Mennyit ér egy Facebook rajongó? 486 Ft egy rajongó


Mennyit érhet egy rajongó?

Egy dollártól többszázig, de láttunk már teljesen értéktelen csoportokat is. Minden rajongói tábornak megvan az értéke, de attól függ, hogy milyen céllal jött létre. A SuperSocial konferencián erre a kérdésre is próbálunk választ találni.

Egy korábbi cikkünkben már feltettük nektek a kérdést, hogy vajon mennyit ér egy Facebook-rajongó?

Az akkoriban aktuális kimutatások szerint egy rajongó 136 dollárt, azaz napi középárfolyamon 30 641 forintot ér – derült ki a SYNCAPSE és a hotspex közös kutatásából.

A tanulmány szerint egy rajongó átlagosan 72 dollárral, azaz 16 220 forinttal költ többet egy év alatt kedvenc márkájára, mint azok, akik nem imádják eléggé a love-brandjüket, hogy ráklikkeljenek a like-gombra a Facebookon.

Egy másik, Vitrue tanácsadó cég szakértői szerint a CPM értékét 3–5 USD közé vették, és ez alapján készítettek egy képletet, miszerint a Magyarországon átlagos méretű oldalak esetén a végső érték 2,16 USD, azaz idehaza egy átlagos rajongó 486,65 forintot ér.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s