Online Marketing Tanácsadás


Online Marketing

Mi az Online Marketing?

online marketing

1. Weboldal Usability – felhasználó barát weboldal

2. SEM = Kereső marketing Pl: Kulcsszavas keresőkampány a Google Adwords segítségével, célzott a keresőbe beírt szavak és kifejezések alapján jelenik meg a hirdetésed,

– hírdetéseidet elhelyezheted mások oldalain(CV online-Google hírdetés) ha tartalomra szeretnél hirdetni.

A keresőmarketing (angolul Search Engine Marketing, rövidítve SEM) az online marketing egy fajtája, ami eszközeivel egy weboldal láthatóságát akarja növelni a keresők találati oldalain. A keresőmarketing fő eszközei a következőek:

  • Keresőoptimalizálás, avagy a weboldal adott kulcsszavakra elfoglalt helyezésének javítása a keresőmotorok találati oldalain. Ezt elsősorban a weboldal struktúrájának és tartalmának olyan alakításával éri el, mely a weboldalat jól olvashatóvá teszi a keresőmotorok robotjai számára. A tartalmi tényezők finomhangolása mellett a keresőmarketing feladata a weboldal partnerségi hálózatának karbantartása – linképítés is. A keresőoptimalizálást egyre elterjedtebben hívják keresőpr-nek, vagy SEPR-nek is, mivel a hagyományos PR működéséhez áll legközelebb.
  • Fizetett hirdetés a keresők oldalain, a organikus (avagy természetes) találatok mellett a találati oldalakon gyakran megjelenő hirdetések (cost per click hirdetések).
  • Fizetett listázás. Néhány keresőben lehetőség van arra, hogy adatbázisukba fizetés ellenében gyorsabban, vagy szabályozottabban kerüljünk be. Ennek egyik esetben sincs hatása a találati lista felépítésére – nem helyezést veszünk.
  • Marketing-szövegírás (angolul copywriting). Ez is egy kapcsolódó tevékenység, ami összefügg mind a keresőoptimalizálással, mind pedig a már oldalunkon járó látogatók potenciális vásárlóvá konvertálásával.

A keresőmarketinggel foglalkozó cégek feladata elsősorban azon erősségek és hátrányok felkutatása, melyek segítségével hatékonyabbá tehető egy weboldal láthatósága a keresőkben.

3. SEO = Website Optimalizálás a legfontosabb amit szem előtt kell tartanod ha elől szeretnél lenni a Google keresésnél ingyen!!!

-magyarul: keresőbarát weboldal létrehozása sok pénzt spórol meg számodra hosszú távon.

3. E-Mail marketing szoftver használatával html formátumban, az egyik legjobb bérelhető szoftver mely mindent tud mérni a Protopmail. További infókat találsz a http://email-marketing.lap.hu/

4. Link Marketing miért is jó a link építés, mik a link marketing előnyei?

Érd el hogy minél jobb és hasznosabb weboldalak hivatkozzanak rád….kezd a startalp.hu-nál….

5. WEB 2.0 technikák

A web 2.0 (vagy webkettő) kifejezés olyan internetes szolgáltatások gyűjtőneve, amelyek elsősorban a közösségre épülnek, azaz a felhasználók közösen készítik a tartalmat vagy megosztják egymás információit.

Videó vírusmarketing

Social Webmarketing – közösségi oldalak

www.facebook.com , http://www.pinterest.com www.xing.com

  • Hosszú távon stabil látogatottságot biztosít.
  • Egyszerű látogatók helyett, tudatos internetezők, potenciális ügyfelek érkeznek az Ön oldalára.
  • Hatalmas a befolyása az Ön oldalának a Google találati listáján elfoglalt pozíciójára.
  • Pontosan mérhető az eredménye és a megtérülése.

Szeretnél egy felhasználóbarát weboldalt?
Tudni szeretnéd mitől lesz látogatott a weboldalad?

Ha szeretnéd letesztelni weboldalad használhatóságát kérlek küldj e-mailt a szinte.lorand@gmail.com

Mielőtt elkezdenél egy weboldalt tervezni ezekre a kérdésekre tudj válaszolni:

WEBOLDAL TERVEZÉS

Először kezdjük a weboldal tervezésnél.
Weboldal fejlesztéssel és tervezéssel

Website fejlesztési Brief

Válaszold meg az alábbi kérdéseket:

– Milyen céllal fejleszti a website-ot?

– bemutatkozó (cég és márkák)?

– értékesítés?

– online megrendelés?

– termékek vagy szolgáltatások értékesítése/megrendelése?

– a termékek és/vagy szolgáltatások pontos leírása

– új ügyfelek toborzása?

– online kommunikáció a célcsoporttal?

– Kik lesznek a website látogatói?

• Minden egyes célcsoport esetében, kérem, válaszoljon a következőkre:

– Miért fognak pont ők eljönni a website-ra?

– Miért jönnek ma (ha jönnek) a website-ra?

– Kíváncsiak a referenciákra, fotókra, hallottak rólam…

– Miért nem jönnek ma a website-ra?

– Milyen akciót vár el tőlük a website-on?

– Mit nem szeretne, hogy tegyenek?

– Miért pont őket szeretné a website látogatóknak?

A website tartalma
– Milyen tartalmat szeretne ezen a website-on?

forrás: D.Nebojsa

 

Online Marketing Tanácsadás” bejegyzéshez 5ozzászólás

  1. Fehér Judit szerint:

    Kérek szépen segítséget, miért nem tudok hirdetést feladni, nem tudok fizetni a hirdetésért, hónapok óta nem megy.
    Egyszer véletlenül letiltottuk a bankban a facebook fizetéseket a hirdetésekre, tévedésből, azóta nem tudok fizetni – ki tudna nekem segíteni????????????????????
    készítsek új oldalt?

    köszönöm

  2. feherjuditemese@gmail.com szerint:

    nyilvánvalóan nem letiltott kártyáról szeretnék fizetni

    a fizetési módot sem engedi kiválasztani

    tud valaki valami értelmeset mondani erre?????????????????????

    köszönöm

  3. feherjuditemese@gmail.com szerint:

    nyilván nem a letiltott kártyával próbálok hirdetést fizetni

    hülyének nézel?????

    valaki tud segíteni????????????????,

Hozzászólás