Google Adwords újdonság


Tisztelt AdWords-hirdető!
Továbbfejlesztettük az URL-kezelést, hogy megkönnyítsük az AdWords-hirdetések nyomon követését. 2015. július 1-től minden URL a bővített URL-struktúrát használja majd, a cél-URL-eket pedig új mezők váltják fel.

Az AdWords-fiókjában (ügyfél-azonosító: ……………………) található cél-URL-ek közül legalább egy nyomkövetési paramétereket tartalmazhat. Attól függően, hogy használ-e URL-nyomkövetést, szükség lehet az URL-ek frissítésére annak érdekében, hogy élhessen a bővített URL-ek biztosította előnyökkel:

Ha nem használ URL-nyomkövetést: júliusban automatikusan bővítjük az URL-eket, átmásolva a hirdetések és kulcsszavak által jelenleg használt cél-URL-eket az új, végső URL-eket tartalmazó mezőbe. Az AdWords-jelentések oszlopait a rendszer frissíti a változásokkal.
Ha használ URL-nyomkövetést: azt javasoljuk, hogy az útmutatónkat követve még július 1. előtt bővítse az URL-eket. Ellenkező esetben július elején megkezdjük az URL-ek automatikus bővítését. Az AdWords-jelentések oszlopait a rendszer frissíti a változásokkal. Fontos továbbá tudnia, hogy a közeljövőben megszüntetjük a {copy}ValueTrack-paraméter támogatását. Végül pedig javasoljuk, hogy ha harmadik féltől származó kampánykezelő szolgáltatást használ, a szolgáltatóval együttműködve hajtsa végre az URL-ek bővítését.
A következő lépések
Az URL-ek bővítését követően ellenőrizze, hogy a végső URL-ek a várakozásainak megfelelően jelennek-e meg a kampányokban.

Örömmel segítünk
Sikere fontos számunkra, ezért bármikor szívesen válaszolunk a bővítéssel kapcsolatos kérdéseire – forduljon hozzánk bizalommal! Az URL-migrációs útmutatónk további információt szolgáltat a Keresési Hálózaton, az AdWords Videóhoz szolgáltatásban és a Google Display Hálózaton futó kampányokhoz, a Shopping-kampányokhoz, továbbá az alkalmazásletöltési és az újbóli tevékenységet igénylő hirdetésekhez kapcsolódó URL-ek bővítéséről. Ha még ennél is több részletre kíváncsi a fent leírt változással kapcsolatban, tekintse meg az összefoglaló videónkat, vagy látogasson el a Súgó oldalára.

Üdvözlettel:

A Google AdWords csapata

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s