Rólam | Kapcsolat


szl

Szinte Romulus Loránd – online marketing szakértő 

Online marketing és SEO szakértő – Profit Online – SZINTE.HU

Szinte Romulus Loránd – Digital marketing strategist és SEO szakértő. Szakterületei a keresőoptimalizálás, Marketing stratégiák kidolgozása, PPC kampány tervezés és a E-mail Marketing. Ügyfelei között van több Nemzetközi márka és sok-sok magyar is, nagy hazai webshopok specialistája. Rendezvényszervezői múltja miatt sok Prémium rendezvényben is részt vesz. Teljes Online és Offline marketing kampányok specialistája.

Már 19 éve marketing menedzseri pozícióban dolgozik. 4 éven keresztül a DIGI tv marketing igazgatójaként tevékenykedett, Magyarországon, szoros kapcsolatban állva a Román képviselettel. Majd 2009-ben online marketing menedzseri másod diplomát szerzett Damjanovich Nebojsa osztályában, a Magyar Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján.

2007 – 2013 ig az OTP Pénztárak online marketing szakértője, valamint 2010 óta társtulajdonos a WProdukcio Online és Offline MARKETING  ügynökségben.

2010-ben Google Advertising Profesional képzést szerzett. Jelenleg saját brand, a Profit Online  kialakításán dolgozik. 2011 ben szervezte és tartotta meg az első magyar Facebook marketing szemináriumokat, felhívva a figyelmet a közösségi marketing robbanásszerűen növekvő fontosságára.

olyan ügyfelekkel dolgozott együtt mint:

Főbb Referenciák

OTP, Volksbank, Devergo, Rubint Réka, Shopping-all, Zara Hotel, Caramell Hotel, Hotel Kapitány, Tefal, Lindt, New Balance, Werkakadémia, LedLob, Life1Wellness, Gilda-Max Fitness, Korona Fitness, Team fitness, Fitness2000, NDNSport, President Hotel, BRW Bútorház, Devergo, High Care, Cosmopolitan, ÉVA Magazin, E-ON, MINIWEBSHOP.HU, Örmester Zrt, In-Kal Secury, Fásy Ádám, Rácz Gergő,

http://www.profitonline.hu, www.fashionawards.hu

Dolgozzunk együtt! Ajánlat kérés: 0630 357 20 45

E-Mail: szinte.lorand@gmail.com

Online Marketing Referenciák
PROFIT ONLINE – Digitális Ügynökség
www.profitonline.hu

INTERJÚ Velem a Pénz című műsorban

Weboldal elemzések – Web Ergonómia, E-mail Marketing

Online Marketing tanácsadás és Stratégia kialakítás

SEO – Keresőoptimalizálás, Link Marketing, Webergonómiai tanácsadás

PPC Kampányok felállítása és kezelése: Google Adwords , BING&Yahoo Ads, FACEBOOK, Adroll, Linkedin, Forsquare kampányok

Google Adwords Vizsga

Rólam Mondták:

“A Facebook hirdetéseket ma már minden vállalkozás használja. Szinte Loránd segítségével értettem meg, hogy bár nagyon egyszerű dologról van szó, ezt is lehet csinálni jól és rosszul. A hirdetésekkel kapcsolatos kisebb-nagyobb fogások bemutatása mellett számomra a leghasznosabb az volt, amikor Loránd megmutatta, hogyan kezelhetem ügyfeleim hirdetési fiókját egyszerre. Nem kérdés, ha a jövőben megint tanácsokra van szükségem, Szinte Loránddal fogok konzultálni!
Gyuris Gergely
PannonHandel Zrt.”

„Lórit nemcsak azoknak ajánlanám, akik elveszettnek érzik magukat az online marketing dzsungelében, hanem azoknak is, akik valami igazán innovatívra vágynak. Legutóbb egy címlaptervező- alkalmazást készítettünk együtt, amit több ezer olvasónk használt a FB-on.”

Sabján Johanna Cosmopolitan főszerkesztője
 

Én bírom a Szinte Lórit, pedig csak mostanában kezdem el egyáltalán kapisgálni, hogy mit is csinál. Olyan szép lassan értette meg magát velem és hitette el, hogy fontos, amit mond. A keresőoptimalizálás, a google adwords, meg a többi hókusz-pókusz, melyekről az én egykor boldogabb időket megélt generációm még csak nem is hallott. Én PR-osként még a közelmúltban is a web2 ismerete nélkül vittem sikerre dolgokat. Ma pedig már oda jutottam,  hogy Szinte Lórihoz fordulok, ha valamit a nyilvánosság tudomására akarok hozni. Ma már a Szinte egyenlő számomra a Facebook-kal. Mindkettő megkerülhetetlen. 

Vándor Ágnes, a Werk felelős vezetője

“Az on-line marketing számomra azt jelentette, hogy a weboldalunkon megjelentetünk egy információt, majd pedig várunk, ha nincs eredmény, akkor pedig átfogalmazzuk, és megint várunk . Szinte Loránd online marketing szakértő révén megtanultam, hogy persze, hogy nem ilyen egyszerű. Ennek ellenére az on-line marketinghez mindenki ért, kb. úgy, mint a focihoz. Be kell látni, hogy a sufnituning módszert nem érdemes alkalmazni, ez a terület egy külön tudomány, rengeteg ismeretlennel, buktatóval. Az együttműködésünk abszolút sikert eredményez, amelyet nem csak a jelenben realizálunk, hanem az üzleti kapcsolat fenntartása mellett reményeink szerint a jövőben is manifesztálódni fog.”

Garai Gábor – Matis Magyarország http://www.matis.hu

Előadásaim:

2010 Április 10. – TEAM Fitness
Online Marketing a Fitnessben

2010 Április 24 – MATIS Üzleti Szimpózium
Online Marketing a Kozmetikában
http://www.kozmetikusrendezveny.hu/2010-mezokovesd-hotel-balneo-2

2011 Február 26 és Április 7 – Boutique Hotel Zara
Facebook Szeminárium http://www.facebook.szeminarium.hu

2011 Április 25 – MATIS Üzleti Szimpózium
Facebook Marketing a Kozmetikában, http://www.kozmetikusrendezveny.hu

2011 Június 29. IIR Hungary
Online Marketing certified – Social Marketing day

2011 Október 20. La Prima Fashion Hotel
Facebook Szeminárium http://facebook.szeminarium.hu/2011-facebook-szeminarium

2012 Március 31 – Millenáris, Gombolt Újra Magyar
Online kommunikáció a Divatban

2012 Május 31. Hotel Tulip Inn, A Sikeres Facebook kampány Titka
http://www.infoszfera.hu/a-sikeres-facebook-kampany-titka-uzleti-reggeli

2013 Június 12. BME , Zeneipari Hivatal , MUSIC MARKETING

http://www.zeneiparihivatal.hu

2013 December 9. BME, Zeneipari Hivatal  PPC Kampányok és Youtube hirdetések a Zene Világában

2014  Augusztus 25 – MATIS Üzleti Szimpózium – Hotel Azúr Siófok, Online Marketing Hatékonysága – Szépségipar

Szakmai cikkek

Piac &Profit online magazin:

Céges Blog:hogyan és miért legyen?,

Hét tévhit az e-mail kampányokról

SZAKMAI ÖNÉLETRAJZ

Tanulmányok

– 2014 SENPAI – Damjanovich Nebojsa

Inbound Marketing B2B marketing képzés

– 2008.09-2009.06 Modern Üzleti Tudományok Főiskolája
Szakközgazdász, online marketing szakon, Online Marketing szakértő
– 2003 – 2007 Zsigmond Király Főiskola
Kommunikáció – Művelődésszervező (kommunikációs bölcsész, művelődésszervező bölcsész)
– 1997 – 1999 Felsőkereskedelmi Alapítványi Iskola
kereskedelmi technikus, kereskedelmi menedzser, (OKI felsőfokú szakképesítés)
– 1995 – Bródy Imre Sport Gimnázium

Szakmai gyakorlat:

– 1997 ASL Cipő és Ruházati Nagykereskedés
Üzletkötő, területi képviselő

Feladatok:
– BIZO, Patrick Ewing és Starter márkák országos terítése.

Munkatapasztalat:

 2009 – WPRODUKCIO Online Marketing Ügynökség 

online marketing tanácsadó / társtulajdonos

– 2007.11.01- 2013.05 OTP Pénztárszolgáltató Zrt. www.otppenztarak.hu
online marketing szakértő

Feladatok:
– Reklámkampányok, hirdetések megszervezése, tárgyalás az ezeket lebonyolító
– Ügynökségekkel, online marketing kampányok, versenytárs figyelés-elemzés
– Piackutatások, felmérések, prezentációk készítése, lojalitás programok
– Új szolgáltatások marketing kampányának levezetése http://www.otpcafeteria.hu , www.megerihozzanktartozni.hu
Online marketing stratégia kidolgozása, weboldalak karbantartása, PPC kampányok, Social média, online tanácsadás
– Sikerek: Online marketing stratégia kialakítása az OTP Pénztáraknál először.

– 2003 – 2007 DIGI KFT (volt EMKTV) – DIGITV www.digikabel.hu
Marketingvezető

Feladatok:
– a Digi Tv arculatának magyarországi bevezetése, fejlesztése,
– Ügyfelekkel való kapcsolattartás( Discovery, HBO) új ügyfél keresése,
– Ügyfélszolgálati irodák megtervezése, kialakításának levezénylése,
– Reklámkampányok, hirdetések megszervezése, tárgyalás az ezeket lebonyolító
– Ügynökségekkel, online marketing kampányok – Google Adwords
– Piackutatások, felmérések készítése, internet, TV, Telefon
– Új szolgáltatások marketing kampányának levezetése.
– Sikerek: új arculat, Több mint 240.000 új DIGI ügyfél 1 év alatt

– 2001 – 2003 ZOOM FASHION CAFÉ
Menedzser és PR rendezvényszervező, üzletvezető helyettes

Feladatok:
– termékbemutatók, sajtótájékoztatók, divatbemutatók rendezése szervezése.

– 1999 – 2000 WESTEL MOBIL TÁVKÖZLÉS RT.
Vállalati Aranykártya menedzser – V.I.P Customer Group

Feladatok:
– vállalati aranykártyák koordinálása,
– V.I.P ügyfelek teljes körű kiszolgálása,
– behajtás, ügyfélszolgálat, vállalati aranykártya ügyintézés.

– 1997 – 1999 N.Y.X RUHÁZATI NAGYKERESKEDÉS
Üzletkötő, területi képviselő

Feladatok:
– Wastsos & Chilli Pepper márka országos terítése, rendelések felvétele,
– marketing ügyintézés.

Rendezvényszervezés:
– több mind 90 divatbemutató rendezés-szervezése
(ZILLI, Skiny,Konsánszky Dóra, Király Tamás, Palmers, Reporter stb)
Fashion Awards Hungary rendező 2004-től
– Király Tamás Divatszeminárium
– Divatszeminárium

A http://www.szinte.hu weboldal teljes terjedelmében szerzői jogvédelem alatt áll. Az oldalon megtalálható információk, leírások, fotók, képek, videók és azok elrendezése is az oldal üzemeltetőjének kizárólagos A http://www.szinte.hu blog cikket átvenni csak a weboldalra http://www.szinte.hu való hivatkozással lehet, azzal a feltétellel, hogy az átvevő nem módosítja az eredeti cikket, a weboldalra utaló egyértelmű hivatkozást minden közlésnél feltünteti. A jogosulatlan felhasználás és másolás büntető- és polgári jogi következményeket von maga után.

Rólam | Kapcsolat” bejegyzéshez 4ozzászólás

  1. Valowriter szerint:

    Szia!
    Nekem adsense tanácsadásra lenne szükségem. kb. 100 ezres napi látogatottságú oldalamon a kattintási ráta 1% körüli. Ezt szeretném megnövelni. Ha tudsz foglalkozni a dologgal, vagy ismersz valakit, aki segíthetne, kérlek keress meg: valowriter@gmail.com

  2. N.Éva szerint:

    Szia! Tanácsra lenne szükségem. Rólam valaki becsületsértő hazugságokat ír kollégámnak.Hogyan tudhatom meg ki áll a hamis profil hátterében? IP címét meg tudhatom-e feljelentés nélkül?
    Köszönettel.

  3. szinteonline szerint:

    Nem csak programozó segítségével vagy még úgy sem…rendőrség…de ha internet kávézóból nyomja akkor csak istentől tudod meg majd…

Hozzászólás