Facebook Globális oldalak létrehozása


Terjeszkedni szeretnél ? Több országban lesznek üzleteid? Itt a megoldás hogy egy nagy Globális oldalon kezeld az összes rajongódat de külön külön a saját nyelvükön úgy mint a Coca Cola vagy a Dove. Ha még nem rendelkezel ilyen Globális oldallal és nincs közvetlen kapcsolatod a  facebookkal, de céged, vállalkozásod szempontjából ez a megoldás, akkor itt veheted fel a kapcsolatot a facebook ügyfélszolgálattal: https://www.facebook.com/business/contact.php

Globális oldalak

A globális oldalak egy olyan keretrendszert jelentenek, amely lehetővé teszi a márkák és vállalkozások számára a tartalmuk honosított verzióinak megjelenítését ügyfeleik számára világszerte. A globális oldalakkal egységes márkanév, összesített rajongószám, egyéni URL-cím és a teljes rajongótáborra kiterjedő globális elemzések használata lehetséges

12056988_1512601112364466_1343305983_n

A globális oldalak lehetővé teszik a hirdetők számára a tartalmuk honosított verzióinak megjelenítését ügyfeleik számára világszerte – egységes márkanév, összesített rajongószám, egyéni URL-cím és a teljes rajongótáborra kiterjedő globális elemzések mellett.

Előfordulhat például, hogy olyan egyedi tartalmat szeretnél hirdetni, amely egy adott helyszínen (PL Bukarestben vagy Bécsben egy esményt )hordoz tartalmat a célközönség számára, egy másik helyszínen (PL: Budapesti esemény)azonban más tartalmat szeretnél megjeleníteni, amely hasonlóan releváns az ott élők számára.

Hogyan működik a Globális Facebook oldal?

A globális facebook oldalak struktúrájában háromféle oldal létezik:

  • Piaci szintű oldalak: Tetszőleges számú piaci szintű oldalad lehet. Beállíthatod, hogy ki melyik oldalra legyen átirányítva, attól függően, hogy hol él, és milyen nyelvet beszél.
  • Alapértelmezett oldal: Ez az az alapértelmezett oldal, amelyre a rendszer átirányítja a rajongót, ha nem felel meg a piaci szintű oldalakhoz meghatározott egyetlen feltételnek sem. Ez az oldal adja az oldalstruktúra fő URL-jét is (pl. http://www.facebook.com/marka). Amikor az emberek az alapértelmezett oldal webcímére navigálnak, a rendszer a megfelelő oldalra (piaci szintű oldalra vagy az alapértelmezett oldalra) irányítja át őket.
  • Főoldal: A főoldal láthatatlan, és a teljes struktúra felett áll. A főoldal biztosítja az elemzési adatokat az összes globális oldalhoz. A főoldal adminisztrátorai a globális oldalstruktúrát a célzás szintjén is kezelhetik, például a következőket is megtehetik:

    • Országokat vehetnek fel és távolíthatnak el.
    • Nyelveket vehetnek fel és távolíthatnak el.

Hogyan tudok globálisoldal-struktúrát létrehozni?

Először létre kell hoznod egy oldalt, amelyet a későbbiekben globális oldalként kívánsz felvenni és kezelni.

Ha már van oldalad, kézzel kell létrehoznod új oldalakat a megcélozni kívánt helyi piacokhoz (a vállalkozásod szempontjából ésszerűen). Javasoljuk 1-2 piaci oldal létrehozását a globális oldalakkal történő ismerkedés céljából, mielőtt az összes piacot átköltözteted az új struktúrába.

Kezdéshez látogass el a https://www.facebook.com/business/resources/ címre, és fordulj a Facebook-csapathoz, hogy elkezdhesd a globális oldalak létrehozását.

A Facebook-csapattal történő együttműködést követően az alábbi lépések végrehajtásával hozhatod létre a globális oldalaidat:

  1. Nyisd meg az oldaladat.
  2. Nyisd meg a Beállítások lapot.
  3. Kattints a Globális oldalak fülre.
  4. Adj hozzá egy oldalt.
  5. Add meg a célzási beállításokat, köztük az adott oldalhoz hozzárendelni kívánt országokat és nyelveket.
  6. Kattints a Változtatások mentése gombra.

Ne feledd, hogy a piaci oldal adminisztrátora bármikor módosíthatja a globális oldalak célzási beállításait. Emellett a központi oldal adminisztrátorai bármikor szerkeszthetik a struktúrában szereplő összes oldal célzási beállításait is.

Ha egy márka új országos oldalt hoz létre, a tartalmat nem lehet más létező oldalról áthelyezni.

Tudnivalók a szerepkörök kiosztásáról és az elemzések megjelenítéséről a globális oldalakra vonatkozóan.

A rajongók melyik oldalt fogják látni a hírfolyamukban?

A rajongók csak annak az oldalnak a bejegyzéseit látják, amelyikhez tartoznak. Ha egy rajongó egy másik piaci szintű oldal frissítéseit szeretné látni, a borítókép alatti fogaskerék ikonnal elérhető régióváltó funkciót használhatja.

További tudnivalók arról, a globális oldalak hogyan jelennek meg a nyilvánosság számára és a keresésben.

Hirdetési szempontból a globális oldalak lokális verzióira külön hirdethetünk, mivel ezek külön-külön URL-en találhatók (pl.: facebook.com/cocacola/Magyarorzsag, facebook.com/cocacola/Austria)

cola4

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s