Marketing női szemmel


Látok egy fantasztikus férfit egy partin. Odamegyek hozzá és
azt mondom: – Fantasztikus vagyok az ágyban – Ez a direkt marketing.

Látok egy fantasztikus férfit egy partin. Megszerzem a telefonszámát. Másnap
felhívom és azt mondom: – Fantasztikus vagyok az ágyban –
Ez a telemarketing.

Látok egy fantasztikus férfit egy partin. Egyik barátnőm odamegy hozzá, rám
mutat és így szól: – Ő fantasztikus az ágyban – Ez a reklám.

Beülök az autómba, lassan hajtok a városban és a nyitott ablakon át minden
járókelőnek odakiáltom: – Fantasztikus vagyok az ágyban! – Ez a SPAM.

Látok egy fantasztikus férfit egy partin. Megigazítom a blúzom,
odamegyek hozzá és viszek neki egy italt. Beszélgetek vele egy ideig, majd ezt mondom: –
Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban –
Ez a public relations, azaz közönség kapcsolat.

Látok egy fantasztikus férfit egy partin, aki odajön hozzám és így szól:
– Hallom, fantasztikus vagy az ágyban – Ez a brand recognition, azaz márkafelismerés.

Végül ha az aktus után azt mondja: – Hááát tényleg fantasztikus vagy az
ágyban!
– Akkor az a vásárlói elégedettség.
Ha vesz nekem egy karkötőt, akkor az a megtérülés.
…és ha elvesz feleségül, akkor az a márkahűség:-)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

w

Kapcsolódás: %s