Adwords hirdetés megjelenés növelése



Google Adwords Tipp
Ahhoz, hogy növekedjen kampánya megjelenítési aránya, hirdetéseinek vagy gyakrabban, vagy több helyen kell megjelenniük.
Íme néhány általános tipp a megjelenítési arány növeléséhez:

Növelje a kampány költségkeretét — ne feledje, hogy a költségkeret szabja meg a hirdetés megjelenésének gyakoriságát.
Növelje ajánlatát.

Ha bővíti a megcélzott régiók körét, fontolja meg költségkeretének módosítását, hogy az fedezni tudja az új kampánybeállításokból adódó költségeket.

Ha szűkíti a megcélzott régiók körét, növekedést tapasztalhat a megjelenítési arányban — ne feledje azonban, hogy a szűkítéssel csökkenti a “torta” méretét.

A Google Keresési Hálózaton futó kampányok esetén:
Javítsa keresési hirdetése minőségét.

A Google Display Hálózatán szereplő kampányok esetén:
Javítsa vizuális hirdetése minőségét.
Módosítsa kiválasztott elhelyezéseit.
Az elhelyezés szerinti célzás lehetővé teszi, hogy a Display Hálózaton kiválassza azokat a webhelyeket vagy webhelycsoportokat, ahol hirdetéseit meg szeretné jeleníteni.
Ha bővíti az elhelyezések körét, fontolja meg költségkeretének módosítását, hogy az fedezni tudja az új kampánybeállításokból adódó költségeket.
Ha csökkenti az elhelyezések számát, növekedést tapasztalhat a megjelenítési arányban – ám tartsa szem előtt, hogy a “torta” mérete kisebb lett.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s