A digitális reklámozás változásaival elengedhetetlen, hogy a hirdetők az emberek elvárásainak eleget téve maradjanak a görbe előtt. A fogyasztók magánéletet akarnak, de szeretnének releváns hirdetéseket is.
Valójában az Egyesült Államokban a fogyasztók 62%-a fontosnak tartja, hogy személyre szabott élményben legyen része egy márkával kapcsolatban.
Nem hisszük, hogy ez egy rakétatudomány az automatizált hirdetők számára. Ezért építünk egyszerű, kész megoldásokat a Display & Video 360-ban belső adatokkal és gépi tanulással. A mai napon ezek közül a megoldások közül kettőt jelentünk be, az optimalizált célzást és az Exchange által biztosított azonosítókat.
Az optimalizált célzás segítségével a hirdetők egyetlen gombnyomással kiterjeszthetik a releváns közönségek elérését, és növelhetik a befektetés megtérülését. Az Exchange Provided Identifier, más néven EPID, új jelekkel látja el a Display & Video 360-t, amelyek automatikusan jövőbiztos frekvenciakezelő eszközöket fognak használni. A jövőben az EPID-k számos egyéb marketingcélú felhasználási esetet biztosítanak majd a Display & Video 360-ban, anélkül, hogy a hirdetőknek semmilyen teendőjük lenne.
Az automatizált vásárlások automatikusan a megjelenítők adataival működnek
A hirdetők egyre inkább a megjelenítők belső adataira hagyatkoznak marketingstratégiáik gazdagításához. Ezért fejlesztjük programozott technológiánkat, hogy szervesen tájékoztassuk a Display & Video 360 megoldásait ezekkel az értékes jelekkel.
Talán ismeri a megjelenítő által biztosított azonosítókat, más néven PPID-ket, amelyek tavaly váltak elérhetővé a megjelenítők számára programozottan. A PPID lehetővé teszi a megjelenítők számára, hogy belső azonosítót küldjenek a Google Ad Manager-nek marketinges felhasználási esetekhez. Az EPID kiterjeszti ezt a technológiát. Több piactér, megjelenítő vagy szolgáltató számára teszi elérhetővé, akik meg akarják osztani belső azonosítóikat a Display & Video 360 háttérrendszerével, hogy javítsák a megfelelő tulajdonaikon megjelenített automatizált hirdetések minőségét. Egy adott piactértől vagy kiadótól származó EPID-k nem használhatók az adott kiadó készletén kívüli marketingstratégiák tájékoztatására. Ez megvédi az embereket a nyomon követéstől az interneten keresztül.
Az év elején elkezdtük tesztelni ezt a funkciót, és számos kiadótól és tőzsdétől kaptunk EPID-eket, köztük a Magnite-tól. A partnerek visszajelzései alapján megkezdtük a funkció fejlesztését. Izgatottan várjuk partnereink listáját, és ezekkel az új, tartós jelzésekkel fokozatosan javítjuk a hirdetők automatizált kampányait.
A következő hónapokban az EPID segítségével tájékoztatják a Display & Video 360 felhasználói frekvenciakezelési megoldásait. Ez biztosítja, hogy a márkák továbbra is elkerüljék a hirdetések ismétlődését, miközben maximalizálják az elérési hatékonyságot, még akkor is, ha a harmadik féltől származó cookie-k eltűnnek. A hirdetőknek nem kell módosítaniuk a fiókjukat, mivel az EPID-k szervesen beágyazódnak a Display & Video technológiájába. A márkák és ügynökségek automatikusan profitálnak az EPID-ből a gyakorisági célok meghatározásakor.
A közeljövőben az EPID-t jelzésként fogják használni a Google közönségszegmenseinek kialakításához a Display & Video 360 szolgáltatásban. Ez lehetőséget ad a hirdetőknek, hogy személyre szabottabb hirdetéseket jelenítsenek meg a megjelenítők webhelyein, amelyekhez EPID-ket kapnak. A sorban az EPID emellett segít a márkáknak más alapvető hirdetési funkciók feloldásában is, mint például az eszközök közötti hozzáférés domainenként, és az érvénytelen forgalom megakadályozása a magánélet védelme érdekében.
Könnyebben kiterjesztheti a közönség elérését
Az egy dolog, hogy üzenettel a megfelelő embereket érjük el. De ahhoz, hogy sikeresek legyenek, a hirdetőknek eleget kell elérniük ezekből az emberekből, és skálázniuk kell közönségstratégiájukat. Itt jön be a gépi tanulás és az optimalizált célzás.
Az optimalizált célzás lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy új és releváns ügyfeleket találjanak, akik valószínűleg konverziót hajtanak végre a kampánycéljaik keretében. A kampánybeállítások, például a kézzel kiválasztott közönségek, beleértve a belső adatokat és a Google-közönségeket, befolyásolják a gépi tanulási algoritmust. Az optimalizált célzás ezután a gépi tanulás segítségével kiterjeszti az elérést más releváns csoportokra anélkül, hogy harmadik féltől származó cookie-kra támaszkodna.
Mivel ugyanazokat a célokat használja, mint az automatikus és egyéni ajánlattételi megoldásaink, az optimalizált célzás azokat az embereket éri el, akik nagy valószínűséggel növelik a megjelenítések, kattintások vagy konverziók számát, ahogyan azt a hirdető az üzleti eredmények elérése érdekében személyre szabta. Ez végső soron jobb teljesítményt és több konverziót eredményez. A korai tesztek során azt találtuk, hogy azok a hirdetők, akik optimalizált célzást használnak a Display & Video 360 szolgáltatásban, átlagosan 25%-os javulást tapasztalhatnak kampánycéljaikban a Google-közönségek használatakor, és átlagosan 55%-os javulást tapasztalhatnak, ha első buli dátuma.
“A Display & Video 360 szolgáltatásban optimalizált célzást használó hirdetők átlagosan 25%-os javulást tapasztalhatnak a kampánycélok tekintetében a Google-közönségek használatakor, és 55%-os javulást tapasztalhatnak a belső adatok használatakor.
Forrás: Google Data, Global, 22.09.08. -9/15/22.”
A Display & Video 360 szolgáltatásban az optimalizált célzás jelenleg elérhető a YouTube Video Action kampányokhoz, és az elkövetkező hónapokban a YouTube-on túl az összes vizuális és videokampányra is kiterjed.