Mi a natív reklám?
A natív hirdetések sokféle formában és méretben kaphatók. Bizonyos típusú natív hirdetések léteznek a keresési és a közösségi oldalakon is, de a natív hirdetések típusa, amelyről beszélünk, keveredik a megjelenítői webhely megjelenésével és hangulatával.
A Natív Reklám Intézet írja le a legjobban:
„A natív reklám fizetett reklám, ahol a hirdetés megegyezik annak a médiának a formájával, hangulatával és funkciójával, amelyen megjelenik.” Ez különösen hatékony a nyílt interneten, ahol a hirdetések egyre tolakodóbbak. , bosszantó és hatástalanabb, mint valaha. A nem zavaró hirdetési élmények nem zavarják a felhasználót, amikor az eredetileg tervezett tartalmat fogyasztják, és amelyek beleolvadnak a webhely megjelenésébe, és azok, amelyeket a felhasználó számára valóban értékes módon céloznak meg. A Taboola-nál megtalálták a nem megszakító natív hirdetések kedvező pontját a nyílt interneten.
Példa natív hirdetéshez:

Natív hirdetési minta porfolio.hu

Ha te is szeretnél Taboola hirdetéseket futtatni és olcsón hirdetni nagyobbnál nagyobb oldalakon írj emailt: online@profitonline.hu emailre és bízd profikra.
Szinte Romulus Loránd – Digital marketing strategist és SEO szakértő. Szakterületei a keresőoptimalizálás, Marketing stratégiák kidolgozása, PPC kampány tervezés és a E-mail Marketing. Ügyfelei között van több Nemzetközi márka és sok-sok magyar is, nagy hazai webshopok specialistája. Rendezvényszervezői múltja miatt sok Prémium rendezvényben is részt vesz. Teljes Online és Offline marketing kampányok specialistája.