Google Adwords hirdetések megváltoznak


Kezdjen el reszponzív keresési hirdetéseket használni legkésőbb 2022. június 30-tól


Mi változik?

2022. június 30. után nem lehet kiterjesztett szöveges hirdetéseket létrehozni vagy szerkeszteni a Google Ads szolgáltatásban (vagy bármely egyéb platformon, amely támogatja a kiterjesztett szöveges hirdetéseket, mint például a Google Ads Szerkesztő, illetve a Google Ads mobilalkalmazása vagy API-ja). A meglévő kiterjesztett szöveges hirdetések továbbra is megjelenhetnek a reszponzív keresési hirdetések mellett, és a továbbiakban is láthatja majd a teljesítményükről szóló jelentéseket. Ezenfelül továbbra is szüneteltetheti vagy újraindíthatja a kiterjesztett szöveges hirdetéseket, és szükség esetén el is távolíthatja őket.
Következő lépések

A változásra való felkészülésként javasoljuk, hogy legkésőbb 2022. június 30-ig legyen legalább egy reszponzív keresési hirdetés a keresési kampányainak minden egyes hirdetéscsoportjában. Megkapó hirdetésszövegek megírása és tesztelése időbe telhet, ezért fontos, hogy minél hamarabb hozzálásson. Segítségként összeszedtünk néhány forrást és bevált módszert:Hasznosítsa újra a kiterjesztett szöveges hirdetések jól teljesítő tartalmait, és összpontosítson a hirdetések erejére. A hirdetési erő a reszponzív keresési hirdetések és a teendők hatékonyságával kapcsolatos visszajelzés, amely segít a hirdetések javításában.
Ellenőrizze a fiók Javaslatok lapját. Az itt található személyre szabott javaslatok segítségével gyorsan felvehet új reszponzív keresési hirdetéseket, vagy tökéletesítheti a meglévőket.
Tűzzön ki címsorokat vagy leírásokat a reszponzív keresési hirdetések bizonyos részeire. Ez akkor hasznos, ha vannak olyan üzenetei, amelyeket mindig meg szeretne jeleníteni. Ha szüksége van a kitűzésre, igyekezzen legalább három opciót kitűzni egy adott helyre.
Használjon hirdetésváltozatokat. Ez segíthet az eszközök különböző verzióinak tömeges tesztelésében és a teljesítményük több kampányban való áttekintésében.
Használja a Google Ads Szerkesztőt vagy a Google Ads API-t reszponzív keresési hirdetések tömeges létrehozására és szerkesztésére.
Fedezze fel a bevált módszerekről szóló útmutatónkat, amelyben további bevált módszereket talál a hatékony reszponzív keresési hirdetések létrehozására.

Ha bármilyen kérdése van a várható változásokkal kapcsolatban, forduljon bizalommal a fiókot kezelő csapathoz, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s