Nem könnyű feladat néhány szóba belesűríteni mindazt, amit vállalkozásáról meg kíván osztani. Először is gondolja át, hogy mi az adott hirdetés célja. Ezután kövesse az ebben a cikkben felsorolt hat támpontot, és hozzon létre egy pontos, lényegre törő és figyelemfelkeltő hirdetést, amely remélhetőleg sok kattintást fog eredményezni!
Emelje ki, mitől egyedi az Ön vállalkozása, terméke vagy kínálata
Ingyenes szállítás? Nagy választék? Ne rejtegesse! Emelje ki azokat a jellemzőket vagy területeket, amelyektől vállalkozása kitűnik a versenytársak közül.
Tüntesse fel az árakat, akciókat és exkluzív ajánlatokat
Ha különleges ajánlattal rendelkezik, mindenképpen hívja fel rá az ügyfelek figyelmét. Az emberek általában azért keresnek az interneten, hogy döntést hozzanak valamiről. Mutassa meg, hogy miért érdemes az Ön kínálata mellett dönteniük.
Mondja el az ügyfeleknek, hogy hogyan cselekedhetnek
Termékeket árul? Akkor mondja meg az ügyfeleknek, hogy vásárolhatnak! Felkínál valamit? Tudassa az ügyfelekkel, hogy megkaphatják az Ön ajánlatát. Erőteljes igék (például Vásároljon, Hívjon még ma, Rendeljen, Nézzen körül, Iratkozzon fel és Kérjen árajánlatot) segítségével mondja el ügyfeleinek, hogy milyen cselekvési lehetőség fogja fogadni őket, amikor megérkeznek a webhelyére.
Illesszen be kulcsszavai közül legalább egyet a hirdetésszövegbe
Ezzel felkeltheti azok figyelmét, akik az adott kulcsszóra kerestek, és megmutathatja nekik, hogy az Ön hirdetése kapcsolódik az ő igényeikhez. Ezenkívül a használt kulcsszó félkövérrel lesz szedve a hirdetésben (akárcsak a keresési eredményekben), ami egyértelműbbé teszi hirdetése relevanciáját. Tegyük fel, hogy hirdetése címsorába belefoglalja a digitális fényképezőgép kulcsszót, például: “Digitális Fényképezőgép Vásár”, és az egyik ügyfél a digitális fényképezőgép kifejezésre keres. Ilyenkor a hirdetés címsora félkövéren jelenik meg: “Digitális Fényképezőgép Vásár”. A hirdetés címsora akkor is félkövéren jelenhet meg, ha az ügyfél a tükörreflexes fényképezőgép vásár kifejezésre keres: “Digitális Fényképezőgép Vásár”, mert a “vásár” és a “fényképezőgép” szó egyezést mutat az ügyfél keresési kifejezésével.
Hirdetése illeszkedjen a céloldalhoz
Tekintse meg webhelyének azt az oldalát, amelyre a link mutat — ezt céloldalnak nevezzük. Győződjön meg arról, hogy a hirdetésben említett kedvezmények és termékek ezen az oldalon is szerepelnek. Ha webhelye megjelenésekor a látogatók nem találkoznak azzal, amire számítanak, lehet, hogy elhagyják a webhelyet.
Kísérletezzen
Hozzon létre hirdetéscsoportonként 3-4 hirdetést, különböző üzenetekkel — ezáltal megvizsgálhatja, hogy melyik üzenet bizonyul a leghatékonyabbnak az ügyfelek előtt. Az AdWords képes arra, hogy egy hirdetéscsoportból automatikusan a jobban teljesítő hirdetéseket jelenítse meg nagyobb gyakorisággal. Így nem kell a sötétben tapogatóznia, és a kísérleteiből tanulva továbbfejlesztheti kampányát.
Példa
Melyik hirdetésre kattintana, amikor éppen 8 megapixeles fényképezőgépeket keres az interneten?
fényképezőgép-bolt
http://www.example.com
a legismertebb márkák boltja
nálunk kiváló árakat talál
8 MP fényképezőgépek
http://www.example.com
-10% a Digitális Fényképezőgépekre.
Ingyenes szállítás. Vásároljon ma!
A sikeres szöveges hirdetések általában tartalmazzák a felhasználó által keresett szavakat, és tájékoztatják a felhasználót arról, hogy mire számíthat, ha rákattint a hirdetésre. Megfigyelheti, hogy a keresés szempontjából legfontosabb információt – azaz a 8 megapixeles fényképezőgépek elérhetőségét – már a címsor tartalmazza, felkeltve ezzel az ügyfelek érdeklődését.
forrás:google