Bolti értékesítés fellendítése online hirdetésekkel


Az offline értékesítés fellendítése online hirdetésekkel

Hivatalos útmutató a Google Ads segítségével végzett helyi marketinghez.


Best Practices logo

Az ügyfelek vállalkozással végzett interakciói kezdődhetnek az interneten, majd befejeződhetnek a helyi üzletben vagy a vállalkozás fizikai helyszínén. Íme néhány tipp, amelyek segítenek az online hirdetések kibővítésében és optimalizálásában, hogy a vállalkozás számára növeljék a bolti látogatások számát és az értékesítéseket.

1. Készítse el saját digitális kirakatát

  • Hívja fel a figyelmet a vállalkozásra a Google-on. Hozzon létre egy díjmentes Google Cégem-profilt, és lépjen kapcsolatba az ügyfelekkel a Google Keresőben és a Térképen.

Miért? Emelkedjen ki, amikor valaki az Ön vállalkozására, termékeire vagy szolgáltatásaira keres rá. A vállalkozás Google rendszerben történő megjelenítése az első alapvető lépés a bolti látogatások számának növelése és mérése irányába.

További információ a digitális kirakat kialakításáról.

2. Mérje az online hirdetések offline értékét

  • A Google-hirdetések nem csupán a webhelyén növelik a kattintások számát és az értékesítéseket. Ismerje meg, hogy az online hirdetések miként teremtenek a vállalkozás számára offline értéket.

Miért? Fontos, hogy teljes képet kapjon arról, hogyan befolyásolják a hirdetések a különböző csatornáknál jelentkező hatást, mivel ily módon lehetséges a kampányok finomítása, a költségkerettel kapcsolatos döntések meghozatala és a kellő információk beszerzése az általános üzleti stratégiához.

További információ az online hirdetések offline értékének méréséről.

3. Az összes értékesítés számának növelésére alkalmazzon többcsatornás stratégiát

  • Optimalizálja a kampányokat úgy, hogy az online és offline konverzióknál egyaránt maximális megtérülést kínáljanak.

Miért? Így hozhatja ki a legtöbbet a marketinges befektetésből, és növelheti a bolti bevételeket – függetlenül attól, hogy az ügyfelek végül az interneten vagy az üzletben vásárolnak-e.

További információ a teljes értékesítésekre történő optimalizálásról.

4. Növelje a bolti értékesítéseket boltközpontú stratégia segítségével

  • Kiemelheti a helyszíneket, és a közelben lévő ügyfelek tudomására hozhatja a boltok adatait, a vállalkozás kínálatát, a promóciókat és egyebeket, miközben a Google Keresőben, a Google Térképen, a YouTube-on és a Google Display Hálózaton keresnek, tallóznak és navigálnak.

Miért? A gépi tanulásnak köszönhetően könnyebben és hatékonyabban hirdetheti nagy léptékben a fizikai üzletek helyeit a Google szolgáltatásaiban. Ily módon elérheti az ügyfeleket a vásárlás felé vezető út során, és azokra a személyekre optimalizálhat, akik a legnagyobb valószínűséggel keresik fel a vállalkozást.

További információ a bolti értékesítésekre történő optimalizálásról.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s