Adwords Display kampány változások Május 15-től


google adwords

google adwords

2015. május 15-től kezdve az „Egyéb érdeklődés” kategóriát használó kampányok automatikusan frissülni fognak a következők közül egy vagy több lehetőségre – ezeket a lehetőségeket azzal a céllal fejlesztettük ki, hogy nagyobb rugalmasságot és több szabályozási lehetőséget biztosítsanak a hirdetőknek:

az érdeklődési szegmensek segítségével növelhető a márkaismertség és a kategóriák egy meghatározott listájával kapcsolatos tevékenység;
a piacon belüli szegmensek segítségével elérhetők az aktívan kereső és vásárolni kívánó ügyfelek;
a témakör szerinti célzás segítségével adott témával foglalkozó webhelyek célozhatók meg1

A változás semmilyen más kampányt vagy hirdetéscsoportot nem érint.

Frissítés gyorsan és egyszerűen

Nyomatékosan javasoljuk, hogy 2015. május 15. előtt úgy frissítse ezeket a kampányokat, hogy a beállítások az Ön célzási igényeit tükrözzék. A folyamat megkönnyítésére létrehoztunk egy új eszközt, amely segít az „Egyéb érdeklődés” kategóriát célzó kampányok tömeges frissítésében.

Ha a rendelkezésre álló közönségek nem egyeznek a célközönséggel, akkor egyéni érdeklődési szegmenseket is létrehozhat.

forrás:Google

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s