
Szinte Loránd SEO szakértő
Úgy érzi, hogy a SEO túl nehéz és nem éri meg az erőfeszítéseket?
A SEO nem olyan bonyolult. Ez elég egyszerű – vagy legalábbis az alapok. De az alapok nem elégségesek ahhoz, hogy rangsorba kerüljön, ugye?
Íme az igazság:
A legtöbb webhelyet üzemeltető ember korlátozottan ismeri a SEO-t, így a sikerhez gyakran csak az alapokat kell megszereznie.
Ebben a bejegyzésben megismerheti a SEO siker öt alapvető lépését:
Hogyan lehet kitalálni, mit keresnek az ügyfelek?
Hogyan optimalizálhatja weboldalait a cél kulcsszavakhoz?
Hogyan lehet biztosítani, hogy webhelye elérhető legyen a keresőmotorok és az emberek számára is?
Hogyan kaphat más webhelyekről linket az Ön webhelyére, és végül:
Hogyan kezdje el mérni a SEO sikerét?
1. lépés: Tudja meg, mit keresnek az ügyfelek!
Nem optimalizálhatja webhelyét anélkül, hogy tudná, amit ügyfelei keresnek – ez nyilvánvaló.
Hogyan találta ki ezt? A legjobb kiindulópont a józan ész használata.
Képzelje el, hogy egy szállodát üzemeltet Budapesten. Nem szükséges SEO zseninek lenni azt kitalálni, hogy az ügyfelek valószínűleg olyan dolgokat keresnek, mint:
„Budapesti szállodák”
„Budapesti szállás hely”
„Szállás Budapesten”
Mielőtt bármi mást csinál, gondolkodjon azon, amit ügyfelei kereshetnek, és jegyezze le egy jegyzettömbbe ötleteit.
Nem kell itt túzásokba esni – egy maroknyi ötlet megteszi.
Kész? Jó. Tegyünk még néhány kutatást.
a) Mutassa be a legnépszerűbb módszert, amellyel az emberek keresik az Ön vállalkozását
Valószínű, hogy néhány ügyfelünk az Ön vállalkozásánál használt szavakkal és kifejezésekkel keresi az Ön vállalkozását. Az, hogy az emberek többsége-e – egy másik történet.
Tehát az első lépés annak kiderítése, hogy a leggyakrabban hogyan keresik az emberek mit csinálnak.
Ehhez felhasználhatja a már el írt ötleteket. Először végezzen egy Google-keresést a listán szereplő szavak vagy kifejezések egyikével. Nem számít, milyen nevetséges vagy régimódi ez a kifejezés. Szándékosan ostoba dolgot fogok bizonyítani.
A másik hely ahol érdemes kulcszavakat keresni az a Google Trends és a Google Ads kulcsszótervező.
Lehet látni a szállás Budapest és a Budapesti szállások szavakra majdnem hasonlóak a keresések, de a hotel Budapest szóra már a wellness hotel is előkerül:
Bontsa ki a kulcsszólistát úgy, hogy szó szerint bárhol másutt keres
A Google keresési eredményei és a professzionális kulcsszóeszközök sokat adhatnak az induláshoz, de ez egyáltalán nem elég.
A SEO sikerességéhez meg kell értenie, hogy az emberek hogyan beszélnek a résről, amelyben működnek, milyen problémáik vannak és így tovább. Minden lehetőséget kihasználva beszéljen az ügyfelekkel és vegye figyelembe a használt nyelvet.
Nagyon jó a személyes munka, de ugyanakkor nagyon időigényes is.
Tehát itt van néhány hely, ahol megtalálhatja azokat a szavakat, amelyeket az emberek használnak, miközben az érdeklődő témájáról beszélnek:
Fórumok: Van elég közösség, ahol az emberek megvitatják az utazást. Például egy egyszerű keresés a TripAdvisor dublini utazási fórumához vezette.
Quora / Reddit: A Quora valószínűleg nem az első olyan hely , amikor utazási tanácsokat keres, de megfogja lepni, mert ebben a témában is talál információt. Ami a Reddit-et illeti, az az mondás, hogy mindennek van alhirdetése, általában igaz. EZ ANGOL nyelvterületen igaz csak!!! tehát ha angol oldalunkat szeretnénk keresőoptimalizálni akkor ezeket figyelembe kell venni ! Hotels in Budapest szóra például.
Facebook / LinkedIn csoportok: A LinkedIn inkább a B2B piacokra irányul, de amikor a Facebookról beszélünk, szinte mindennek vannak csoportjai.
Bármely weboldal vagy közösségi hálózat, amelyen nagy számú látogató és felhasználó által generált tartalom szolgálhat, inspirációt és kulcsszóötleteket szolgáltathat. A podcast is jó inspirációt nyújthat…
Használjon Chrome-ba kulcsszó ajánlót a Keywords Evrawhere nagyon jó erre
Ismerje meg a megcélozott kulcsszavak mögötti mutatókat
A legtöbb ember kulcsszó-kutatás során teljes egészében a következő két mutatóra összpontosít:
– keresési mennyiség (átlagosan a havi keresések száma), és –
kulcsszó nehézség (annak becslése, hogy milyen egyszerű vagy nehéz lesz megjelenni az adott kifejezésre vonatkozó keresési eredmények első oldalán).
Ezek fontosak, mivel hasznos betekintést nyújtanak a kulcsszó potenciáljához és annak valószínűségéhez, hogy milyen nehéz rangsorolni.
Ahelyett, hogy csupán a keresési mennyiséget vizsgálnánk, meg kell próbálnia kitalálni az egyes kulcsszavak valódi keresési forgalmi potenciálját. Ilyen módon koncentrálhatja erőfeszítéseit azon rangsorolására, amelyek valószínűleg a legcélzott forgalmat irányítják.
Ahrefsben ezt megteheti, ha megnézi a Keywords Explorer SERP áttekintésében az aktuális legmagasabb rangú oldalak forgalmi statisztikáit.
CONTENT készítés
Készítsen olyan tartalmat, amely igazodik a „keresési szándékhoz”
Röviden: az emberek által elvégzett keresések három fő típusa létezik:
Keresések típusai
Navigációs: Egy adott webhelyet keresnek, például a „budapesti repülőtér”
Információs: többet szeretnének megismerni egy adott témáról, például a „budapesti látnivalók” témáról.
Tranzakcionális: Egy konkrét terméket / szolgáltatást akarnak vásárolni, például a “Dublinban található szálloda”
Természetesen a magas szintű kereskedelmi érdeklődésű keresések üzleti szempontból értékesebbek, mivel az őket végrehajtó emberek közelebb állnak a vásárláshoz (azaz tovább a marketing tölcsérnél), és így valószínűbb, hogy pénzt költenek, ha az Ön webhelyére landolnak. .
De a keresési szándék nem mindig kristálytiszta magában a keresési lekérdezésben.
Vegyük például a „legjobb szálloda Budapesten” lekérdezést.
Most azt gondolhatja, hogy „a szállodám a legjobb szálloda Budapesten, tehát valószínűleg ez egy tranzakciós kifejezés, amelyre besorolhatom a honlapomat”, igaz?
A keresési kifejezések mögötti szándék megértésének legjobb módja az, hogy megnézze, milyen oldalak rangsorolják.