2015. május 15-től kezdve az „Egyéb érdeklődés” kategóriát használó kampányok automatikusan frissülni fognak a következők közül egy vagy több lehetőségre – ezeket a lehetőségeket azzal a céllal fejlesztettük ki, hogy nagyobb rugalmasságot és több szabályozási lehetőséget biztosítsanak a hirdetőknek:
• | az érdeklődési szegmensek segítségével növelhető a márkaismertség és a kategóriák egy meghatározott listájával kapcsolatos tevékenység; | |
• | a piacon belüli szegmensek segítségével elérhetők az aktívan kereső és vásárolni kívánó ügyfelek; | |
• | a témakör szerinti célzás segítségével adott témával foglalkozó webhelyek célozhatók meg1 | |
A változás semmilyen más kampányt vagy hirdetéscsoportot nem érint.
Frissítés gyorsan és egyszerűen
Nyomatékosan javasoljuk, hogy 2015. május 15. előtt úgy frissítse ezeket a kampányokat, hogy a beállítások az Ön célzási igényeit tükrözzék. A folyamat megkönnyítésére létrehoztunk egy új eszközt, amely segít az „Egyéb érdeklődés” kategóriát célzó kampányok tömeges frissítésében.
Ha a rendelkezésre álló közönségek nem egyeznek a célközönséggel, akkor egyéni érdeklődési szegmenseket is létrehozhat.
forrás:Google