Google Adwords oktatás


keresés

Google Adwords

Rugalmas ajánlattételi stratégiák használata

  • A rugalmas ajánlattételi stratégiák automatikusan úgy állítják be az ajánlatokat, hogy optimalizálják azokat a teljesítménycélhoz az egyes kampányokban, hirdetéscsoportokban és kulcsszavakban.
  • Amikor létrehoz egy stratégiát, azt a rendszer a megosztott könyvtárában tárolja a központi kezelés és teljesítménykövetés érdekében. A stratégia alkalmazására a Kampányok, a Hirdetéscsoportok vagy aKulcsszavak lapjain nyílik lehetősége.

A rugalmas ajánlattételi stratégiák előnyei

A rugalmas ajánlattételi stratégiák biztosítják az automatikus ajánlattételi lehetőséget pontosan akkor, ott és úgy, ahogyan szeretné – akár több kampányban, akár egy kampány egyetlen részében.

A „Célzott befektetés a kattintások maximalizálására” stratégiának az alacsonyabb prioritású kulcsszavakra történő alkalmazásával például az AdWords automatikusan optimalizálja az ajánlattételt, miközben Ön megtartja a legfontosabb kulcsszavak feletti ellenőrzést a kézi ajánlattétel lehetőségével. Vagy alkalmazhatja a „Keresési oldal helyének célzása” stratégiát a fontos kulcsszavakra kampányaiban, így növelheti annak valószínűségét, hogy hirdetései a lehető legtöbbször jelennek meg a Google Keresés első oldalán.

Néhány stratégia valós idejű részletek (például az eszköz, a böngésző, a hely vagy a napszak) használatával állítja be az ajánlatokat a hirdetésaukciókon nyújtott teljesítmény javításához. Egyes stratégiák automatikusan állítják be az ajánlatokat, annak alapján, hogy egy személy szerepel-e az Ön valamelyik remarketinglistáján.

A rugalmas ajánlattételi stratégiák típusai

Rugalmas ajánlattételi stratégia Mikor érdemes használni? Hol érdemes alkalmazni?
1. A Kattintások maximalizálása automatikusan úgy állítja be az ajánlattételeket, hogy Ön a kiválasztott megcélzott költési összegen belül a legtöbb kattintást kapja.Az automatikus ajánlattétel rugalmas változata Amikor elsődleges célja az oldal látogatói számának növeléseAmikor hosszú távon maximalizálni szeretné a forgalmat, miközben adott költésen belül marad Kampányok, hirdetéscsoportok, kulcsszavak
2 A Keresőoldal helyének célzása automatikusan úgy állítja be az ajánlattételeket, hogy az Ön hirdetései az oldal tetejére vagy a keresési eredmények első oldalára kerüljenek.Új ajánlattételi stratégia Amikor nagyobb láthatóságot szeretne a Google keresési találatainak első oldalán vagy a legfelső pozíciókban Kampányok, hirdetéscsoportok, kulcsszavak
3 A Cél előzési arány automatikusan úgy állítja be az ajánlatokat, hogy megelőzze egy másik domain hirdetéseit a keresési eredményekben.Új ajánlattételi stratégia Amikor nagyobb láthatóságot szeretne a többi domainnél a keresési eredményekben Kampányok, hirdetéscsoportok, kulcsszavak
4 A Cél ügyfél-szerzésenkénti költség (CPA)automatikusan úgy állítja be az ajánlatokat, hogy az átlagos ügyfél-szerzésenkénti költség célértékének elérése mellett a lehető legtöbb konverziót érje el.A Konverzióoptimalizáló rugalmas változata Amikor a cél-CPA segítségével a legtöbb konverziót szeretné elérni Kampányok, hirdetéscsoportok
5 Az Intelligens kattintásonkénti költség (ECPC)automatikusan növeli vagy csökkenti a kézi ajánlattételt annak alapján, hogy az egyes kattintások mekkora valószínűséggel eredményeznek konverziót.Az Intelligens CPC rugalmas változata Amikor a fő cél a konverziók elérése, de szeretné szabályozni a kulcsszóajánlatokat is Kampányok, hirdetéscsoportok
6 A hirdetési kiadások célzott megtérülése (cél-ROAS) automatikusan úgy állítja be ajánlatait, hogy maximalizálja a konverziós értéket, miközben megpróbálja elérni a hirdetési kiadások átlagos megtérülését.Új ajánlattételi stratégia Amikor másként értékeli a konverziókat, és el szeretne érni egy cél-ROAS értéket Kampányok, hirdetéscsoportok, kulcsszavak

Bizonyos hirdetők eltérő beállításokat láthatnak kampányaik beállítási lapjain. Ennek az lehet az oka, hogy az eltérő kampánytípusok eltérő funkciókat tesznek elérhetővé. Amennyiben nem találja az alábbi beállításokat, olvassa el tájékoztatónkat arról, hogyan válthat a kampánytípusok között, hogy lássa ezeket a beállításokat.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s