9 tény a Online Marketingről


Keresőmarketing Stratégia

1) A  keresésből származó kattintások 85% -a organikus linkeken található. (Forrás: Google)

2)  2018 szeptemberében a számítógépekkel végzett Google-keresések 65% -a kattintást eredményezett egy organikus linkre. (Forrás:  SparkToro ).

3)  A Google-felhasználók 60% -a nem tudja azonosítani, hogy fizetett hirdetést vagy organikus linket lát-e. (Forrás:  Search Engine Watch )

4) A  Google keresési hirdetések 80% -kal növelhetik a márka ismertségét. (Forrás:  Google )

5)  Az emberek 63% -a azt mondja, hogy kattintanának egy Google-hirdetésre. (Forrás:  Search Engine Land )

6)  A PPC ( PPC =kattintás alapú hirdetések) hirdetésekből érkező látogatók 50% -kal nagyobb eséllyel vásárolnak valamit, mint az organikus látogatók. (Forrás:Unbouce)

7)  A Google szerint a vállalkozások átlagosan 2 dollár bevételt keresnek minden fizetett hirdetésekre elköltött 1 dollárért a Google Ads szolgáltatásban. (Forrás:  Google Economic Impact )

8) A  Google lefedi a keresőmotorok piacának 76% -át. (Forrás:  NetMarketShare )

9) A  mobiltelefonról kereső felhasználók 70% -a közvetlenül a Google találati oldaláról hívja fel a vállalatot. (Forrás:  DMR )

Szinte Romulus Loránd – Digital marketing strategist és SEO szakértő. Szakterületei a keresőoptimalizálás, Marketing stratégiák kidolgozása, PPC kampány tervezés és a E-mail Marketing. Ügyfelei között van több Nemzetközi márka és sok-sok magyar is, nagy hazai webshopok specialistája. Rendezvényszervezői múltja miatt sok Prémium rendezvényben is részt vesz. Teljes Online és Offline marketing kampányok specialistája.

Hozzászólás