blog seo

9 módszer a régi blogtartalom újrafelhasználására




Szeretné növelni az organikus forgalmát 20-100% -kal?

Felépítettük a ClickFlow-t, egy SEO eszközcsomagot, amelynek célja az organikus rangsor növelése és a webhely forgalmának skálázása.

Mindannyian tudjuk, hogy a rendszeres blogolás a vállalkozásod számára fontos (a tartalom a király, nem?), De új és értékes témák előállítása, amelyekről naponta vagy akár minden héten közzé lehet tenni, időigényes és nehéz lehet.

Valójában a marketingszakemberek 60% -a szerint a vonzó tartalom előállítása a legnagyobb kihívás.

A következetes blogtartalom-készítés folyamatának leegyszerűsítésének egyik módja a régi bejegyzések új formátumba történő átalakítása. A Pareto-elv (más néven a 80/20 szabály) kimondja, hogy a hatások 80% -a az okok 20% -ából származik, és ebben az összefüggésben ez azt jelenti, hogy a bejegyzéseinek 20% -a hozza be az organikus forgalom 80% -át.

Más szavakkal, nem kell újra feltalálni a kereket!

Tehát ahelyett, hogy minden nap vadonatúj tartalmat írna, használja fel esetlegesen több száz régi bejegyzését frissítéssel, konszolidációval és újracsoportosítással. Habár az alábbiakban ismertetett speciális újrafeldolgozási technikák még mindig némi erőfeszítést igényelnek a részedről, közel sem olyan időigényesek, mint az ötletelés, az új témákon alapuló cikkek kutatása és szerkesztése.

Amellett, hogy időt takarít meg, a webhelyén található régi tartalom frissítésével és újbóli közzétételével még jobban megnöveli az organikus forgalmat. Nagyobb esélye lesz arra, hogy a régebbi blogbejegyzések jobb helyezést érjenek el, mint a vadonatúj bejegyzések (ha ugyanazt az URL-t használják).

Szerezze meg ingyenes erőforrásait, és megtanulhatja, hogyan használhatja fel régi tartalmait annak frissítésével, konszolidálásával és újratervezésével.

Frissítse vagy bővítse a régi bejegyzéseket
A technológia elég gyorsan mozog, a weboldalak, a szolgáltatások és a termékek ugyanolyan gyorsan tűnnek el, mint ahogy újak jelennek meg helyette. Örökzöld bejegyzéseinek egy-két évenkénti felülvizsgálata nemcsak az élvonalban tartja őket, hanem elősegíti az organikus forgalom növekedését.

Ha digitális marketingblogot üzemeltet, akkor tudja, milyen gyorsan változnak az információk, a technikák és az algoritmusok, ami azt jelenti, hogy a megosztott ajánlásoknak is változtatniuk kell.

Íme néhány módszer a régi bejegyzés frissítésére:

Javítsa ki a helytelen vagy elavult információkat
Képek / grafikonok / videók hozzáadása
Frissítsen példákat
Tartalmazza az aktuális statisztikákat és tényeket
Az influencerek említése
Tartalomfrissítés hozzáadása
Írjon CTA-t
Linkeljen egy vagy két másik bejegyzést a blogjában
A más blogbejegyzésekre mutató hiperhivatkozásokon kívül (amelyekre az olvasók rákattinthatnak vagy nem kattintanak) ezt a típusú linket is hozzáadjuk. Ebben az esetben ezt a „További információt” (vagy mondhatjuk „További információ” vagy hasonló megfogalmazást) közvetlenül egy bekezdés alá tesszük, amelyben az Uberről tárgyaltunk: 9 módszer a régi blog tartalmának újrafelhasználására. Tartson szem előtt néhány dolgot, amikor frissít egy régi bejegyzést:

Vegyen fel egy sort a bejegyzés tetejére a frissítés bejelentéséhez, például „frissített”, „2. kiadás”, „most még több!” vagy használja ki jól a társadalmi bizonyítékokat az „egyik legnépszerűbb bejegyzésünkkel, frissítve, hogy még többet tartalmazzon…”. Íme, mit tettünk hozzá, amikor frissítettük a 10 vállalat a legjobb digitális marketing kampányokkal című blogbejegyzésünket:


9 módszer a régi blogtartalom újrafelhasználására
Miután elvégezte az összes módosítást a WordPress bejegyzésben, egyszerűen módosítsa a közzététel dátumát a mai dátumra (nagyon fontos), majd kattintson a „Frissítés” gombra. Ha a „Frissítés” gomb helyett az „Ütemezés” gombot látja, egyszerűen változtassa meg az időt úgy, hogy legalább 15 perccel korábban legyen – ekkor látnia kell a „Frissítés” gombot.
Uj létrehozása helyett pontosan ugyanazt az URL-t használja. Ez az utolsó két pont biztosítja, hogy ne veszítse el rangsorát, és mindent elölről kell kezdenie.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s