
KPI or Key Performance Indicator as Concept
Belső KPI:Hogy kell követni a kampány teljesítményéneket / eredményeket?
1. Sessions / látogatások – SEO ha határozottan Szeretnéd tudni, hogy mennyi a forgalom érkezik oldaladra dimenzió / forrás.
2. Célteljesülések – Összesen menyi célkonverzió érkezik az oldalra
3. Bevétel – Ha fut az e-kereskedelmi mérés a webhelyeden akkor biztosan fogod tudni mennyi a bevételed minden forrásból.
4. cél konverziós aránya – Ez a látogatások százalékos aránya, amelynek eredményeként célkonverziókat mérsz.
5.E-commerce konverziós arány ami a látogatások és tranzakciók arányából adódik össze
Belső KPI ahol követni tudod tartalmak fogyasztását
1. oldalmegtekintések
2. átl. weboldalon töltött időt / oldal
3. Bounce Rate / Visszafordulások
Belső KPI mérheti a látogatók elkötelezettségét
1. oldalon tartózkodás / idő
2. Egyedi közösségi műveletek
BELSŐ KPI
Belső KPI-t már csak a belső használtra használják.
Általában a online marketing csapat tagjai használja optimalizálásra marketingkampányaik teljesítmény növeléséhez. Ezek nem minden esetben jelentenek fontos adatokat az ügyfelek / főnök / felső vezetés felé.
Belső KPI -k nem kell, hogy az üzleti döntésekre hatással legyenek!
1.Delivery – Szállítás
2.Open Rate – Megnyitási arány
3.Response – Válaszadási arány
4.Konverziók
5.ROI
Gyakran ezt a szörnyű hibát követik el marketingesek, hogy a belső jelentésbe beleteszik KPI ügyfeleknek / felső vezetésnek.
Például “visszafordulási arány” egy jó KPI Belső optimalizálásra és a Landing oldalakra, de ezt nem kell a Vezetőség felé kommunikálni mert nem fogja Őket érdekelni.
Külső KPI
Külső KPI beszámolónkban szerepelnie kell az ügyfelek / felső vezetés részére.
Javasoljuk használja őket, hogy a “Web Analytics mérési modellje” (marketing stratégiaiája) minél jobb legyen.
Külső KPI óriási kihatással van az üzleti döntésekre!
Amikor arról beszélünk hogy mi a KPI általában, az mindig a külső KPI.
Néhány példa a külső KPI-re:
1.Átlagos megrendelési érték
2.Konverziók
3.Megtérülés
4.Konverzió / megtérülés
5.Megtérülés költsége
6.Teljes konverziós költség
7.Célteljesülések / Konverziók