Íme a legfontosabb megállapításaink összefoglalása:
- A hosszú tartalmak átlagosan 77,2%-kal több linket kapnak, mint a rövid cikkek. Ezért a hosszú formátumú tartalom ideálisnak tűnik a backlinkek megszerzésére.
- A közösségi megosztások tekintetében a hosszabb tartalmak felülmúlják a rövid blogbejegyzéseket. A 2000 szót meghaladó cikkek esetében azonban csökkenő hozamot találtunk.
- Az online tartalmak túlnyomó többsége kevés közösségi megosztást és backlinket kap. Valójában az összes blogbejegyzés 94%-ának nulla külső linkje van.
- A “Power Posts” kis százaléka aránytalanul sok közösségi megosztást kap. Konkrétan a cikkek 1,3%-a generálja az összes közösségi megosztás 75%-át.
- Gyakorlatilag nem találtunk összefüggést a backlinkek és a közösségi megosztások között. Ez azt sugallja, hogy kevés átfedés van a nagymértékben megosztható tartalmak és az olyan tartalmak között, amelyekre az emberek hivatkoznak.
- A hosszabb címsorok több közösségi megosztással korrelálnak. A 14-17 szavas címsorok 76,7%-kal több közösségi megosztást generálnak, mint a rövid címsorok.
- A kérdéses címek (“?”-vel végződő címek) 23,3%-kal több közösségi megosztást kapnak, mint a kérdőjellel nem végződő címek.
- Nincs “legjobb nap” egy új tartalom közzétételére. A közösségi megosztások egyenletesen oszlanak meg a hét különböző napjain közzétett posztok között.
- A listás posztokat erősen megosztják a közösségi médiában. Valójában a listás posztok átlagosan 218%-kal több megosztást kapnak, mint a “hogyan kell” posztok, és 203%-kal több megosztást, mint az infografikák.
- Úgy tűnik, bizonyos tartalmi formátumok működnek a legjobban a backlinkek megszerzésében. Azt találtuk, hogy a “Miért posztok”, a “Mi posztok” és az infografikák 25,8%-kal több linket kaptak, mint a videók és a “Hogyan kell” posztok.
- Egy átlagos blogbejegyzés 9,7x több megosztást kap, mint egy B2B oldalon közzétett bejegyzés. A megosztások és linkek megoszlása azonban a B2B és B2C kiadók esetében hasonlónak tűnik.
