Hogyan építs családi vállalkozásból multi-céget?


Gyakorlati tanácsok webshop vezetőknek és tulajdonosoknak

12196353_689579251178197_5638460295908693129_n

Vannak vásárlóid, de úgy érzed jobban is növekedhetne a webshopod? Hallgass meg a tanácsainkat, hisz a Vatera is egykor 4 fős vállalkozás volt!

Előadók: Csupor Erik, a Vatera egykori ügyvezetője, Damjanovich Nebojsa, a Vatera egykori marketing igazgatója és Papp-Karakas Kitti az eNET piackutató cég munkatársa

A gyorsan változó elektronikus kereskedelmi világban egy valami nem változik – a vevők, akiket csak egy dolog érdekel – saját maguk. Az a kérdés, hogyan tudjuk a családi vállalkozásunkat növelni multi cég méretre úgy, hogy a központi elem a vevő maradjon?

“Ez nekem való?”

Ha webshopod van, hallottál előadásokat, olvastál cikkeket a témában, DE bizonytalan vagy abban, hogyan is kellene ezt a Te konkrét esetedben csinálni, akkor itt a helyed.

A szemináriumon leginkáb a Vatera korai fázisa alatt kikísérletezett és megtörtént növekedési know-how-t adjuk át.

Tudtad, hogy:

  • … a piacra való betöréshez egyik kulcsfontosságú pontja a helyes célcsoport meghatározása a termékekhez igazítva? Aztán az adott célcsoport elérése és a lead generálás?
  • … az erőforrások optimális kezelése (emberi, eszköz, pénzügyi erőforrások) is a növekedés egyik lényeges része?
  • … a viselkedés alapú marketing (remarketing, intelligens ajánlók, stb) nélkülözhetetlen a webshop marketingjében és hogy vannak olcsó megoldások, amivel ezt lehet csinálni?

Az előadók:

  • Csupor Erik, a Vatera egyik ügyvezetője,
  • Damjanovich Nebojsa, a Vatera egykori marketing igazgatója és
  • Papp-Karakas Kitti az eNET piackutató cég munkatársa

Témák:

  • Mit mondanak a számok? – Nagyító alatt a magyar e-kiskereskedelem – Papp-Karakas Kitti
  • Első lépés: megtalálni a modellt, megtalálni a célcsoportot és betörni a piacra –Csupor Erik
  • Alap marketing technikák, amik nélkül ne indíts webshopot – Damjanovich Nebojsa
  • Második lépés: erőforrások optimális kezelése – Csupor Erik
  • Adatbázisépítési tippek webshoposoknak – Damjanovich Nebojsa
  • Harmadik lépés: a növekedés kezelésének különböző fázisai – Csupor Erik
  • Viselkedés alapú marketing (remarketing, intelligens ajánlók, stb) –Damjanovich Nebojsa
  • Negyedik lépés: a nagyok dilemmái (külföldi terjeszkedés, eladás, saját tulajdonú cég, új management-el) – Csupor Erik

Időpont, helyszín és részvételi díj:

Workshop időpontja: 2015.12.11. péntek
Jelentkezési határidő:
Előadások: 09:00-16:00
Helyszín: Lurdy Ház, 1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 12-14.
Parkolás: ingyenes
Megközelítés: Metró: A 3-as vonalról 1 átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra.
Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg.
Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg.
HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra.
Étkezés: önköltséges
Részvételi díj: 15.900 Ft + ÁFA
“Korai jelentkező” kedvezmény: 11.900 Ft + ÁFA 2015.11.22-ig megrendelés esetén

JELENTLEZZ ITT

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s