Több üzenet érdeklődő ügyfelektől
Az üzenetküldést kapcsolatépítésre, kérdések megválaszolására és az értékesítés növelésére használhatod.
.

A vásárlókat a következő lépés megtételére ösztönözheted
Az üzenetküldés segíthet az ügyfélútvonaluk kritikus pontjain lévő emberek elérésében. Megválaszolhatod a termékeiddel vagy szolgáltatásaiddal kapcsolatos kérdéseket, vagy egy alkalmas pillanatban közvetlenül üzenetben üthetsz nyélbe egy eladást.
Növelheted az üzenetek számát, ha hirdetéseidhez versenyképes költségkeretet rendelsz, és ha felhívod a figyelmet arra, hogy miért jó az embereknek, ha üzenetet küldenek neked. Miután sikerült elérned őket, a kifogástalan üzenetküldési élmény további eredményeket hozhat.
Elérheted azokat, akik szívesen chatelnek veled
A hirdetésed a teljes élettartama alatt olyan egyéb hirdetésekkel verseng, amelyek ugyanazt a célközönséget igyekeznek megszólítani. Ha megfelelő költségkeretet állítasz be, növeled az esélyét, hogy a hirdetés azok számára jelenjen meg, akik nagyobb valószínűséggel küldenek üzenetet a vállalkozásodnak.
Íme néhány javaslat a következő, Több üzenet elérése célú hirdetésedhez.
A költségkeret legyen legalább: 20.000 Ft
Futtasd a hirdetésedet legalább 7 napig
Kommunikáld egyértelműen, mire számíthatnak az emberek
Jelezd a hirdetésed szövegében, hogy a hirdetésre kattintva beszélgetés indítható a vállalkozásoddal.
Közvetíts egyértelmű értéket.
Adj okot az ügyfeleknek arra, hogy üzenetet küldjenek neked például a termékeiddel vagy a készleten lévő cikkekkel kapcsolatban.
Használd ki az exkluzivitást arra, hogy aktívabbá tedd őket.
Kiválaszthatsz egy speciális terméket vagy ajánlatot, amely kizárólag üzenetküldéssel érhető el.
