Konverzió :A hirdetésekre költött marketing költség megtérülésének követése


konverzió
Konverzióról akkor beszélhetünk, ha egy felhasználó az Ön számára értékes műveletet hajt végre webhelyén. Ez lehet vásárlás, egy fájl letöltése vagy akár további információ kérése is.

A Keresési Trendek szolgáltatás naprakész információkkal szolgál arról, mit keresnek a felhasználók a Google-on. Segítségével több kulcsszóra vonatkozóan összehasonlíthatja a különböző régiók, kategóriák és dátumtartományok keresési mintázatát.

“Megjelenése óta rendszeresen használom a Google [Keresési] Trendeket az időszakos jellemzők és a keresési trendek elemzésére. Segítségével könnyedén meghatározhatom a növekvő kereséseket, és ráláthatok, mire és hogyan keresnek rá a felhasználók!”
O Neill Cooke, az AdWords optimalizálási szakembere

Konverziókövetés a Google AdWords-fiókjában elérhető ingyenes jelentési eszköz, amely megmutatja, mekkora AdWords hirdetéseinek megtérülése.

Egyszerű és hasznos módszer annak megállapítására, milyen hatékonyan vezetnek kampányai értékesítéshez vagy leadhez webhelyén. Segítségével okosabban használhatja ki költségkeretét, és így online kiadásai több nyereséget eredményeznek.

Miért érdemes használni a Konverziókövetést?
Megtérülési jelentés: AdWords-fiókjában könnyen áttekinthető jelentések segítik a munkáját, amelyekből megtudhatja, mennyire térül meg hirdetési befektetése.

Megtekintheti, pontosan honnan származik jövedelme, és mely kulcsszavak eredményezik a legtöbb értékesítést, illetve regisztrációt, megrendelést (leadet) webhelyén.

Google Adwords Egyszerű beállítás: A Konverziókövetés beállításához keresse meg a rövid követőkódot AdWords-fiókja “Konverziókövetés” részében. Helyezze el a kódot webhelye html-jének egyik oldalán, és máris élvezheti AdWords-fiókjában a konverziós statisztikák előnyeit, akár a kulcsszavak szintjén is.

Hová tegye a kódot?

A konverziókövetés működéséhez meg kell adnia egy kódrészletet webhelye azon oldalán, amelyet nyomon szeretne követni. Ha például az eladások számára kíváncsi, választhatja a “Köszönjük a vásárlást!” oldalt. Ha valaki rákattint AdWords hirdetésére, ellátogat webhelyére, és vásárol, a “Köszönjük” oldalon található kód érzékeli ezt az információt. Ekkor fiókjában egy konverziót rendelünk a látogató által keresési kifejezésként használt kulcsszóhoz.

A Lets-Have-A-Party.co.uk 2003 decemberében kis családi vállalkozásként jött létre, majd gyorsan bekerült az Egyesült Királyság tíz legnépszerűbb jelmezkereskedője közé.

A Konverziókövetés használatával Chris Vaines könnyedén rájött, mely kulcsszavak jövedelmezők számára, és  helyek nem. A következőképpen mesél az eszközzel való megismerkedéséről:
Igazi megvilágosodás volt az a pillanat, hozzáadtam a kódot az oldalhoz, és minden még aznap este
elkészült. Nagyon fontos volt ez számunkra. Azóta jóval jövedelmezőbb a tevékenységünk.
– Chris Vaines, ügyvezető igazgató

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s