ügyfelek milyen módokon lépnek kapcsolatba a vállalkozással. Az összegyűjtött információk felhasználása ugyancsak leegyszerűsödött: mivel minden konverzió ugyanabban az oszlopban található, gyorsan aktiválható az automatikus ajánlattétel, így az optimalizálást az igazán lényeges konverziókhoz igazodva hajthatja végre.
Ha aktiválni szeretné az eszközökön keresztüli konverziókat az automatikus ajánlattételhez, akkor mindössze két egyszerű lépést kell megtenni az AdWords-fiók Eszközök>Konverziók lapján:
  1. A Beállítások lap Konverzióajánlat-mutató beállításánál a „Konverziók” értéket adja meg a „Konvertált kattintások” helyett. A „Konvertált kattintások” használatakor nem állnak rendelkezésre az eszközökön keresztüli konverziók, illetve a további vezérlők.
  2. Kattintson a „Speciális konverziók hozzáadása” elemre, és tegyen jelet a jelölőnégyzetbe: ezután az eszközön keresztüli, illetve a további speciális konverziók megjelennek a jelentések „Konverziók” oszlopában, valamint használhatók lesznek az automatikus ajánlattételhez.
Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy segítsünk betekintést nyerni azokba az új konverziótípusokba, amelyek részei egy folyamatosan csatlakoztatott, többképernyős világnak, hogy a lehető legjobb hirdetési döntéseket lehessen meghozni. Az eszközökön keresztüli konverziók automatikus ajánlattételhez történő használatáról a Súgóban talál további információt.

Írta Wilfred Yeung, termékmenedzser, AdWords-ajánlattéttel

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s