Fontos Célcsoport A NŐK Online jelenléte


A marketing tevékenység kritikus célközönsége A nő. Szerencse, hogy a hétköznapi élethez képest könnyebben megérthető az online tevékenységük. A Unicast reklámszerver felmérése mindenesetre érdekes információkat tárt fel női felhasználókról.

Az 516 felnőtt amerikai nő megkérdezésével végzett felmérés elsősorban arra volt kíváncsi, a nyári hónapok alatt milyen internetes aktivitást terveznek és milyen hatásokat hagynak érvényesülni magukon. Fontos szempont a – angolul találóan „Chief Household Officer”-nek nevezett – háziasszony válasza, hiszen más kutatások szerint a háztartási kellékek beszerzéssekor hozott döntések 85 százaléka köthető hozzájuk. Így fontos az is, milyen formában „hallják meg” ha „beszélnek” hozzájuk.

A kutatás kérdéseire adott válaszokból kiderül, hogy a blogokat rendszeresen olvasó nők jelentősen fogékonyabbak az online hirdetésekre, mint a többiek. Noha ez egy szűk, 13 százalékos réteget jelent az összes megkérdezettből, az látszik, hogy ezek a nők a releváns, megbízható forrásból érkező információra nyitottak, sőt keresik is azt.

Az elemzés anyagából érdemes kiemelni azt a listát, ami azokat a termékcsoportokat és szolgáltatásokat mutatja, amire a nők a legfogékonyabbak.

Az ötös lista utolsó helyét a játékok foglalják el, a negyediken az utazás látható, a harmadikra került csak az öltözködés és divat, a második helyen a szépségápolási termékek szerepelnek, a listát pedig a szórakoztatást reklámozó hirdetések vezetik.

Mindenesetre Bryan Hjelm, a Unicast vezére azzal a „belső infóval” gazdagította az felmérés eredményét, hogy úgy látják: a hirdetők egyre több figyelmet, pénzt és energiát fordítanak arra, hogy látványosabb, tartalmilag gazdag és lebilincselő hirdetéseket fejlesszenek, kifejezetten nőknek.

Egy online hirdetési felületeket kezelő vállalat pedig talán pontosabb képpel rendelkezik a hirdetési trendekről és azok mozdulásáról, mint akárki más a piacon.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s