Facebook Marketingeseknek és Ügynökségeknek


Az emberek nem csak a barátaikkal lépnek kapcsolatba a Facebookon, hanem az őket érdeklő márkákkal, üzletekkel, és vállalkozásokkal is.

A ma elindított önálló közösségi oldal, a Facebook Studio megalkotói szeretnék megismerni, hogy a marketing közösség hogyan használja az oldalt üzleti sikereik elérése érdekében. Ez egy olyan hely, ahol az ügynökségeket és a marketingeseket ünneplik, akik a Facebook felületén alkotnak és újszerűen használják a közösségi oldalt.

A Gallery-ben nézelődve válogathatsz a már feltölött munkák között, akár nyelv és régió szerint szűrve. Megnézheted, hogy melyiket lájkolták vagy osztották meg a legtöbben. Hasznos menüpont az ‘Agency Directory’, ahol a világ akár összes ügynöksége szerepelhet a listán.

“Erősebb összefogást kell véghez vinnünk az ügynökségekkel.” – mondta Blake Chandlee, a Facebook újonnan megalakult csapatának feje, majd hozzátette, hogy az oldal a jó praktikákra és minőségi kampányokra fog fókuszálni. Természetesen, a felhasználók kommentelhetnek és lájkolhatnak, így az a munka fogja a legnagyobb figyelmet kapni, amiről a legtöbbet beszélnek.

A csapatot augusztusban állították össze, akik az elmúlt hat hónapban cégekkel találkoztak, hogy megtudják, mi az amit ők akarnak. A weboldallal együtt, a Facebook Studio Live-nak elnevezett eseményeket fog rendezni, egyet már év elején tartottak is Torontoban és legközelebb május 12-én lesz New Yorkban.

Az ügynökségeket érdekli, hogy mi történik, és végső soron többet akarnak. “A stúdión túlmenően, ami egy nagyszerű első lépés, azt szeretnénk, ha a Facebook megnyitna olyan területeket is mint a termékfejlesztés, jobban integrált programok az ügyfeleink számára.” – mondta Sarah Hofstetter, a 360i munkatársa, akik többek között a Coca-Colával, a Kraft Foods-sal és a Bravoval is dolgoztak.

A Facebook Studion elismerést nyerhet a kreativitásod, mások által kaphatsz inspirációt, és különböző munkák közt kutathasz, amelyek a legjobban mutatják be a Facebookon történő marketinget. Ezenkívül információkhoz juthatsz és megerősítést nyerhet a Facebook stratégiád.

Oszd meg te is a munkádat, légy a beszélgetés része, és találj új, inspiráló ötleteket minden látogatásod alkalmával!

Sőt, nevezz a Facebook díjra! Ehhez az alábbi elvárásoknak kell megfelelned:

1. Nagyszerű ötlet
2. A Facebook innovatív használata
3. A Facebook és más média felületek integrációja
4. A Facebook sokoldalú kihasználása

Ahhoz, hogy a munkádat feltöltsd, kattints a ‘Submit your work’ gombra, majd add meg az ügynökség adatait, majd a kampány adatait, tölts fel róla anyagot, írd le, hogy kik dolgoztak rajta, és végül mesélj a kampány működéséről.

forrás: Facebook, AdAge

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s