Az offline értékesítés fellendítése online hirdetésekkel
Hivatalos útmutató a Google Ads segítségével végzett helyi marketinghez.
Az ügyfelek vállalkozással végzett interakciói kezdődhetnek az interneten, majd befejeződhetnek a helyi üzletben vagy a vállalkozás fizikai helyszínén. Íme néhány tipp, amelyek segítenek az online hirdetések kibővítésében és optimalizálásában, hogy a vállalkozás számára növeljék a bolti látogatások számát és az értékesítéseket.
1. Készítse el saját digitális kirakatát
- Hívja fel a figyelmet a vállalkozásra a Google-on. Hozzon létre egy díjmentes Google Cégem-profilt, és lépjen kapcsolatba az ügyfelekkel a Google Keresőben és a Térképen.
Miért? Emelkedjen ki, amikor valaki az Ön vállalkozására, termékeire vagy szolgáltatásaira keres rá. A vállalkozás Google rendszerben történő megjelenítése az első alapvető lépés a bolti látogatások számának növelése és mérése irányába.
További információ a digitális kirakat kialakításáról.
2. Mérje az online hirdetések offline értékét
- A Google-hirdetések nem csupán a webhelyén növelik a kattintások számát és az értékesítéseket. Ismerje meg, hogy az online hirdetések miként teremtenek a vállalkozás számára offline értéket.
Miért? Fontos, hogy teljes képet kapjon arról, hogyan befolyásolják a hirdetések a különböző csatornáknál jelentkező hatást, mivel ily módon lehetséges a kampányok finomítása, a költségkerettel kapcsolatos döntések meghozatala és a kellő információk beszerzése az általános üzleti stratégiához.
További információ az online hirdetések offline értékének méréséről.
3. Az összes értékesítés számának növelésére alkalmazzon többcsatornás stratégiát
- Optimalizálja a kampányokat úgy, hogy az online és offline konverzióknál egyaránt maximális megtérülést kínáljanak.
Miért? Így hozhatja ki a legtöbbet a marketinges befektetésből, és növelheti a bolti bevételeket – függetlenül attól, hogy az ügyfelek végül az interneten vagy az üzletben vásárolnak-e.
További információ a teljes értékesítésekre történő optimalizálásról.
4. Növelje a bolti értékesítéseket boltközpontú stratégia segítségével
- Kiemelheti a helyszíneket, és a közelben lévő ügyfelek tudomására hozhatja a boltok adatait, a vállalkozás kínálatát, a promóciókat és egyebeket, miközben a Google Keresőben, a Google Térképen, a YouTube-on és a Google Display Hálózaton keresnek, tallóznak és navigálnak.
Miért? A gépi tanulásnak köszönhetően könnyebben és hatékonyabban hirdetheti nagy léptékben a fizikai üzletek helyeit a Google szolgáltatásaiban. Ily módon elérheti az ügyfeleket a vásárlás felé vezető út során, és azokra a személyekre optimalizálhat, akik a legnagyobb valószínűséggel keresik fel a vállalkozást.
További információ a bolti értékesítésekre történő optimalizálásról.