You Tube kártyák használata


Youtube szakértő barátom Bodrogi András ajánlásával http://www.youtubeszakerto.hu

A kártyákkal új interaktivitási réteget adhatsz videóidhoz. Ezek videónként lesznek alkalmazva, és asztali vagy mobileszközön jelennek meg. Megadhatsz cél URL-t a jogosult webhelyek listájáról, és (a kártya típusától függően) egyéni képet, címet és cselekvésre ösztönző szöveget is.

Youtube kártya

A You Tube kártyák működése

A kijelölt néhány másodperces idő alatt kedvcsináló jelenik meg, és az arra kattintó nézők közvetlenül elérhetik a kártyát:

kartya1

A videó bármely másik pontján megjelenik egy ikon, ha a nézők a lejátszó fölé mozgatják a kurzort (asztali gépen), vagy amikor a lejátszóvezérlők megjelennek (mobilon). Az ikonra kattintva végigböngészhetik a videóban megjelenő összes kártyát:

kartya2

A You Tube kártyák megjelenése

A kártyákat úgy kell megtervezni, hogy kapcsolódjanak a videóhoz, és segítsék az alkotókat céljaik elérésében, miközben fokozzák a lejátszás élményét is. A rendszer fejlődésével tervezzük a felület optimalizálását, hogy a leginkább odaillő kedvcsinálókat és kártyákat jelenítse meg a teljesítmény, a néző viselkedése és az általa használt eszköz alapján.

TOVÁBBI Fontos INFORMÁCIÓK

  • Nem ajánljuk a kártyára mutatást a videódban, mivel a kártyák a különböző eszközökön eltérően jelenhetnek meg.

  • Ha kiemeltél egy videót vagy lejátszási listát videódban, az rejtve lesz a kártyát használó videókon. A Márkavízjel most a lejátszó jobb alsó részén jelenik meg, hogy ne ütközzön a kártyákkal.

  • Ha videódra Content ID követelést nyújtottak be, és a tartalomtulajdonos kampányt állított be, akkor a kártyák nem jelennek meg a videón.

  • A kártyát megjelenítő videók nem tartalmaznak Cselekvésre ösztönző fedvényt.

  • A kártyák megjelenítéséhez fiókodnak megbízhatónak kell lennie.

  • A kártyákra vonatkozó teljesítményjelentés a YouTube Analytics jelentésben tekinthető meg.

  • A kártyákkal végzett bevételszerzés nem érintett.

  • A kártyák jobban működnek, ha nincsenek túl közel egymáshoz. Próbáld kicsit távolabb helyezni őket egymástól.

Ilyet először a BALLY csinált akik shopeble videókat csináltak azaz vásárlásra ösztönző videók! Ez lesz a jövő és jobb ha erre felkészültök.

Screen Shot 2015-03-19 at 07.59.33

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s