Budapest Central European Select pop-up store


25 magyar és régiós tervezővel nyílt meg a Budapest Central European Select pop-up store

A közép-európai régió központi divateseményének számító BCEFW ideje alatt a belvárosi Fashion Street ad helyet első alkalommal, a kimagasló értékesítési lehetőséget biztosító Budapest Central European Select pop-up store-nak. Az üzlet divat és design márkákkal várja a vásárlókat október 11-19. között fővárosunkban, majd a következő fél évben további regionális márkákkal kiegészülve meghódítja Szlovákia, Csehország és Lengyelország városait is.

Egy héten keresztül várja az érdeklődőket hazánk egyik legjobban várt divateseménye, a Budapest Central European Fashion Week, amely új arculattal mutatja be a legtehetségesebb hazai – köztük pályakezdő – és régiós tervezők 2022-es tavaszi-nyári kollekcióit. Az október 16-17. között, a Bálna Budapest épületében megvalósuló kétnapos catwalk show keretében több mint 30 divatmárka vonultatja fel alkotásait. Emellett a főváros különböző pontjain izgalmas side eventek színesítik a divathetet.

A hazai és régiós tervezők alkotásainak értékesítése érdekében a belvárosban megnyílt a Budapest Central European Select pop-up store, amely a budapesti Fashion Streeten október 11-19. között várja a vásárlókat. A Magyar Divat & Design Ügynökség egyik fő stratégiai célkitűzése, hogy javítsa a hazai termékek nemzetközi elérhetőségét, amellyel hozzájárul a márkák gazdasági stabilitásához, valamint ösztönzi azok exportkészségét is. A pop-up egyfajta innovatív reakció a gyorsan változó fogyasztói igényekre és piaci gazdasági helyzetre, így mára a márkastratégiák fontos elemévé vált.

A Budapest Central European Select pop-up store 25 magyar és régiós tervező alkotásait állítja ki, amelyek között a vásárlók 21 divat és 4 design mára termékeik közül válogathatnak. A Deák Ferenc utca 19. szám alatt található üzlet férfi és női ruházattal, kiegészítőkkel, kerámiákkal, ékszerekkel, kisebb lámpatestekkel és bútorokkal várja a divat és design rajongókat, hogy közelebbről megismerjék és akár meg is vásárolják a magyar és régiós tervezők egyedi darabjait.

A Budapest Central European Select egy időszakos bolt, mely a későbbiekben Budapest mellett – különböző időpontokban – Szlovákiában, Csehországban, valamint Lengyelországban biztosít lehetőséget a kiállításra. A következő fél évben az üzlet kínálata tovább növekszik, ugyanis a Budapest Central European Select további regionális márkákkal kiegészülve hódítja meg a V4-es országokat.  

A kezdeményezéssel az MDDÜ célja a régió kreatív iparának ismertebbé tétele, az iparági intézmények együttműködéseinek erősítése, közös projektek generálása, kortárs divat- és formatervezők, valamint programok cseréje, a mobilitás elindítása, illetve a turizmus- és a turisztikai szolgáltatások fejlesztése.

A Budapest Central European Select pop-up store címe: 1052 Budapest Deák Ferenc utca 19.

POP-UP STORE KIÁLLÍTÓK:

  • ZSIGMOND DORA menswear
  • ZIA Budapest 
  • VALBONA LEATHER
  • RIENNE Creations
  • ABODI
  • CUKOVY
  • Sentiments
  • NAH-NU
  • NES shoes
  • BRUT
  • Artista
  • NUBU
  • 320 DTLA
  • UNREAL indusrty
  • Light gallery
  • VIKTORIAVARGA Budapest 
  • VENGRU
  • Tomcsanyi
  • Meuno Design
  • Balázs Botos Design
  • SZENDELBACHER KFT
  • ZEMA
  • OROVICA
  • PHILOMEN
  • ODIVI

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s