Miért vagyunk Facebook Függők?


facebook függőség
A közösségi oldal által készíttetett tanulmány szerint az arcokban rejlik a titok nyitja.
A NeuroFocus által elvégzett kutatás a Facebookot a Yahoo és a New York Times oldalaival mérte össze, és arra a megállapításra jutott, hogy a figyelem, az érzelmi elkötelezettség és a látottakra való emlékezés kategóriáiban is a közösségi oldal szerezte a legmagasabb pontszámokat.

A kutatást végző vállalat vezérigazgatójának elmondása szerint ezek az eredmények annak köszönhetőek, hogy a közösségi oldal domináns vonásai között szerepel különböző arcok megjelenítése.

Röviden összefoglalva arról van szó, hogy mivel gyerekkorunk óta figyeljük embertársaink arcát az adott pillanatban megélt érzelmek és nonverbális üzenetek felfogása érdekében, ezért arcok jelenlétében az agyunk jobban dolgozik.

A kutatók azt a következtetést is levonták, hogy a Yahoo és a New York Times valószínűleg magasabb olvasói figyelmet érhetne el, amennyiben az általuk publikált cikkekben felismerhető arcok jelennének meg – még úgy is, hogy a közszereplőkhöz valószínűleg gyengébb érzelmi szálak fűznek, mint saját ismerőseinkhez.

Forrás: Mashable

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s