Google minőségi keresési követelményei


Általános irányelvek áttekintése

Az Általános Irányelvek elsősorban az oldalminőség (PageQuality PQ) és a Needs Met (NM) besorolást tartalmazzák; a fogalmak azonban sok más típusú minősítési feladathoz is fontosak. Rövidség kedvéért a „Keresési minőségi értékelők” kifejezésre „értékelőként” hivatkozunk ezekben az irányelvekben.

Bevezetés a keresési minőségi besorolásba 0.0

A keresési élmény

A világháló az online információk és tartalmak hatalmas gyűjteménye. Az internetes keresőmotorok hatékony módszert kínálnak az online univerzum felfedezésére. Az emberek sokféleképpen kereshetnek: az emberek beírhatnak szavakat a böngésző keresőmezőjébe, beszélhetnek mobiltelefondal vagy segédeszközzel, használhatják a keresőmotor automatikus kiegészítésének funkcióit, stb. Az emberek különféle célokra keresnek az interneten, kezdve egy gyors feladat a téma mélyebb kutatására. A keresés része lehet egy hosszú távú projektnek, például az otthoni átalakításnak vagy a nyaralás tervezésének.

A keresés akkor történhet, ha valaki unatkozik, és szórakozást keres, például [vicces videók] után kutat. A keresés egyetlen kérdés lehet, amelyet az ember életének kritikus pillanatában tesznek fel, például [mik a szívinfarktus tünetei?].

A keresőmotorok segítenek az embereknek megtalálni azt, amit keresnek. Ehhez a keresőmotoroknak sokféle hasznos, kiváló minőségű keresési eredményt kell megadniuk, a leghasznosabb sorrendben. A különböző típusú keresésekhez nagyon különböző típusú keresésekre van szükség.

Az orvosi keresési eredmények magas színvonalúak, hitelesek és megbízhatóak legyenek. Az “aranyos babaállat képek” keresési eredményeinek imádnivalóaknak kell lenniük. Egy adott webhely vagy weboldal keresési eredményeinek fent kell lennie a kívánt eredménynek.

A sok lehetséges jelentésű vagy sok szempontot magában foglaló kereséseknek sokféle eredményre van szükségük, amelyek tükrözik a jelentések és nézőpontok természetes sokféleségét.

Az emberek a világ minden tájáról keresőmotorokat használnak; ezért a keresési eredmények sokfélesége elengedhetetlen a keresést használók sokféleségének kielégítéséhez.

Például az embercsoportokra irányuló kereséseknek hasznos eredményeket kell felmutatniuk, amelyek a demográfiai háttér és kultúra sokféleségét képviselik. Végül a keresési eredmények segítenek az embereknek.

A keresési eredményeknek hiteles és megbízható információkat kell szolgáltatniuk, nem vezethetik félrevezető tartalommal az embereket.

A keresési eredmények lehetővé teszik az emberek számára, hogy megtalálják, amit keresnek, és ne lepjék meg az embereket kellemetlen, felkavaró, sértő vagy zavaró tartalommal. Káros, gyűlöletkeltő, erőszakos vagy szexuálisan kifejezett keresési eredmények csak akkor megfelelőek, ha az illető úgy fogalmazta meg a keresést, hogy világossá teszi, hogy ilyen típusú tartalmat keres, és nincs más ésszerű értelmezése a szavakban használt szavaknak.

0.1 A keresési minőség besorolása

A keresés minőségének értékeléseként segít értékelni a keresőmotorok minőségét az egész világon. A jó keresőmotorok olyan eredményeket adnak, amelyek hasznosak az emberek számára a saját nyelvükön és nyelvükön. Az Ön besorolásai nem befolyásolják közvetlenül, hogy egy adott weboldal, webhely vagy eredmény hogyan jelenik meg a Google Keresésben, és nem fognak bizonyos weboldalakat, webhelyeket vagy eredményeket felfelé vagy lefelé mozgatni a keresési eredményoldalon.

Ehelyett az Ön értékeléseivel mérjük, hogy a keresőmotor algoritmusai mennyire teljesítenek a keresések széles körében. A keresési minőség értékelési programjában betöltött szerepe részeként fontos, hogy ismerje és jól érezze magát a keresőmotor használatában.

Javasoljuk, hogy legyen szakértő a keresésben! Kísérletezzen például operátorok (például idézőjelek vagy kötőjel) használatával a keresések során, vagy próbálja meg használni a speciális keresési lehetőségeket.

Az oldal minőségének értékelése: A legfontosabb tényezők

Az alábbiakban felsoroljuk a legfontosabb tényezőket, amelyeket figyelembe kell venni az általános oldalminőség-besorolás kiválasztásakor:

● Az oldal célja

● Szakértelem, autoritás, megbízhatóság: Ez egy fontos minőségi jellemző. Használja kutatását az alábbi további tényezőkről, hogy tájékoztassa értékelését.

● Fő tartalmi minőség és mennyiség: Az értékelésnek a feladat URL céloldalán kell alapulnia.

● Webhelyinformációk / információk arról, hogy ki felelős az MC-ért: Keressen információkat a webhelyről, valamint az MC készítőjéről.

● Weboldal hírneve / hírneve arról, hogy ki felelős az MC-kért: Linkeket kapunk a hírnév kutatásához.

A minőségi értékelési irányelvek egy 168 oldalas útmutató, amely mindenre kiterjed, amelyet a Google keres a magas rangú keresési eredmények között.

A Google-nél egy körülbelül tízezer keresésminőség-besorolóból álló csapat az irányelvek alapján olyan helyszíni ellenőrzéseket végez, amelyek értékelik a rangsorolási algoritmusok teljesítményét az oldal minőségének értékelése során. Jennifer Slegg, a SEO szakértője az évek során sokat írt és beszélt a minőségi értékelési irányelvekről. 2018 augusztusában pedig jelentős változásokat észlelt a QRG-ben.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s