Email Marketing a legjobb megtérüléssel


Az e-mailek átlagosan 42 dollárt termelnek minden elköltött 1 dollár után, ami az egyik legmagasabb ROI-forrás.

Ez már jó előrejelzés arra vonatkozóan, hogy miért fontos az e-mail marketing az Ön vállalkozása számára.

Valójában a megfelelő e-mail marketing stratégiával rövid időn belül növelheti üzleti bevételét.

Tehát ma megmutatom:

Miért fontos az e-mail marketing az Ön vállalkozása számára?


Hogyan indítsunk hatékony email marketing kampányt!


A legjobb e-mail marketing eszközök minden vállalkozás számára!


Merüljünk el, és tanuljuk meg az e-mail marketinget!

Miért fontos az e-mail marketing az Ön vállalkozása számára?
Ebben a részben az e-mail marketing fő előnyeit ismerheti meg.

  1. Az e-mail marketing magas ROI-val rendelkezik.
    Mi-az-e-mail-marketing ROI-ja

    Az igazság az, hogy egy jól megtervezett e-mail marketing stratégia pénzt fog termelni

A legújabb tanulmányok azt mutatják, hogy minden e-mail marketingre elköltött 1 dollár után átlagosan 42 dollár megtérülésre számíthat.

Az is nagyszerű, hogy az e-mail marketing nemcsak hatékony, de olcsó is. A megfelelő stratégiával és a megfelelő e-mail marketing szoftverrel nagyszámú olvasót érhet el könnyen.

Ráadásul minél jobban fejleszti a kapcsolatot és kapcsolatba lép az előfizetőivel, annál magasabb lehet a ROI.

  1. Az e-mail marketing erősebb, mint a közösségi média marketing az olvasók vásárlókká alakításában.
    Ha jó oka van annak, hogy miért fontos az e-mail marketing, akkor ez az idő megtakarítja Önt a közösségi médiával szemben az olvasók ügyfelekké alakításában.

A közösségi média nagyszerű lehet az olvasók számára, hogy kapcsolatba lépjenek tartalmaival. De amikor termékek vagy szolgáltatások vásárlásáról van szó, az e-mail marketing sokkal jobban teljesít.

Ha belegondolunk, az emberek egész nap a közösségi média értesítéseibe temetkeznek. Tehát nagyon kicsi az esélye, hogy elolvassák az összes bejegyzésedet.

Az e-mail küldése azonban más. Az előfizető postaládájában egy e-mail jelenik meg. Ők döntik el, hogy meg akarják-e nyitni vagy sem, de legalább nagyobb az esélye annak, hogy megkapják az üzenetét.

  1. Az e-mail forgalmat irányít a webhelyére.
    A legnehezebb dolgok ezekben az időkben minden vállalkozás vagy webhely számára az, hogy forgalmat szerezzenek.

Az e-mail nemcsak termékei vagy szolgáltatásai népszerűsítésének, hanem a legújabb cikkek forgalmának növelésének is nagyszerű módja.

Valójában nem csak a forgalmat fogja irányítani. Ha szegmentálja feliratkozói listáját, minden alkalommal, amikor e-mailt küld, célzott forgalmat fog elérni, és valóban érdeklődik a tartalma iránt. Ez az e-mail marketing egyik fő előnye.

  1. Az e-mailek lehetővé teszik a közönség további elköteleződését.
    Az e-mailek lehetővé teszik a közönség további bevonását.
    Természetesen az e-mail-címét főként saját marketingstratégiáihoz használhatja. De arra is használhatod, hogy kapcsolatba lépj a közönségeddel, és kapcsolatot építs ki velük.

Sokféleképpen megteheti és felhasználhatja a javára:

Küldhetsz nekik egy rövid történetet, amely a vállalkozásod természetéhez és a közönség érdeklődéséhez kapcsolódik. Így tudni fogják, hogy nem minden Öntől érkező e-mail próbál eladni nekik valamit, és hajlandóbbak lesznek továbbra is megnyitni az e-mailjeit.
Létrehozhat egy kvízt, hogy valami mást nyújtson nekik, ami segíthet abban, hogy jobban megértse igényeiket.
Rövid felméréseket küldhet, miután valaki megvásárolta valamelyik termékét vagy szolgáltatását, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden zökkenőmentesen működik.

  1. Az e-mail marketing lehetővé teszi, hogy különböző ügyfélprofilokat érjen el.
    Az e-mail marketing fontosságának egyik fő oka az, hogy lehetővé teszi a közönség szegmentálását.

A közönség szegmentálásával egy nagyon meghatározott piacot célozhat meg minden alkalommal, amikor e-mailt küld. És nem csak ez, hanem növeli a nyitási arányt is, ami végső soron több szem elé állítja termékét vagy szolgáltatását, ami magasabb bevételt jelent.

Az alábbi részben megtudhatja, hogyan szegmentálja előfizetőit.

  1. Az e-mailes marketingkampányok elemezhetők a marketingstratégia folyamatos fejlesztése érdekében.
    A marketing erőfeszítések mérésének egyik legfontosabb tényezője a mérőszámok.

Az e-mail marketingszolgáltatások többsége nagyon hasznos elemzéseket kínál, így láthatja, mi működik és mi nem.

A mutatók elemzésével megismételheti a sikeres kampányokat, és tanulhat azokból, amelyek nem a várt módon működtek.

  1. Többen használnak e-maileket, mint közösségi hálózatokat.

Forrás: Optinmonster
Az Optinmonster tanulmánya szerint több az e-mailt használó, mint a közösségi médiát használó.

Ez egy szilárd oka annak, hogy az e-mail marketing fontos egy niche webhely számára.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s