Reklám a Facebookon: működik, csak tudni kell használni..ez is egy szakma


Reklám a Facebookon: működik, csak tudni kell használni
2012-06-12 11:35 [Médiainfó – http://www.mediainfo.hu]

Minden ellenkező állítás és tapasztalat ellenére hatékonyak a facebookos reklámok, ha jól használják őket – derül ki egy friss kutatásból.

Statisztikailag szignifikánsnak mondható mértékben növelik a fizetős facebookos hirdetések a márkák forgalmát a reklámokkal elért célközönség körében – állítja a comScore piackutató. A meglehetősen homályos megfogalmazást a cég a jövő héten publikálandó jelentésben pontosítja, a közelmúltban tőzsdére lépett közösségi oldal részvényei azonban 3 százalékkal 27,1 dollárra erősödtek a hír hatására.

A dokumentum arra próbál választ adni, hogy a közösségi médiában elhelyezett hirdetések működnek-e egyáltalán. A kérdés körüli vita akkor újult ki, amikor az USA legnagyobb autógyártójának számító General Motors nemrég megszüntette facebookos reklámtevékenységét arra hivatkozva, hogy az nem hatékony és egyáltalán nem növeli a forgalmat.

Egyes elemzők és iparági megfigyelők a GM bejelentésekor megvédték a Facebookot, s úgy érveltek, hogy az autógyártó nem teljesen érti a közösségi hálózat és szolgáltatásai erősségeit.

A hamarosan napvilágra kerülő comScore-elemzés szerint a Facebookon történő hirdetés növeli a márkaismertséget, s még akkor is hat a vásárlási szokásokra, ha a fogyasztók ennek nincsenek tudatában. “A hatás néha azonnali, de sokszor látens, vagyis hetekkel vagy akár hónapokkal a reklámmal való találkozás után jelentkezik” – mondta el a kutatással kapcsolatban a New York Postnak a cég egyik illetékese.

Mire jó a Facebook hirdetés ?
– Ismertség növelés
– Új látogatók a weboldaladra
– egyes

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s