Online Marketing
Mi az Online Marketing?
1. Weboldal Usability – felhasználó barát weboldal
2. SEM = Kereső marketing Pl: Kulcsszavas keresőkampány a Google Adwords segítségével, célzott a keresőbe beírt szavak és kifejezések alapján jelenik meg a hirdetésed,
– hírdetéseidet elhelyezheted mások oldalain(CV online-Google hírdetés) ha tartalomra szeretnél hirdetni.
A keresőmarketing (angolul Search Engine Marketing, rövidítve SEM) az online marketing egy fajtája, ami eszközeivel egy weboldal láthatóságát akarja növelni a keresők találati oldalain. A keresőmarketing fő eszközei a következőek:
- Keresőoptimalizálás, avagy a weboldal adott kulcsszavakra elfoglalt helyezésének javítása a keresőmotorok találati oldalain. Ezt elsősorban a weboldal struktúrájának és tartalmának olyan alakításával éri el, mely a weboldalat jól olvashatóvá teszi a keresőmotorok robotjai számára. A tartalmi tényezők finomhangolása mellett a keresőmarketing feladata a weboldal partnerségi hálózatának karbantartása – linképítés is. A keresőoptimalizálást egyre elterjedtebben hívják keresőpr-nek, vagy SEPR-nek is, mivel a hagyományos PR működéséhez áll legközelebb.
- Fizetett hirdetés a keresők oldalain, a organikus (avagy természetes) találatok mellett a találati oldalakon gyakran megjelenő hirdetések (cost per click hirdetések).
- Fizetett listázás. Néhány keresőben lehetőség van arra, hogy adatbázisukba fizetés ellenében gyorsabban, vagy szabályozottabban kerüljünk be. Ennek egyik esetben sincs hatása a találati lista felépítésére – nem helyezést veszünk.
- Marketing-szövegírás (angolul copywriting). Ez is egy kapcsolódó tevékenység, ami összefügg mind a keresőoptimalizálással, mind pedig a már oldalunkon járó látogatók potenciális vásárlóvá konvertálásával.
A keresőmarketinggel foglalkozó cégek feladata elsősorban azon erősségek és hátrányok felkutatása, melyek segítségével hatékonyabbá tehető egy weboldal láthatósága a keresőkben.
3. SEO = Website Optimalizálás a legfontosabb amit szem előtt kell tartanod ha elől szeretnél lenni a Google keresésnél ingyen!!!
-magyarul: keresőbarát weboldal létrehozása sok pénzt spórol meg számodra hosszú távon.
3. E-Mail marketing szoftver használatával html formátumban, az egyik legjobb bérelhető szoftver mely mindent tud mérni a Protopmail. További infókat találsz a http://email-marketing.lap.hu/
4. Link Marketing miért is jó a link építés, mik a link marketing előnyei?
Érd el hogy minél jobb és hasznosabb weboldalak hivatkozzanak rád….kezd a startalp.hu-nál….
5. WEB 2.0 technikák
A web 2.0 (vagy webkettő) kifejezés olyan internetes szolgáltatások gyűjtőneve, amelyek elsősorban a közösségre épülnek, azaz a felhasználók közösen készítik a tartalmat vagy megosztják egymás információit.
Videó vírusmarketing
Social Webmarketing – közösségi oldalak
www.facebook.com , http://www.pinterest.com www.xing.com
- Hosszú távon stabil látogatottságot biztosít.
- Egyszerű látogatók helyett, tudatos internetezők, potenciális ügyfelek érkeznek az Ön oldalára.
- Hatalmas a befolyása az Ön oldalának a Google találati listáján elfoglalt pozíciójára.
- Pontosan mérhető az eredménye és a megtérülése.
Szeretnél egy felhasználóbarát weboldalt?
Tudni szeretnéd mitől lesz látogatott a weboldalad?
Ha szeretnéd letesztelni weboldalad használhatóságát kérlek küldj e-mailt a szinte.lorand@gmail.com
Mielőtt elkezdenél egy weboldalt tervezni ezekre a kérdésekre tudj válaszolni:
WEBOLDAL TERVEZÉS
Először kezdjük a weboldal tervezésnél.
Weboldal fejlesztéssel és tervezéssel
Website fejlesztési Brief
Válaszold meg az alábbi kérdéseket:
– Milyen céllal fejleszti a website-ot?
– bemutatkozó (cég és márkák)?
– értékesítés?
– online megrendelés?
– termékek vagy szolgáltatások értékesítése/megrendelése?
– a termékek és/vagy szolgáltatások pontos leírása
– új ügyfelek toborzása?
– online kommunikáció a célcsoporttal?
– Kik lesznek a website látogatói?
• Minden egyes célcsoport esetében, kérem, válaszoljon a következőkre:
– Miért fognak pont ők eljönni a website-ra?
– Miért jönnek ma (ha jönnek) a website-ra?
– Kíváncsiak a referenciákra, fotókra, hallottak rólam…
– Miért nem jönnek ma a website-ra?
– Milyen akciót vár el tőlük a website-on?
– Mit nem szeretne, hogy tegyenek?
– Miért pont őket szeretné a website látogatóknak?
A website tartalma
– Milyen tartalmat szeretne ezen a website-on?
forrás: D.Nebojsa
Szia Domonkos Gábor vagyok és már jár nekem a blogodról egy hírlevél csak szeretném a másik mail címemre is kérni az értesítőket!
Thx
Kérek szépen segítséget, miért nem tudok hirdetést feladni, nem tudok fizetni a hirdetésért, hónapok óta nem megy.
Egyszer véletlenül letiltottuk a bankban a facebook fizetéseket a hirdetésekre, tévedésből, azóta nem tudok fizetni – ki tudna nekem segíteni????????????????????
készítsek új oldalt?
köszönöm
Csak új kártyával fog tudni! mert már letiltott kártyával nem engedélyezi
nyilvánvalóan nem letiltott kártyáról szeretnék fizetni
a fizetési módot sem engedi kiválasztani
tud valaki valami értelmeset mondani erre?????????????????????
köszönöm
nyilván nem a letiltott kártyával próbálok hirdetést fizetni
hülyének nézel?????
valaki tud segíteni????????????????,