Olyasmit fogok ma állítani, ami bolondságnak tűnhet: a közösségi média véget vet a nemi alapú megkülönböztetésnek. Hadd magyarázzam ezt meg. Azt kívánom ma Önöknek bebizonyítani, hogy az internetes közösségi oldalak, amiket mindannyian ismerünk és kedvelünk, vagy épp elutasítunk, tulajdonképpen segítenek abban, hogy megszabaduljunk néhány képtelen feltételezéstől, melyek társadalmunkban a nemek közötti különbségekről élnek.
Úgy gondolom, hogy a közösségi média valójában segíteni fog nekünk leszámolnijónéhány buta és lealacsonyító sztereotípiával, amelyeket a médiában és a reklámokban a nemekről látunk.
Ha még nem vették volna észre, a média általában görbe tükröt tart elénk az életünkkel és a nemi identitásunkkal kapcsolatban. Úgy gondolom, hogy ez változni fog. Ma a legtöbb médiavállalat — televízió, rádió, kiadó, játékgyártó, mindegy minek nevezzük — nagyon szigorú megkülönböztetést alkalmaz annak érdekében, hogy megértse a közönségét.
Ezek az idejétmúlt demográfiai kategóriák. Agyonkorlátozó címkékkel határoznak meg minket.Az elképzelés gyenge pontja az, hogy a médiavállalatok szerint ha egy bizonyos