Google Passage


Google Passage rangsor

2020 Októberben a Google új keresési technológiát jelentett be „Passages” néven.

Ez a funkció lehetővé teszi a Google számára, hogy az oldal egyes szakaszait („átjáró”) egymástól függetlenül rangsorolja.

Ez a szolgáltatás az összes keresés 7% -át fogja érinteni, ami hatalmas szám.

(Ennek kontextusba helyezése érdekében a Google Penguin csak az összes lekérdezés 3,1% -át érintette.)

Nézzük meg, hogyan lehet optimalizálni ezt az új Google rangsorolási tényezőt.

Hogyan működik a Google Passage rangsor
A passzusok lehetővé teszik a Google számára, hogy egy adott oldal adott, releváns szakaszait rangsorolja. Nem csak maga az oldal.

(Olyan, mint a Featured Snippets leves verziója.)

Íme egy példa a Google szolgáltatásainak bejelentéséből:

Google – A szövegrészek megértése
Tehát ahelyett, hogy a Google CSAK egy teljes oldal relevanciáját venné figyelembe.

Mostantól az oldal egy adott szakaszának relevanciáját is növelni fogják.

Tehát a visszahivatkozások, az oldalon történő SEO, az UX jelek és a Google egyéb oldalszintű rangsorolási tényezői továbbra is érvényesek.

Az egyetlen különbség az, hogy egy oldalon most több esélye van a rangsorolásra. Vagyis feltételezve, hogy az oldal optimalizált és rendszerezett.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s