Google Adwords oktatás


Az intelligens ajánlattétel előnyei 

Segítsen, hogy még több ügyfél fedezhesse fel a vállalkozását
Jelenítse meg a megfelelő hirdetéseket a megfelelő embereknek a megfelelő időben.
Az intelligens ajánlattétel minden egyes ajánlatot úgy állít be, hogy Ön releváns maradjon az egyre összetettebbé váló fogyasztói út során. Az alábbi előnyöket érdemes figyelembe venni, ha azt fontolgatja, hogy Önnek való-e az intelligens ajánlattétel:
Automatikus ajánlattétel
1.Gyors reagálás ebben a dinamikusan változó piaci helyzetben Az intelligens ajánlattétel a legújabb trendekhez igazodva elvégzi a munka oroszlánrészét annak érdekében, hogy segítsen a célok elérésében. Az intelligens ajánlattétel a kereslet ingadozásaira vagy az ügyfelek érdeklődésének megváltozására reagálva, valós időben korrigálja az ajánlatokat.

2.Az ajánlatok kezelésének leegyszerűsítése Az intelligens ajánlattétel előrelátó módon úgy állítja be az ajánlatokat, hogy Ön alacsonyabb költség mellett a lehető legtöbb konverziót vagy legmagasabb konverziós értéket érje el, ami segít egy adott költségkereten belül jobb eredményeket elérni.

3.Automatizált segítség A digitálismarketing-szakértők idejének körülbelül 80%-a az olyan manuális feladatokra megy el, mint az ajánlattétel, és csupán az idejük 20%-ában tudnak a stratégiával foglalkozni.*

Teljesen automatikus ajánlattételi stratégia használatával több időt fordíthat olyan feladatokra, amelyeket csak Ön tud elvégezni, mint például a marketingüzenet finomítása vagy az ügyfelek behatóbb megismerése.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s