SEO Alapok Title szabályok 2020


Meta-Title

Keresőoptimalizálás: Title (cím)

Elsődleges kulcsszóMásodlagos kulcsszó | Márkanév
8 láb hosszú zöld kütyü – kütyü és eszközök | World Widget

Optimális Title címhossz
A Google általában megjeleníti a címke első 50–60 karakterét. Ha a címeit 60 karakter alatt tartja, kutatásaink azt sugallják, hogy a címek kb. 90% -a számíthat megfelelõ megjelenítésre. Nincs pontos karakterkorlátozás, mivel a karakterek szélessége változhat, és a Google megjelenített címei maximálisan ki vannak emelve (jelenleg) 600 pixelnél.

Miért fontosak a címkék? Miért fontos a jó Title?
A metacímkék fő tényezői annak, hogy segítsenek a keresőmotoroknak megérteni az Ön oldalát, és sok ember első benyomása az oldaláról. A címkéket három kulcsfontosságú helyen használják: (1) keresőmotor találati oldalai (SERP), (2) böngészők és (3) közösségi hálózatok.

1. Keresőmotor találati oldalai
Címkéje (néhány kivétellel) meghatározza a megjelenített címet a SERP-kben, és a kereső látogató első tapasztalata az Ön webhelyén. Még akkor is, ha webhelye jól rangsorolódik, egy jó cím lehet a tényező annak meghatározásához, hogy valaki rákattint-e az Ön linkjére.

Képernyőfotó 2020-04-25 - 20.59.11
2. Webböngészők
Címkéje szintén megjelenik a böngésző tetején, és helyőrzőként működik, különösen azok számára, akiknek sok böngészőlapja nyitva van. Az egyedülálló és könnyen felismerhető címek, valamint a kulcsszavak elején lévő fontos kulcsszavak segítenek abban, hogy az emberek ne veszítsék el tartalmát.
3. Közösségi hálózatok
Néhány külső webhely – különösen a közösségi hálózatok – a címkével fogja meghatározni, hogy mit jelenítsen meg, amikor megosztja az oldalt. Íme egy screenshot a Facebook-ról, például:

Képernyőfotó 2020-04-25 - 22.40.49
Ne feledje, hogy néhány közösségi hálózat (beleértve a Facebook és a Twitter) saját metacímkékkel rendelkezik, amelyek lehetővé teszik a főcímkétől eltérő címek meghatározását. Ez lehetővé teszi az egyes hálózatok optimalizálását, és hosszabb címeket biztosíthat, amikor / ahol hasznosak lehetnek.

Hogyan írhatok egy jó címkét?
Mivel a címkék fontos szerepet játszanak mind a keresőmotor optimalizálásában, mind a keresési felhasználói élményben, azok hatékony írása fantasztikus, alacsony erőfeszítésű, nagy hatású SEO feladat. Íme kritikus ajánlások a címkék optimalizálására a keresőmotorra és a használhatósági célokra:

1. Nézze meg a cím hosszát
Ha a címe túl hosszú, a keresőmotorok levághatják azt egy ellipszis (“…”) hozzáadásával, és a fontos szavak kihagyását eredményezheti. Noha általában azt javasoljuk, hogy a címeiteket 60 karakter alatt tartsa, a pontos korlátozás egy kicsit bonyolultabb, és egy 600 képpontos tárolón alapul.

Egyes karakterek természetesen több helyet foglalnak el. Egy olyan karakter, mint a “W” nagybetű, szélesebb, mint a kisbetű, például “i” vagy “t”. Vessen egy pillantást az alábbi példákra:

Képernyőfotó 2020-04-25 - 23.23.48
Az első cím teljes 77 karaktert tartalmaz, mert a “Littlest” “ittl” nagyon keskeny, és a cím elválasztót tartalmaz (“|”). A második cím csak 42 karakter után levág, mert nagybetűs (például “W”) és az a tény, hogy a címke következő szó a teljes webhelynév.

Próbálja meg elkerülni az összes CAPS címet. Lehet, hogy a keresési látogatók számára nehezen olvashatók, és súlyosan korlátozhatják a Google által megjelenő karakterek számát.

Ne feledje, hogy a keresőmotorok, még ésszerű hosszúságon belül is, más címet jeleníthetnek meg, mint amit a címkéjében megadott. Például a Google hozzáfűzheti márkáját a megjelenítési címhez, például:

Képernyőfotó 2020-04-25 - 23.27.52
Mivel a Google a márka hozzáadása előtt levágta a szöveget (a “…” előtti szöveg az eredeti szöveg), az eredeti címnek csak 35 karakterét jelenítették meg. Az alábbiakban olvashat arról, hogyan lehet megakadályozni, hogy a keresőmotorok átírják a címcímkéket.

Ne feledje, hogy a hosszabb címek bizonyos esetekben jobban működhetnek a társadalmi megosztásban, és néhány cím természetesen hosszú. Nagyon érdemes figyelni arra, hogy a címed miként jelennek meg a keresési eredmények között, de a hosszú cím használatáért nincs szankció. Használja meg ítéletét, és gondoljon úgy, mint egy kereső látogató.

2. Ne vigye túlzásba a SEO kulcsszavakat
Noha a Google hosszú algoritmusának algoritmusába nem épül be büntetés, bajba kerülhet, ha elkezdi a kulcsszavakkal teli cím kitöltését oly módon, hogy rossz felhasználói élményt hozzon létre, például:

Konyhabútor akció, Konyhabútor olcsón, Konyhabútor webshop

Kerülje a címeket, amelyek csak a kulcsszavak listáját tartalmazzák, vagy ismételje meg ugyanazon kulcsszó variációit újra és újra. Ezek a címek károsak a kereső felhasználók számára, és bajba kerülhetnek a keresőmotorokkal. A keresőmotorok megértik a kulcsszavak variációit, és felesleges és nem eredményes, ha a kulcsszó minden verzióját címbe helyezi.

3. Adjon minden oldalnak egyedi címet
Az egyedi címek segítenek a keresőmotoroknak megérteni, hogy az Ön tartalma egyedi és értékes, valamint magasabb átkattintási arányt eredményeznek.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s