
Keresőmarketing Stratégia
1) A keresésből származó kattintások 85% -a organikus linkeken található. (Forrás: Google)
2) 2018 szeptemberében a számítógépekkel végzett Google-keresések 65% -a kattintást eredményezett egy organikus linkre. (Forrás: SparkToro ).
3) A Google-felhasználók 60% -a nem tudja azonosítani, hogy fizetett hirdetést vagy organikus linket lát-e. (Forrás: Search Engine Watch )
4) A Google keresési hirdetések 80% -kal növelhetik a márka ismertségét. (Forrás: Google )
5) Az emberek 63% -a azt mondja, hogy kattintanának egy Google-hirdetésre. (Forrás: Search Engine Land )
6) A PPC ( PPC =kattintás alapú hirdetések) hirdetésekből érkező látogatók 50% -kal nagyobb eséllyel vásárolnak valamit, mint az organikus látogatók. (Forrás:Unbouce)
7) A Google szerint a vállalkozások átlagosan 2 dollár bevételt keresnek minden fizetett hirdetésekre elköltött 1 dollárért a Google Ads szolgáltatásban. (Forrás: Google Economic Impact )
8) A Google lefedi a keresőmotorok piacának 76% -át. (Forrás: NetMarketShare )
9) A mobiltelefonról kereső felhasználók 70% -a közvetlenül a Google találati oldaláról hívja fel a vállalatot. (Forrás: DMR )
Szinte Romulus Loránd – Digital marketing strategist és SEO szakértő. Szakterületei a keresőoptimalizálás, Marketing stratégiák kidolgozása, PPC kampány tervezés és a E-mail Marketing. Ügyfelei között van több Nemzetközi márka és sok-sok magyar is, nagy hazai webshopok specialistája. Rendezvényszervezői múltja miatt sok Prémium rendezvényben is részt vesz. Teljes Online és Offline marketing kampányok specialistája.