A Remarketing
● A remarketing hirdetéseket jelenít meg olyan emberek számára, akik már meglátogatták a
webhelyét, használták a mobilalkalmazását, megnézték a Youtube videóját, konverziót hajtottak
végre a weboldalon
Egyéni vonzódás/Hasonló közönség
● Elérés: Eszközök Megosztott könyvtár Közönségkezelő Közönséglisták Egyéni vonzódás
● A rendszer automatikus létrehoz hasonló közönségeket, amiket érdemes tesztelni
● Egyéni érdeklődési szegmenseket hozhatunk létre
○ Érdeklődés
○ URL
○ Hely
○ Alkalmazás
● Például megadhatjuk a konkurencia weboldalait, így a rendszer olyan listát hoz létre, mely olyan embereket tartalmaz, akik azokhoz hasonló oldalakat látogatnak (nem azokat akik konkrétan a konkurencia weboldalát).
Remarketing Előnyök
Akár az értékesítések vagy a regisztrációk számának a növelése, akár a márka népszerűsítése a cél, a remarketing minden kampány esetében stratégiai fontosságú összetevő lehet. Az alábbiak a remarketing használatának néhány előnyét ismertetik:
- Azonnali elérés/Jól időzített célzás: Hirdetéseket jeleníthet meg azon felhasználók számára, akik korábban interakcióba léptek vállalkozásával, amikor máshol keresnek, és nagyobb eséllyel vásárolnak. Azzal is segíthet az ügyfeleknek megtalálni Önt, ha megjeleníti számukra hirdetéseit, amikor aktívan keresik a vállalkozását a Google Keresés segítségével.
- Fókuszált hirdetés: Egyéni esetek hirdetéséhez remarketinglistákat hozhat létre. Létrehozhat például egy remarketinglistát, amellyel azokat az embereket célozza meg, akik valamit betettek a bevásárlókosarukba, de nem fejezték be a tranzakciót.
- Széles körű elérés: A remarketinglistákon szereplő embereket eszközeiken keresztül elérheti, miközben a több mint 2 millió webhely és mobilalkalmazás között böngésznek.
- Hatékony árképzés: Az automatikus ajánlattétellel kiváló teljesítményű remarketingkampányokat hozhat létre. A valós idejű ajánlattételi funkció kiszámítja az optimális ajánlatot a hirdetést megtekintő személy számára, és ezzel elősegíti, hogy Ön a lehető legjobb árral nyerje meg a hirdetésaukciót. A Google aukciójának használata nem jár többletköltséggel.
- Egyszerű hirdetéskészítés: A Hirdetésgaléria segítségével sokféle szöveges, képes és videóhirdetést készíthet ingyenesen. A dinamikus remarketingkampányokat a Hirdetésgalériában szereplő elrendezésekkel kombinálva mutatós hirdetésekkel fedheti le a teljes termék- vagy szolgáltatáspalettáját.
- Kampánystatisztikák: Jelentésekkel elemezheti a kampányok teljesítményét, a hirdetések megjelenési helyét, illetve hogy mennyit fizetett a hirdetésekért.
Szinte Romulus Loránd – Digital marketing strategist és SEO szakértő. Szakterületei a keresőoptimalizálás, Marketing stratégiák kidolgozása, PPC kampány tervezés és a E-mail Marketing. Ügyfelei között van több Nemzetközi márka és sok-sok magyar is, nagy hazai webshopok specialistája. Rendezvényszervezői múltja miatt sok Prémium rendezvényben is részt vesz. Teljes Online és Offline marketing kampányok specialistája.
Szinte Romulus Loránd – Digital marketing strategist és SEO szakértő. Szakterületei a keresőoptimalizálás, Marketing stratégiák kidolgozása, PPC kampány tervezés és a E-mail Marketing. Ügyfelei között van több Nemzetközi márka és sok-sok magyar is, nagy hazai webshopok specialistája. Rendezvényszervezői múltja miatt sok Prémium rendezvényben is részt vesz. Teljes Online és Offline marketing kampányok specialistája.