Kína legnagyobb webshopja


E-kereskedelem Kínában ! Add el termékeidet a legnagyobb piacon..persze ha van rá kapacitásod.

Kína 2020 első negyedévében több mint 904 millió internet-felhasználóval rendelkezik, és a világ egyik leginkább digitális társadalma, gyorsan növekvő mobilalkalmazások piacával. Ez óriási innovációs lehetőségeket kínál, és a Kis Vörös Könyv (mandarinul „Xiaohongshu”) részt vesz ebben a tendenciában. A kínai fogyasztók hajlandóbbak online vásárolni az e-kereskedelmi platformokon elérhető termékek kényelme és nagyobb változatossága miatt. Ellentétben a többi forró e-kereskedelmi platformmal, mint például a kínai Tmall, JD. A Kis Vörös Könyv előnyei nem a termékek értékesítésében rejlenek. Ez a cikk bemutatja, hogy a Kis Vörös Könyv hogyan hatékony a kínai vállalkozások számára (vagy a kínai fogyasztókat célozza meg).

I. MI A KIS VÖRÖS KÖNYV (XIAOHONGSHU)?

书 egy társadalmi e-kereskedelmi vásárlási alkalmazás, amelynek székhelye Sanghajban, Kínában található. 18-35 éves kínai városi nőstényeket céloz meg. A platform segít a felhasználóknak felfedezni és vásárolni a tengerentúlról származó luxus-, divat- és szépségápolási termékeket, valamint megoszthatja vásárlási tippjeit és felcserélheti a divatötleteket.

FORGALMAZÁS KÍNA ÜGYNÖKSÉGÉHEZ

Mi vagyunk az első és leglátványosabb kínai web- és marketingügynökség, amelyet megtalál az interneten. Szolgáltatásaink: e-kereskedelem, keresőoptimalizálás, reklám, Weibo, WeChat, WeChat Store és PR.

Lépjen kapcsolatba velünk
A Little Red Book-t eredetileg UGC (felhasználó által létrehozott tartalom) közösségi megosztási platformként tervezték; a fiatal, városi (pl. olyan nagyvárosokban, mint Peking és Sanghaj) nőknek a vágya, hogy felfedezzék és megosszák a bevásárló listákat és a Kínába irányuló és Kínába utazó utazások tapasztalatait.

2020-tól a RED számokban:
300 millió regisztrált felhasználó
100 millió MAU
RED felhasználói profil:
A RED felhasználók 56% -a az 1. és a 2. szint városaiban él
A RED felhasználók 72% -a Millenial
A RED felhasználók 85% -a nő
Fiatal (gazdag) kínai női felhasználók
A RED kiváló platformként vásárolta meg a luxus és csúcskategóriás szépség / divat termékeket külföldi márkáktól. Saját logisztikai hálózattal rendelkezik, hiperhivatkozásokon keresztül más e-kereskedelmi alkalmazásokhoz tud kapcsolódni, és tökéletes a szépségápolási termékekkel kapcsolatos információk keresésére általában.

Az integrált e-kereskedelmi áruház később érkezett az alkalmazás életébe, de a felhasználók már megszokták, hogy az áruházak online állapotban követik a RED-en az influencereket és a KOL-ot (kulcsfontosságú véleményvezérek). Ha a kozmetikai iparban tevékenykedik, akkor a RED jelenléte pozitívan befolyásolhatja márkáját.

A Little Red Book egy LifeStyle Shopping App
A Little Red Book sikeresen összegyűjtötte a nők nagy csoportját, akik élvezik a luxus / divatbevásárlást és a megosztást. Az alkalmazás sikeresen létrehozott biztonságos vásárlási környezetet az ügyfelek számára.

A Little Red Book 2014-ben indította el saját, határokon átnyúló e-kereskedelmi platformját, a „RED Store” -ot. Összekapcsolja a kínai fogyasztókat a globális márkákkal, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy közvetlenül az alkalmazáson keresztül vásárolhassanak tengerentúli termékeket.

Azóta a Little Red Book stratégiai partnerséget alakított ki számos tengerentúli márkával, köztük a Lancôme, a Swiss és az Innisfree.

A RED legnépszerűbb témái:
Smink / Kozmetikumok
Divat
Utazás és étkezés
Egészség
Anyaság
RED (Little Red Book): elképesztő siker
Felhasználók által létrehozott tartalmi platformként a Kis Vörös Könyv a nők szépség- és divattermékeivel kapcsolatos beszélgetések és megosztások központja, naponta 100 000 új tartalommal, összesen 780 millió terméktartalommal. Társadalmi e-kereskedelmi platformként az elmúlt években nagy sikereket ért el, különösen 2015-ben, amikor mindössze 6 hónap alatt mintegy 1 millió RMB-ről 100 millió fölé növelte GMV-jét.

Folyamatosan növekszik, és 2020-ig több mint 300 millió regisztrált felhasználóval rendelkezik. 2020-ban 6 milliárd dollárra becsülték. Mivel Kína egyik legnépszerűbb e-kereskedelmi platformja, kiemelkedő lehetőséget nyújt a külföldi marketingszakemberek számára, akik be akarnak jutni a hatalmas kínai piacra.

II. MITŐL KELL KÍNÁLNI A KIS KÖNYVES KÖNYVET KÍNA KÖZÖTT?

  1. A fiatal, városi nők hatalmas központja
    Hivatalos honlapja szerint a Little Red Book 2020-ig 300 millió regisztrált felhasználót szerzett, a legaktívabb felhasználók a 90-es és a 95-ös évek után születtek. Az IResearch statisztikái szerint a felhasználók több mint 50% -a 30 évnél fiatalabb volt, míg több mint 80% -a nő.
  2. Az os felhasználók 56% -a az 1. és a 2. réteg városaiban él. Több mint 50% -uk a magasabb közép- és középosztályba tartozik.

Ilyen robusztus és rendkívül konvertáló közönségbázissal Xiaohongshu kétségtelenül ideális platform a nemzetközi divat- és szépségmárkák számára termékeik eladásához és reklámozásához. Ez teszi a platformot ideális csatornává fiatal, tehetős női vásárlók megcélzásához, akik szándékkal és képességgel rendelkeznek márkás termékek fogyasztására.

  1. Nagyon célzott és konvertáló felhasználók
    A Kis Vörös Könyv hozzáértő felhasználókat gyűjt, akik termékeiket alaposan kutatják és felülvizsgálják az alkalmazásban. Ez egy megbízható tanácsadó és ajánlási forrás a divat- és szépségbarátok közösségének. Kötelezőnek tűnik megnézni a termékekkel kapcsolatos Xiaohongshu-val kapcsolatos megjegyzéseket és véleményeket, mielőtt megvásárolná őket.

A kínai emberek többsége nemcsak a divat- és szépségápolási tippekről beszélget, vagy olvas, hanem termékeket keres és vásárol. A Little Red Book konverziós aránya jóval magasabb, mint más e-kereskedelmi platformoké.

A Vörös Vörös Könyv használóinak 8% -a megrendelést végez az alkalmazásban, miután elolvasta a véleményeket, míg 2,6% -uk ugyanezt teszi a Tmallon, Kína legnagyobb márkájú árupiacán, amely az e-kereskedelmi óriás Alibaba tulajdonában van. A platformon jelentős bizalommal rendelkező vásárolni kész vásárlók elképesztő lehetőséget kínálnak a márkák számára.

  1. Interaktív és vonzó közösség
    A felhasználók saját tartalmuk létrehozása mellett „menthetik” a bejegyzéseket, kölcsönhatásba léphetnek másokkal a „Kedvelések” / „Megjegyzések” segítségével, vagy akár a „Követés” gomb megnyomásával is feliratkozhatnak egy adott felhasználóra / márkára, amelyik tetszik nekik.

A Little Red Book ajánlási algoritmust használ egy testreszabott kezdőlap létrehozására a felhasználók böngészési és keresési előzményei alapján. Ugyanezen adatok alapján kínál egy „Explore” funkciót is. Ez a funkció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy az őket érdeklő témákra összpontosítsanak, és rendezzék a nem kívánt információkat.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s