Facebook üzenet érdeklődő ügyfelektől


Több üzenet érdeklődő ügyfelektől

Az üzenetküldést kapcsolatépítésre, kérdések megválaszolására és az értékesítés növelésére használhatod.

.

A vásárlókat a következő lépés megtételére ösztönözheted

Az üzenetküldés segíthet az ügyfélútvonaluk kritikus pontjain lévő emberek elérésében. Megválaszolhatod a termékeiddel vagy szolgáltatásaiddal kapcsolatos kérdéseket, vagy egy alkalmas pillanatban közvetlenül üzenetben üthetsz nyélbe egy eladást.

Növelheted az üzenetek számát, ha hirdetéseidhez versenyképes költségkeretet rendelsz, és ha felhívod a figyelmet arra, hogy miért jó az embereknek, ha üzenetet küldenek neked. Miután sikerült elérned őket, a kifogástalan üzenetküldési élmény további eredményeket hozhat.

Elérheted azokat, akik szívesen chatelnek veled

A hirdetésed a teljes élettartama alatt olyan egyéb hirdetésekkel verseng, amelyek ugyanazt a célközönséget igyekeznek megszólítani. Ha megfelelő költségkeretet állítasz be, növeled az esélyét, hogy a hirdetés azok számára jelenjen meg, akik nagyobb valószínűséggel küldenek üzenetet a vállalkozásodnak.

Íme néhány javaslat a következő, Több üzenet elérése célú hirdetésedhez.

A költségkeret legyen legalább: 20.000 Ft

Futtasd a hirdetésedet legalább 7 napig

Kommunikáld egyértelműen, mire számíthatnak az emberek

Jelezd a hirdetésed szövegében, hogy a hirdetésre kattintva beszélgetés indítható a vállalkozásoddal.

Közvetíts egyértelmű értéket.

Adj okot az ügyfeleknek arra, hogy üzenetet küldjenek neked például a termékeiddel vagy a készleten lévő cikkekkel kapcsolatban.

Használd ki az exkluzivitást arra, hogy aktívabbá tedd őket.

Kiválaszthatsz egy speciális terméket vagy ajánlatot, amely kizárólag üzenetküldéssel érhető el.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s