Online Marketing Oktatás


SEO Keresőoptimalizálás: Alapoktól a Haladó szintig                                      12000 Ft/óra/fő

  • egyéni és kiscsoportos (max 3 fő)

FACEBOOK ADS OKTATÁS: Alapoktól a Haladó szintig                                     9000 Ft/óra/fő

  • egyéni és kiscsoportos (max 3 fő)

GOOGLE ADWORDS OKTATÁS: Alapoktól a Profi szintig                                  7000 Ft/óra/fő

  • egyéni és kiscsoportos (max 2 fő )
  • minimális óraszám 2 óra / Alkalom

_______________________________________________________

YouTube Képzés – Általános Tematika

A YOUTUBE SZOLGÁLTATÁS – A YOUTUBE CSATORNA

Indíts saját YouTube csatornát! – 90 perc

  • A YouTube csatorna képzésének első lépései – regisztráció menete
  • A fiók beállításoktól a csatorna beállításokig
  • A fiók beállítások – név, mobil feltöltés, menedzserek hozzáadása / speciális beállítások: egyedi URL lehetősége, jelszó, kapcsolt fiókok, adatvédelem, email, lejátszás, csatlakoztatott tévék
  • A YouTube csatornád hitelesítése – a további csatorna funkciók eléréséért: hosszú videók, külső kommentárok, egyedi indexképek, nem listázott / privát videók…
  • A YouTube csatornád alapbeállításai – alapértelmezett beállítások: adatvédelem / licenc, kategória, cím, leírás, címkék, videó helye, megjegyzések, video statisztikák
  • A YouTube csatornád speciális beállításai – csatorna címkék, reklámok elhelyezése, kapcsolódó weboldal, AdWords fiók, Analytics ID
  • Kettő az egyben! A YouTube csatornád összekötése a Google+ oldaladdal
  • YouTube adatvédelmi és közösségi irányelvek – alapok

 

YouTube “One channel” – Egység, átláthatóság, következetesség! – 60 perc

  • A YouTube csatorna legutóbbi változásai – ’Egy csatorna’
  • A YouTube ’Egy csatorna’ felépítése – a saját csatornám, a csatorna navigáció szerkesztése
  • A csatorna útmutató – Channel Guide – a feliratkozásaid kezelése, video tartalom kurálás, a csatornádra feliratkozó szemszögéből: mit érdemes megnézni, legutóbbi tevékenység…
  • A feliratkozók és a nem feliratkozott felhasználók csatorna nézetbeli különbségek
  • A feliratkozók fontossága a megnézett percek mértékének növelésében
  • Eszközök és új opciók a csatorna tulajdonosoknak –optimális márkázás lehetősége, tallózó nézet, bemutatkozó videó

A „One Channel” dizájn előnyei a márkaépítésben és a tartalom menedzsmentben – 60 perc

  • Optimális márkaépítés a YouTube csatornádon – a csatornád testre szabása, egyedi csatorna élmény
  • A csatorna leírása – bemutatkozó szöveg, kulcsszavak használata
  • A reszponzív csatornakép – készítése, beállítása, optimalizálása – példák mutatása
  • A csatorna ikon – készítése, beállítása, optimalizálása – – példák mutatása
  • Linkek szerkesztése – egyedi linkek, közösségi linkek
  • Kiemelt csatornák – kiemelt csatornák beállítása – népszerű, ajánlott csatornák
  • A tartalomrendezés, rendszerezés – lejátszási listák készítése, optimalizálása
  • Csatorna bemutatkozó videó – készítése, beállítása, optimalizálása – példák mutatása

 Feltöltés! A YouTube csatornádra felkerülő videó tartalom és a meta-adatok optimalizálása – 60 perc

 A videokezelő – A videó feltöltésének menete, optimalizálás – fájl elnevezése, méret, formátum, hossz, adatvédelmi beállítások, időzített feltöltés, privát, nem listázott…

  • A meta-adatok – alapvető adatok: cím, leírás, címkék, speciális beállítások: lokáció, kommentek, licenc beállítások, terjesztési beállítások, video statisztikák, felnőtt tartalom…
  • Az egyedi bélyegképek – készítése, beállítása, optimalizálása
  • Tömeges frissítés – meta-adatok, és beállítások
  • Videó javítások, feliratok
  • Létrehozási eszközök használata – hangkönyvtár, video szerkesztő, videók létrehozása: webkamera, diavetítés képekből…

A közönség megtartása, nézőkből feliratkozók, a megnézett percek növelése – 60 perc

  • Az első 15 másodperc fontossága – a néző megtartása
  • Kommentárok – megnézett percek növelése, feliratkozó szerzése, a kommentárok megfelelő használata, kereskedelmi linkek használata
  • A végekép, interaktív záróképek – méret, formátum, szerkesztés – példák
  • Videóba ágyazott programok – márkázott vízjeles logó kiemelés, videó, lejátszási lista kiemelése, egyedi intro minden videó elé

TARTALMAK TERVEZÉSE, PROGRAM STRATÉGIA

A célok kitűzése! Építs stratégiát! Tervez és időzítsd a tartalmakat – programépítés! – 90 perc

 

  • Tervezz releváns és vonzó tartalmakat – tartalomképzési stratégia – hygiene, hub és hero tartalom
  • A kreatív tartalom stratégia építés alapkövei – megosztást elősegítő tartalom, kollaboráció, a megfelelő témaválasztás a könnyű megtalálhatóság céljával, átláthatóság, következetesség, célzás, hosszú távú fenntarthatóság, a nézőkkel való interakciók – YouTube, Google+ közösségi kommunikáció, interaktív tartalmak, hitelesség, relevancia a tartalom-képzésben
  • Tartalom megosztási terv és program stratégia szükségessége – programépítés alapkövei – időzítés, sorozatok, kommunikáció, minőségi tartalom

Ügyfél, iparág specifikus / Tematikus tartalmak a YouTube-on – Ügyfelek, tartalomtulajdonosok, tartalomkészítők, kezelők részére – 90 perc

  • Az optimális megtalálhatóságért – ügyfél, iparág specifikus YouTube SEO, meta-adatok tervezése
  • Terméked, szolgáltatásod megjelenése a YouTube-on – kreatív ötletek, példák, tervezés
  • Használd a tehetséged, lehetőségied! – ügyfél lehetőségei alapján kreatív tartalmak tervezése, példái
  • A nézettségi idő növelése ügyfél-specifikus tartalmakkal, lejátszási listákkal – ötletek, példák
  • Kereszt-promóció más csatornákkal
  • A feliratkozók elérése, elkötelezése, bevonása – Google Hangouts, Live Stream Events
  • A csatorna beállításai élő események indításához
  • Hangouts on Air – lehetőségek ügyfél, iparág specifikus élő videó tartalmak képzésére, beállítások, optimalizáció, kommunikáció
  • YouTube Live Stream – lehetőségek ügyfél, iparág specifikus élő videó tartalmak képzésére, beállítások, optimalizáció, kommunikáció
  • Ismerd meg a feliratkozóidat! – a loyális nézők, feliratkozók megtalálása, közösségi kommunikáció, kommentek moderálása, Google+ oldal használata
  • Felhívások a videókban – csatornán történő interakciók ösztönzése, értékelések ösztönzése, vásárlás vagy egyéb konverzió ösztönzése, annotációk és külső kommentárok segítségével Termék elhelyezés – ügyfél, iparág specifikus termékek, szolgáltatások, szponzori termékek videóban való megjelenítése

 YOUTUBE PPC GDN és Display hirdetések 60-80 perc

  • Display Hirdetések létrehozása, méretek, formátumok bemutatása , bakik amiket ne kövess el, szöveges, képes, swf, jgp, gif stb
  • Display hirdetések tervezése, display tervező, elhelyezés kiválasztása
  • Display hirdetések célzása a Youtube-ra, Érdeklődés, kulcsszavas, elhelyezés szerint
  • Youtube Online Videó kampány létrehozása lépésről lépésre
  • Youtube videó kampány célzási beállítások
  • Youtube videó kampány remarketing

 

Tájékoztató Áraink (árváltozás jogát fenntartjuk)

4 x 50 perc 80.000 FT-tól

5 x50 perc 95.000 FT-tól

6 x 50 perc 110.000 FT / Csak 2 alkalommal vállaljuk

További infók: Szinte Romulus Loránd 0630 357 2045, szinte.lorand@gmail.com 

________________________________________________________

 

 

 

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s