Taboola hirdetések


Alapvető útmutató a hirdetői sikerhez

Ha most kezdtél szponzorált tartalmakkal foglalkozni, vagy ha már egy tapasztalt profi vagy, a kulcs a sikerhez akkor is a jól bevált gyakorlatokban van.

Hogy segítsünk a hirdetőknek a legtöbbet kihozni a Taboola kampányából, összeállítottunk egy átfogó listát tippekkel, trükkökkel és ajánlásokkal:

HIRDETÉS KRETÍVOK:

Főcímek és képek a figyelem megragadására

CÉLKÖZÖNSÉG:

Stratégiák, hogy a tartalmak a megfelelő emberek elé kerüljön

TARTALOM:

A kattintás-utáni élmény elsajátítása

TELJESÍTMÉNYMÉRÉS:

A megfelelő KPI (Key Performance Indicator- fő teljesítménymutatót) megfelelő módon történő keresése.

/A tökéletes fő teljesítménymutató megfelelő módon történő keresése

A/B TESZTELÉS/KONVERZIÓNÖVELŐ MÓDSZER:

Honnan és mikor tudod meg, hogy melyik módszer teljesít jobban

ÉS A TÖBBI.

Ezek a jól bevált gyakorlatok egy végponttól a másikba vezető útmutatót alkotnak, amivel naprakész maradhatsz, amikor következőre szponzorált tartalommal dolgozol egy kampányban.

KREATÍV BEVÁLT GYAKORLATOK

A hirdető kreatívok a kulcsa a kampánynak. Ha jól csinálják, akkor képesek felhívni és lekötni a figyelmet, és ösztönözni a kattintásra.

KÉPEK

  • A képeim nem néznek ki úgy, mint a stock fotók
  • A képeimnek egyetlen fókusz pontja van, és különböző módon formázhatóak anélkül, hogy elveszítenék a lényeget.
  • A háttér nem zavaró a képeken
  • Ha vannak emberek a fotókon, a szemük látható.
  • A termékem van a középpontban
  • Könnyen olvashatóak a szövegek vagy már a fő címben szerepelnek a legfontosabb információk. (az utóbbi a jobb)
  • Könyvlejővel láttam el a trends.taboola.com oldalt, hogy naprakész legyek a képi trendekben.
  • A képeim nem haladják meg a 2.5 MB méretet. Akkor sem ha JPEG (előnyben részesített), JMP, PNG, WEBP, or GIF.
  • A képfájl mérete minimum 1000 x 600 px, hogy illeszkedjen minden elhelyezési méretben.

FŐCÍM

  • Kiállítottam a megfelelő célközönséget, vagy telepítettem egy erre a célra létrehozott dinamikus kulcsszóbeillesztést. (DKI)
  • Megemlítettem különleges termékeket vagy szolgáltatást (pl.: bankkártya, csizma, biztosítás).
  • A karakterek számát 50 alatt hagytam az asztali gépekre és 75 alatt táblagépen vagy mobilon.
  • A márkajelzés szövege kevesebb mint 30 karakter
  • Csak a  legfontosabb információkat tettem a főcímbe.
  • Teszteltem a címet a Taboola saját kulcsszó elemzőjében, hogy megtudjam a legnagyobb kattintási potenciállal (CTR-click-through rate) rendelkezik-e.

ÁLTALÁNOS KREATÍV

  • Az kreatívok nem tartalmaznak hamis ígéreteket. Amikor a felhasználó rákattint a hirdetésre, nem lesz meglepődve a tartalomtól a nyitó oldalon.
  • 7-9 kreatívot teszteltem egyszerre minden kampányban a legjobb eredmény érdekében-ez lehet 3 kép és 3 főcím kombinációja minden szempontból.

A BEVÁLT GYAKORLATOK MEGCÉLZÁSA

Juttasd el tartalmad a megfelelő közönség elé, jó helyen jó időben.

  • Széles célzó paraméterekkel kezdem, hogy teljes mértékben kihasználjam a Taboola páratlan skálájának előnyeit és megnézzem milyen típusú közönséget vonzok.
  • Megnéztem a Taboola szegmenseket és a harmadik féltől származó adat beállításokat.
  • Kipróbáltam több technikát a célközönség megtalálására, mint például: újra csoportosítás, földrajzi alapon való célzás, vagy hasonló közönségek keresése, és még sok mást.
  • A/B teszteltem egy adott perspektíváját az időnek ( egy év, egy hét, egy nap stb.) vagy platformnak (asztali gép, telefon, táblagép), hogy szűkítsem hatékonysági skálát.

BEVÁLT GYAKORLATOK A NYITÓ OLDAL TARTALMÁN

  • Megbizonyosodtam róla, hogy a nyitó oldalam közvetlenül kapcsolódik a hirdetéssel.
  • Nem határolódom amellől, hogy valójában elmagyarázzam a felhasználónak, hogy miért járnának jól a termékekkel vagy, hogy kik is vagyunk valójában.
  • Nincsenek irreleváns vagy felesleges információk.
  • Nem irányítom azonnali vásárlásra a látogatót a nyitó oldal elejétől. (CTA- Call To Action: cselekvésre felszólítás. Ezzel kiadjuk az utasítást az általunk elvárt cselekvésre)
  • Megbizonyosodtam róla, hogy a nyitó oldal tartalmazza az összes releváns információt-az emberek végig görgetik a nyitóoldalt az elejétől a végéig mielőtt döntenek róla, hogy maradnak vagy sem.
  • Az oldal ⅓-án a cselekvésre szólítom a vásárlót (CTA)
  • Már az oldal legtetején és cselekvésre szólítok.
  • A CTA (elvárt cselekvés az általunk kiadott utasítás által) elég hosszú, hogy tartalmazza az értékajánlatot közvetlenül a szövegben.

SZÁMÍTÁSOK BEVÁLT GYAKORLATAI

Mindig figyelmesen kövesd a szponzorált tartalmak működését.

  • Megvalósítottam a Taboola Pixelt a követés és a mérés egyszerűsítése érdekében.
  • A teljes tölcsért nézem (Digitális Marketing Tölcsér jelentése:

Azt a folyamatot jelenti, amely során a cégek megszerzik maguknak és megtartják az ügyfeleiket a keresőmarketing segítségével), nem csak a végét vagy a kezdetét, és nem felejtem el, hogy lassan több érintési pont van, mielőtt a fogyasztó vásárol.

  • Meghatároztam elsődleges és másodlagos teljesítménymutatót, hogy elérjem a végső üzleti céljaimat, így a kampány teljes átfogó sikerét teljes mértékben elérem. (KPI-Key Performance Indicator- fő teljesítménymutatót)

A/B TESZTELÉS BEVÁLT GYAKORLATAI

Mindig tesztelj, de ügyel arra, hogy ezt megfelelő módon végezd.

  • A/B teszteltem (KONVERZIÓNÖVELŐ MÓDSZER) annyi dolgot amennyit bármikor lehetséges.
  • Hatalmas eltérés beli különbség lehet a ‘jó” és a “rossz” főcím között- végezd el a tesztelés munkáját a különféle főcím kategóriákkal, hogy lásd melyik működik a legjobban. (listázott főcím, főcím ami kérdést vet fel, főcím ami felszólítja a közönséget)
  • Fejben tartom, hogy az A/B teszteknek sosincs vége, és mindig tesztelnem kéne.

AJÁNLATOK BEVÁLT GYAKORLATAI

Járj maximálisan jól a kampányoddal.

  • Szüneteltettem a hirdetéseket, amiknek alacsony a konverziója, miután minden hirdetésen van 300-500 kattintás.
  • Amikor a CPA-k (teljesítmény alapú hirdetéseknek) magasak, megfontoltam az egyes oldalakon lévő ajanlasok modositasat a kiadok blokkolasa elott.
  • Csak akkor teszek le ajánlatot az oldalra, ha a célomnal háromszor több CPA lett elérve, minimum 300 kattintas felett.
  • Csak akkor blokkolok egy egész oldalt ha elértem a 500 kattintást, átalakítás nélkül.
  • 25% -50% -kal megemeltem az ajánlatokat a legjobban teljesítő webhelyekre, hogy növeljem az ajánlatok versenyképességét.
  • Figyelembe vettem az állandó kampányokat, ha a költségkeret és az ajánlat paraméterei lehetővé teszik.
  • A Taboola Smart Bid-ját használom- mert általában a hirdetők sikeresebb tendenciát észlelnek a Smart Bid-del mint, amikor manuálisan hoznak létre ajánlatot.

HOGYAN ÓVD MEG A KAMPÁNYOD A VISSZAUTASÍTÁSTÓL

Indítsa el a kampányt a lehető leggyorsabban.

  • Az indexkép és videó kreatívokat, főcímeket, és a nyitó oldalakat a Taboola’s Campaign Quality Rating Guidelines (Kampány Minőség-értékelési irányelvek) alapján hozom létre.
  • Az indexképek elérik a minimum alapméretet, a 600 x 1000 px-t.
  • Az indexkép és videó kreatívok, főcímek egyeznek a nyitó oldalon lévő tartalmakkal.
  • Engedélyem van minden kép és videó kreatív használathoz és minden kontentemhez, amit a nyitó oldalon használok.
  • A főcímek és a nyitóoldalak kontentje nyelvtanilag helyes és nem túlzott vagy megalapozatlan állításokat terjesztenek elő.
  • Termékem vagy szolgáltatásom megfelel a megcélzott régióinak, és nem tiltott a Taboola tiltott tartalomra, termékeire és szolgáltatásaira vonatkozó irányelvei szerint.
  • Minden webcím tökéletesen működik.

ESZKÖZÖK KÖNYVJELZŐKÉNT

Gyakran frissítsem a Taboola forrásait a sikereim támogatása érdekében..

  • A Taboola Súgója: tele cikkekkel a legjobb gyakorlatokról, tippek és trükkök egy optimalizált szponzorált tartalmi kampányhoz.
  • A Taboola Trendek: egy webhely, amely a Taboola kampányainak millióit elemzi heti rendszerességgel, hogy felületezze a képeket, címeket és egyéb trendeket a sikereim érdekében.
  • A Taboola Címek és Indexképek Bevált gyakorlatai webhely, hogy  könnyen hivatkozhassanak a kreatív specifikációira.
  • A Taboola blogja, amely gyakran tesz közzé frissítést az adatközpontú tanácsadás, kreatív stratégiáról, a bevált gyakorlatok és a gondolatvezetés megcélzásáról.
  • Tudom, hogy időbe telhet az eredmények észlelése, de a fentieket a legjobban felhasználva a gyakorlatok remek kiindulópontok.

A körültekintő kreatívoktól kezdve az átgondolt A / B tesztelésig, ezek a hozzávalók egy Taboola által támogatott kampányhoz.

A szponzorált tartalmak első használói  és veteránjai egyaránt felhasználják ezeket a bevált gyakorlatokat és te is jó úton jársz a szponzorált tartalmi siker felé.

Szerezzen mesés Taboola kampányeredményeket a Nacho Digital vezető natív hirdetési szakértőivel.

A Nacho Digital a digitális marketing szolgáltatások legmegbízhatóbb központja az online növekvő vállalkozások számára. A vállalat megtérülés-orientált megközelítése és elfogulatlan stratégái optimális eredményeket és legjobb szolgáltatást nyújtanak Önnek.

Mit kapok, ha a Taboola kampányokat Nacho Digital-al kezelem? http://www.nachodigital.hu 06303572045


Tapasztalt fiókkezelők, akik felügyelik és optimalizálják a kampány eredményeit, mindig a jobb ROAS elérésére törekszenek. Átlátható és egyszerű jelentési és számlaellenőrzés.


Hogyan kezdjem?


Készítse el Taboola stratégiáját a fiókkezelőnkkel Márkkal.
Kezdje el együtt dolgozni a Taboola vezető kampányszakértőjével
Különleges ajánlat a Taboola hirdetőknek: 50% kedvezmény az első hónapban *

  • Havi 3 jelentkezőre korlátozva
Szinte Romulus Loránd – Digital marketing strategist és SEO szakértő. Szakterületei a keresőoptimalizálás, Marketing stratégiák kidolgozása, PPC kampány tervezés és a E-mail Marketing. Ügyfelei között van több Nemzetközi márka és sok-sok magyar is, nagy hazai webshopok specialistája. Rendezvényszervezői múltja miatt sok Prémium rendezvényben is részt vesz. Teljes Online és Offline marketing kampányok specialistája.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s