Amazon értékesítés első lépések



Most, hogy elolvasta az Amazon eladói szerződését, valamint a kapcsolódó irányelveket és irányelveket, további információkat szeretnénk adni Önnek, amelyek kulcsfontosságúak a sikeres értékesítéshez az Amazon-on.

Amit tudni kell az Amazonon történő értékesítéshez

Megállapítottuk, hogy az Amazon új értékesítési partnerei gyakran magukkal hozzák más értékesítési szolgáltatásokkal kapcsolatos tapasztalataikat, és feltételezik, hogy az összes eladó szolgáltatás ugyanúgy működik. Azt gondolhatják, hogy nem kell különös figyelmet fordítani az eladói szerződés részleteire, valamint a programszabályzatra és irányelvekre. Ennek eredményeként olyan üzeneteket kapunk az Értékesítési Partnerektől, amelyek a következővel kezdődnek: “Nem tudtam, hogy nekem kéne …”.

Nem akarjuk, hogy ebben a helyzetben találja magát, ezért bemutatunk néhány olyan dolgot, amelyet az új értékesítési partnerek leggyakrabban figyelmen kívül hagynak.

Az eladói fiók Fontos Tudnivalók:


Minden eladott régióhoz csak egy Seller Central-fiókot vezethet, kivéve, ha törvényes üzleti igénye van egy második számla megnyitására, és az összes fiókja jó állapotban van.
Világos és részletes információkkal szolgálhat politikáiról az ügyfelek iránti bizalom kialakításában.


Vegye figyelembe, hogy a visszatérési politikának legalább olyan kedvezőnek kell lennie a vásárlók számára, mint az Amazon visszatérítési politikájának. További információkért lásd az oldal alján található Ügyfélszolgálat részt.


Tennivalók: Kapcsolat


Adja meg az Amazon néven megjelenő üzleti nevet, hogy az ügyfelek emlékezzenek a vállalatára.
Győződjön meg arról, hogy üzleti kapcsolattartási adatai aktuálisak (e-mail és telefonszám, ha rendelkezésre állnak), hogy szükség esetén felvehessük Önnel a kapcsolatot.


Tartsa a hitelkártya és a bankszámla adatait naprakészen a fizetéshez és az elszámoláshoz.
Adjon meg szállítási és visszaküldési irányelveket az ügyfelek bizalmának kiépítéséhez.
Ismertesse az Ön által kínált ajándéküzenetek és ajándékcsomagolás szolgáltatásait.

Logo és képek
Töltse fel logóját az eladói fiókjába – a kirakat logójának pontosan 120 x 30 képpont méretűnek kell lennie.
Csak akkor adja meg a vállalati információkat, hogy pontosan hogyan irányítja vállalkozását az Amazon-on.
Állítsa be a szállítási díjakat, hogy az ügyfelek tudják, mi a szállítási költség.
Kerülendő dolgok
Webhely-URL-ek felvétele a termékcsatornákba, a vállalkozás neve vagy egyéb vállalati információk, amelyek az ügyfeleket az Ön webhelyére vagy egy harmadik fél webhelyére irányíthatják.


Sorolja fel a termékeket
Tudnivalók
A megfelelő kategóriába sorolt ​​és megfelelő információkkal ellátott termékek felsorolása kritikus fontosságú a jó vásárlói élmény és az erős eladói teljesítmény szempontjából.


Minden adatlapjának meg kell felelnie a kategóriájához tartozó stílus útmutatóban leírt szabványoknak. További információ: Termékoldal stílus útmutatói.


Az Amazon vásárlói arra számítanak, hogy termékeik jól csomagoltak és időben érkeznek.
A termék részletei nem egy eladóhoz tartoznak. A termék címének, képének és részleteinek magának a terméknek kell lennie, nem pedig egyetlen termékre vagy eladói promócióra. Győződjön meg arról, hogy a termék részletei oldal felvázol minden további elemet, amely elengedhetetlen a termék működéséhez.
Állítsa be a szállítási díjakat, az eladási árakat és az akciókat az Eladó központban; ne írja be ezen információk egyikét a terméklistájára.
Tennivalók
Termék címek

Amazon termék információk

Csak az adott termékről adjon tájékoztatást.
Legyen rövid, de tartalmazzon kritikus információkat.
Legfeljebb 200 karakter, de kevesebb, mint 80 karaktert javasolunk.
Kezdje a termék márkájával, ha szükséges, és ne az eladóval.
Adjon meg egy modellszámot, ha elérhető.
Csak sima szöveget használjon (HTML formázás nélkül).
Ügyeljen a helyes nagybetűk használatára.
Használjon számokat (“2” helyett “kettő”).
Lásd a Termékcím követelményei súgó oldalt.

Képek

Csak azt a terméket jelenítse meg, amelyik eladó, kiegészítők nélkül – amit a vevő valóban megkap.
Használjon tiszta fehér hátteret (az RGB-értékek 255 255 255).
Kerülje az elmosódott pixeles képeket. A terméknek és minden tulaj
donságának jól láthatónak kell lennie
Biztosítson 1600 pixel vagy nagyobb képeket a leghosszabb oldalon.
A terméknek a képterület legalább 85% -át ki kell töltenie.
A képformátumnak JPEG (.jpg), TIFF (.tif) vagy PNG (.png) formátumúnak kell lennie. A JPEG az előnyös.
Használjon professzionális fényképeket.

Kerülendő dolgok:
Termék címek

Marketing információk, promóciók vagy bármilyen más információ, amely nem írja le magát a terméket (például “x% kedvezmény”, marketing üzenetek, eladó URL vagy eladó neve a címben, promóciós kifejezések, például “ingyenes szállítás”, “100% -os garantált minőség”).


Olyan kategória kiválasztása a termékéhez, amely nem felel meg a meglévő Amazon böngésző fának.
HTML kód
MINDEN SAPKA
Szimbólumok (! * $?)
Képek

Kiegészítők és kellékek megjelenítése, amelyeket nem a termékkel együtt árusítanak.
Életmód képek a fő képhez, amelyek például a terméket használó embereket mutatják.
Egyetlen kép, amely a termék több színét vagy nézetét mutatja.
Színes háttérrel.
Grafikák, illusztrációk és animált képek nem megengedettek.
Határok, vízjelek, szöveg, URL-ek, eladó logója vagy neve a képeken.
Meztelenség.
Manökenek.
Vonalrajzok vagy művészi reprezentációk

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s