Taboola hirdetések


Alapvető útmutató a hirdetői sikerhez

Ha most kezdtél szponzorált tartalmakkal foglalkozni, vagy ha már egy tapasztalt profi vagy, a kulcs a sikerhez akkor is a jól bevált gyakorlatokban van.

Hogy segítsünk a hirdetőknek a legtöbbet kihozni a Taboola kampányából, összeállítottunk egy átfogó listát tippekkel, trükkökkel és ajánlásokkal:

HIRDETÉS KRETÍVOK:

Főcímek és képek a figyelem megragadására

CÉLKÖZÖNSÉG:

Stratégiák, hogy a tartalmak a megfelelő emberek elé kerüljön

TARTALOM:

A kattintás-utáni élmény elsajátítása

TELJESÍTMÉNYMÉRÉS:

A megfelelő KPI (Key Performance Indicator- fő teljesítménymutatót) megfelelő módon történő keresése.

/A tökéletes fő teljesítménymutató megfelelő módon történő keresése

A/B TESZTELÉS/KONVERZIÓNÖVELŐ MÓDSZER:

Honnan és mikor tudod meg, hogy melyik módszer teljesít jobban

ÉS A TÖBBI.

Ezek a jól bevált gyakorlatok egy végponttól a másikba vezető útmutatót alkotnak, amivel naprakész maradhatsz, amikor következőre szponzorált tartalommal dolgozol egy kampányban.

KREATÍV BEVÁLT GYAKORLATOK

A hirdető kreatívok a kulcsa a kampánynak. Ha jól csinálják, akkor képesek felhívni és lekötni a figyelmet, és ösztönözni a kattintásra.

KÉPEK

  • A képeim nem néznek ki úgy, mint a stock fotók
  • A képeimnek egyetlen fókusz pontja van, és különböző módon formázhatóak anélkül, hogy elveszítenék a lényeget.
  • A háttér nem zavaró a képeken
  • Ha vannak emberek a fotókon, a szemük látható.
  • A termékem van a középpontban
  • Könnyen olvashatóak a szövegek vagy már a fő címben szerepelnek a legfontosabb információk. (az utóbbi a jobb)
  • Könyvlejővel láttam el a trends.taboola.com oldalt, hogy naprakész legyek a képi trendekben.
  • A képeim nem haladják meg a 2.5 MB méretet. Akkor sem ha JPEG (előnyben részesített), JMP, PNG, WEBP, or GIF.
  • A képfájl mérete minimum 1000 x 600 px, hogy illeszkedjen minden elhelyezési méretben.

FŐCÍM

  • Kiállítottam a megfelelő célközönséget, vagy telepítettem egy erre a célra létrehozott dinamikus kulcsszóbeillesztést. (DKI)
  • Megemlítettem különleges termékeket vagy szolgáltatást (pl.: bankkártya, csizma, biztosítás).
  • A karakterek számát 50 alatt hagytam az asztali gépekre és 75 alatt táblagépen vagy mobilon.
  • A márkajelzés szövege kevesebb mint 30 karakter
  • Csak a  legfontosabb információkat tettem a főcímbe.
  • Teszteltem a címet a Taboola saját kulcsszó elemzőjében, hogy megtudjam a legnagyobb kattintási potenciállal (CTR-click-through rate) rendelkezik-e.

ÁLTALÁNOS KREATÍV

  • Az kreatívok nem tartalmaznak hamis ígéreteket. Amikor a felhasználó rákattint a hirdetésre, nem lesz meglepődve a tartalomtól a nyitó oldalon.
  • 7-9 kreatívot teszteltem egyszerre minden kampányban a legjobb eredmény érdekében-ez lehet 3 kép és 3 főcím kombinációja minden szempontból.

A BEVÁLT GYAKORLATOK MEGCÉLZÁSA

Juttasd el tartalmad a megfelelő közönség elé, jó helyen jó időben.

  • Széles célzó paraméterekkel kezdem, hogy teljes mértékben kihasználjam a Taboola páratlan skálájának előnyeit és megnézzem milyen típusú közönséget vonzok.
  • Megnéztem a Taboola szegmenseket és a harmadik féltől származó adat beállításokat.
  • Kipróbáltam több technikát a célközönség megtalálására, mint például: újra csoportosítás, földrajzi alapon való célzás, vagy hasonló közönségek keresése, és még sok mást.
  • A/B teszteltem egy adott perspektíváját az időnek ( egy év, egy hét, egy nap stb.) vagy platformnak (asztali gép, telefon, táblagép), hogy szűkítsem hatékonysági skálát.

BEVÁLT GYAKORLATOK A NYITÓ OLDAL TARTALMÁN

  • Megbizonyosodtam róla, hogy a nyitó oldalam közvetlenül kapcsolódik a hirdetéssel.
  • Nem határolódom amellől, hogy valójában elmagyarázzam a felhasználónak, hogy miért járnának jól a termékekkel vagy, hogy kik is vagyunk valójában.
  • Nincsenek irreleváns vagy felesleges információk.
  • Nem irányítom azonnali vásárlásra a látogatót a nyitó oldal elejétől. (CTA- Call To Action: cselekvésre felszólítás. Ezzel kiadjuk az utasítást az általunk elvárt cselekvésre)
  • Megbizonyosodtam róla, hogy a nyitó oldal tartalmazza az összes releváns információt-az emberek végig görgetik a nyitóoldalt az elejétől a végéig mielőtt döntenek róla, hogy maradnak vagy sem.
  • Az oldal ⅓-án a cselekvésre szólítom a vásárlót (CTA)
  • Már az oldal legtetején és cselekvésre szólítok.
  • A CTA (elvárt cselekvés az általunk kiadott utasítás által) elég hosszú, hogy tartalmazza az értékajánlatot közvetlenül a szövegben.

SZÁMÍTÁSOK BEVÁLT GYAKORLATAI

Mindig figyelmesen kövesd a szponzorált tartalmak működését.

  • Megvalósítottam a Taboola Pixelt a követés és a mérés egyszerűsítése érdekében.
  • A teljes tölcsért nézem (Digitális Marketing Tölcsér jelentése:

Azt a folyamatot jelenti, amely során a cégek megszerzik maguknak és megtartják az ügyfeleiket a keresőmarketing segítségével), nem csak a végét vagy a kezdetét, és nem felejtem el, hogy lassan több érintési pont van, mielőtt a fogyasztó vásárol.

  • Meghatároztam elsődleges és másodlagos teljesítménymutatót, hogy elérjem a végső üzleti céljaimat, így a kampány teljes átfogó sikerét teljes mértékben elérem. (KPI-Key Performance Indicator- fő teljesítménymutatót)

A/B TESZTELÉS BEVÁLT GYAKORLATAI

Mindig tesztelj, de ügyel arra, hogy ezt megfelelő módon végezd.

  • A/B teszteltem (KONVERZIÓNÖVELŐ MÓDSZER) annyi dolgot amennyit bármikor lehetséges.
  • Hatalmas eltérés beli különbség lehet a ‘jó” és a “rossz” főcím között- végezd el a tesztelés munkáját a különféle főcím kategóriákkal, hogy lásd melyik működik a legjobban. (listázott főcím, főcím ami kérdést vet fel, főcím ami felszólítja a közönséget)
  • Fejben tartom, hogy az A/B teszteknek sosincs vége, és mindig tesztelnem kéne.

AJÁNLATOK BEVÁLT GYAKORLATAI

Járj maximálisan jól a kampányoddal.

  • Szüneteltettem a hirdetéseket, amiknek alacsony a konverziója, miután minden hirdetésen van 300-500 kattintás.
  • Amikor a CPA-k (teljesítmény alapú hirdetéseknek) magasak, megfontoltam az egyes oldalakon lévő ajanlasok modositasat a kiadok blokkolasa elott.
  • Csak akkor teszek le ajánlatot az oldalra, ha a célomnal háromszor több CPA lett elérve, minimum 300 kattintas felett.
  • Csak akkor blokkolok egy egész oldalt ha elértem a 500 kattintást, átalakítás nélkül.
  • 25% -50% -kal megemeltem az ajánlatokat a legjobban teljesítő webhelyekre, hogy növeljem az ajánlatok versenyképességét.
  • Figyelembe vettem az állandó kampányokat, ha a költségkeret és az ajánlat paraméterei lehetővé teszik.
  • A Taboola Smart Bid-ját használom- mert általában a hirdetők sikeresebb tendenciát észlelnek a Smart Bid-del mint, amikor manuálisan hoznak létre ajánlatot.

HOGYAN ÓVD MEG A KAMPÁNYOD A VISSZAUTASÍTÁSTÓL

Indítsd el a kampányt a lehető leggyorsabban.

  • Az indexkép és videó kreatívokat, főcímeket, és a nyitó oldalakat a Taboola’s Campaign Quality Rating Guidelines (Kampány Minőség-értékelési irányelvek) alapján hozom létre.
  • Az indexképek elérik a minimum alapméretet, a 600 x 1000 px-t.
  • Az indexkép és videó kreatívok, főcímek egyeznek a nyitó oldalon lévő tartalmakkal.
  • Engedélyem van minden kép és videó kreatív használathoz és minden kontentemhez, amit a nyitó oldalon használok.
  • A főcímek és a nyitóoldalak kontentje nyelvtanilag helyes és nem túlzott vagy megalapozatlan állításokat terjesztenek elő.
  • Termékem vagy szolgáltatásom megfelel a megcélzott régióinak, és nem tiltott a Taboola tiltott tartalomra, termékeire és szolgáltatásaira vonatkozó irányelvei szerint.

ESZKÖZÖK KÖNYVJELZŐKÉNT

Gyakran frissítsem a Taboola forrásait a sikereim támogatása érdekében..

  • A Taboola Súgója: tele cikkekkel a legjobb gyakorlatokról, tippek és trükkök egy optimalizált szponzorált tartalmi kampányhoz.
  • A Taboola Trendek: egy webhely, amely a Taboola kampányainak millióit elemzi heti rendszerességgel, hogy felületezze a képeket, címeket és egyéb trendeket a sikereim érdekében.
  • A Taboola Címek és Indexképek Bevált gyakorlatai webhely, hogy  könnyen hivatkozhassanak a kreatív specifikációira.
  • A Taboola blogja, amely gyakran tesz közzé frissítést az adatközpontú tanácsadás, kreatív stratégiáról, a bevált gyakorlatok és a gondolatvezetés megcélzásáról.

A körültekintő kreatívoktól kezdve az átgondolt A / B tesztelésig, ezek a hozzávalók egy Taboola által támogatott kampányhoz.

A szponzorált tartalmak első használói  és veteránjai egyaránt felhasználják ezeket a bevált gyakorlatokat és te is jó úton jársz a szponzorált tartalmi siker felé.

Szerezzen mesés Taboola kampányeredményeket a Profit Online vezető natív hirdetési szakértőivel.

A Profit Online a digitális marketing szolgáltatások legmegbízhatóbb központja az online növekvő vállalkozások számára. A vállalat megtérülés-orientált megközelítése és elfogulatlan stratégái optimális eredményeket és legjobb szolgáltatást nyújtanak Önnek.

Mit kapok, ha a Taboola kampányokat Nacho Digital-al kezelem? www.profitonline.hu 06303572045


Tapasztalt fiókkezelők, akik felügyelik és optimalizálják a kampány eredményeit, mindig a jobb ROAS elérésére törekszenek. Átlátható és egyszerű jelentési és számlaellenőrzés.


Készítse el Taboola stratégiáját a fiókkezelőnkkel Márkkal.
Kezdje el együtt dolgozni a Taboola vezető kampányszakértőjével
Különleges ajánlat a Taboola hirdetőknek: 50% kedvezmény az első hónapban *

  • Havi 3 jelentkezőre korlátozva
Szinte Romulus Loránd – Digital marketing strategist és SEO szakértő. Szakterületei a keresőoptimalizálás, Marketing stratégiák kidolgozása, PPC kampány tervezés és a E-mail Marketing. Ügyfelei között van több Nemzetközi márka és sok-sok magyar is, nagy hazai webshopok specialistája. Rendezvényszervezői múltja miatt sok Prémium rendezvényben is részt vesz. Teljes Online és Offline marketing kampányok specialistája.

Hozzászólás