Gyakorlati tanácsok webshop vezetőknek és tulajdonosoknak
Vannak vásárlóid, de úgy érzed jobban is növekedhetne a webshopod? Hallgass meg a tanácsainkat, hisz a Vatera is egykor 4 fős vállalkozás volt!
Előadók: Csupor Erik, a Vatera egykori ügyvezetője, Damjanovich Nebojsa, a Vatera egykori marketing igazgatója és Papp-Karakas Kitti az eNET piackutató cég munkatársa
A gyorsan változó elektronikus kereskedelmi világban egy valami nem változik – a vevők, akiket csak egy dolog érdekel – saját maguk. Az a kérdés, hogyan tudjuk a családi vállalkozásunkat növelni multi cég méretre úgy, hogy a központi elem a vevő maradjon?
“Ez nekem való?”
Ha webshopod van, hallottál előadásokat, olvastál cikkeket a témában, DE bizonytalan vagy abban, hogyan is kellene ezt a Te konkrét esetedben csinálni, akkor itt a helyed.
A szemináriumon leginkáb a Vatera korai fázisa alatt kikísérletezett és megtörtént növekedési know-how-t adjuk át.
Tudtad, hogy:
- … a piacra való betöréshez egyik kulcsfontosságú pontja a helyes célcsoport meghatározása a termékekhez igazítva? Aztán az adott célcsoport elérése és a lead generálás?
- … az erőforrások optimális kezelése (emberi, eszköz, pénzügyi erőforrások) is a növekedés egyik lényeges része?
- … a viselkedés alapú marketing (remarketing, intelligens ajánlók, stb) nélkülözhetetlen a webshop marketingjében és hogy vannak olcsó megoldások, amivel ezt lehet csinálni?
Az előadók:
- Csupor Erik, a Vatera egyik ügyvezetője,
- Damjanovich Nebojsa, a Vatera egykori marketing igazgatója és
- Papp-Karakas Kitti az eNET piackutató cég munkatársa
Témák:
- Mit mondanak a számok? – Nagyító alatt a magyar e-kiskereskedelem – Papp-Karakas Kitti
- Első lépés: megtalálni a modellt, megtalálni a célcsoportot és betörni a piacra –Csupor Erik
- Alap marketing technikák, amik nélkül ne indíts webshopot – Damjanovich Nebojsa
- Második lépés: erőforrások optimális kezelése – Csupor Erik
- Adatbázisépítési tippek webshoposoknak – Damjanovich Nebojsa
- Harmadik lépés: a növekedés kezelésének különböző fázisai – Csupor Erik
- Viselkedés alapú marketing (remarketing, intelligens ajánlók, stb) –Damjanovich Nebojsa
- Negyedik lépés: a nagyok dilemmái (külföldi terjeszkedés, eladás, saját tulajdonú cég, új management-el) – Csupor Erik
Időpont, helyszín és részvételi díj:
Workshop időpontja: 2015.12.11. péntek
Jelentkezési határidő:
Előadások: 09:00-16:00
Helyszín: Lurdy Ház, 1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 12-14.
Parkolás: ingyenes
Megközelítés: Metró: A 3-as vonalról 1 átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra.
Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg.
Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg.
HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra.
Étkezés: önköltséges
Részvételi díj: 15.900 Ft + ÁFA
“Korai jelentkező” kedvezmény: 11.900 Ft + ÁFA 2015.11.22-ig megrendelés esetén