Facebook hirdetéseket fizetése


Kiknek ajánlom a Facebook hirdetést?

Elsősorban azoknak a meglévő és jövendőbeli ügyfeleinknek javasolom a Facebookot is használni, akik már amúgy is hirdetnek Google Content vagy Etarget hálózatban és akiknek a márkaépítés is fontos, nemcsak a közvetlen megtérülés.

Miben jobb a facebook az Etargetnél?

Célzási beállítás kor és nem szerint illetve kapcsolat típusa szerint (PL egyedűlálló)
A célzási beállítások között találunk fejlett földrajzi célzási opciókat, illetve érdeklődési kör szerint is tudunk közösségeket kiválasztani. Jelenleg közel 2,4 millió magyar felhasználó érhető el, de a Facebook hirdetés kiváló lehetőség arra is, hogy külföldön is hirdessünk !

A másik fontos előnye a Facebook hirdetéseknek, hogy a szöveges hirdetések mellé egy 110×80 pixel nagyságú statikus kép megjelenítésére is lehetőség van. A szövegekben a címsor hossza 25 karakter lehet, a kép alá kerülő kifejtő leírás pedig 135 karakterben van maximalizálva.

Mivel már több tucat kampányt futattam a facebook-on a következők a tapasztalataim
Magyaroknak a legjobb a USD mert igy lesz a legolcsóbb.

Számos pénznemet és fizetési módot fogad el a facebook ,
A következő valutákat fogadják el:

* Ausztrál dollár (AUD)
* Angol font (GBP)
* Kanadai dollár (CAD)
* Chilei peso (CLP)
* Kolumbiai peso (COP)
* € Euró (EUR)
* Dán korona (DKK)
* Hong Kong-i dollár (HKD)
* Japán jen (JPY)
* Norvég korona (NOK)
* Svéd korona (SEK)
* Svájci frank (CHF)
* Török líra (TRY)
* Amerikai dollár (USD)
* Venezuelai bolívar (VEF)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s