WEB 2.0 – Social Média Fogalomtár


social marketing

Blogszféra:

Az interneten található blogok és bloggerek összessége

Blog:

egy -egy témában alaposabban elmélyülő, szubjektív webnapló

Delicious:

könyjelzőgyűjtő közösségi háló, amellyel bárki megjelölheti, rendezheti, megoszthatja kedvenc oldalait

DIGG:

könyjelzőgyűjtő közösségi háló, amellyel bárki megjelölheti, rendezheti, megoszthatja kedvenc hiroldalait

 Flickr:

Yahoo fotómegosztója, közösségi fotómegosztó oldal ahol megoszthatod a fotóidat, nagyon hasznos cucc minden fotósnak és sok fotóval rendelkező cégnek javaslom

Linkedin:

Szakmai közösségi oldal, amelyen a felhasználók profiljai virtuális önéletrajzokként szolgálnak. A HR szakemberek és fejvadászok kedvenc játszótere. Először itt néznek utánad és nem a facebook-on! Nagyon fontos hogy itt legyél ha jó melókat akarsz elcsípni.

Márkaevangelista:

proaktív vevő/felhasználó vagy márkahívő, aki jó hírét viszi egy-egy terméknek, cégnek vagy személynek

Slideshare:

megosztásra szolgáló közösségi háló, ahová prezentációkat és egyéb pdf-dokumentumokat lehet feltölteni és utána másokkal megosztani PL:céges prezentáció így nem felejtjük el magunkkal vinni soha és bármikor meg tudjuk mutatni

Socialoomph.com:

Tárolja a már megírt bejegyzéseket és időzíthetővé teszi megjelenésüket Facebook, Twitter, Linkedin-on

Poadcast:

A felhasználó által létrehozott videó vagy hanganyag, személyes online közvetítés amelyet más felhasználók online hallgathatnak, nézhetnek.

Twitter:

A Twitter közösségi hálózat  és mikroblog-szolgáltatás, mely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy rövid bejegyzéseket vagy egymásnak szánt üzeneteket írjanak (formázatlan szövegként, maximum 140 karakter hosszúságban) SMS-ben, a Twitter honlapján,azonnali üzenetküldés, illetve egyéb, a Twitter API-t használó programokon (például Tritterrific) vagy webes szolgáltatásokon (például Netvibes) keresztül.

A Twitter rendszerét 2006 októberében a San Franciscó-i Obvious Corp. hozta létre.

A friss bejegyzések a felhasználó profilján jelennek meg, de azonnal láthatók az olyan felhasználók által is, akik feliratkoztak az adott felhasználó frissítéseire. A küldő meghatározhatja, hogy csak azok lássák a bejegyzéseit, akik a baráti köréhez tartoznak, vagy (alapbeállításként) mindenki. A Twitter ingyenes, de ha valaki sms-eken keresztül kommunikál a rendszerrel, akkor a mobilszolgáltatónak az SMS-küldés díját meg kell fizetnie.

VIDDLER: 

videómegosztó portál kifejezetten cégek részére, sok-sok extra szolgáltatással

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s