Tudja, mennyire teljesít jól a webhelye?
A SEO szakértők megértik a rendszeres ellenőrzések fontosságát, de sokak számára, akik csak a SEO alapvető ismereteivel rendelkeznek, ez félelmetes feladatnak tűnhet. A mai digitális marketing világában azonban egyre fontosabb, hogy ezt világosan megértsük.
Ha tippeket keres a SEO audit elvégzéséhez, hogy többet megtudjon a legújabb Seo eszközökről, és kap néhány tippet a folyamat mögött meghúzódó kérdések megismeréséhez.
Mi is a Seo Audit?
A SEO Audit azaz ellenőrzés ellenőrzi webhelye állapotát, és ezzel megakadályozza a spam megjelenését, és javaslatokat tesz az optimalizáláshoz. A SEO auditok számos okból fontosak, nem utolsósorban azért, mert a Google gyakran módosítja algoritmusát az új technológiának és az új keresési mintáknak megfelelően.
Az alapos SEO ellenőrzés elvégzése alapvető kiindulási pont minden digitális marketingszakértő számára, függetlenül attól, hogy ezt házon belül végzi, vagy kiszervezi a feladatot. Ennek oka az, hogy lehetővé teszi a jelenlegi SEO erőfeszítések elemzését, függetlenül attól, hogy milyen bőséges vagy ritka, és azonnali lépéseket tehet a hibák javítására.
Azok a területek, amelyeket egy SEO ellenőrzés lefed:
A SEO audit lényegében a rendszer ellenőrzése annak ellenőrzése érdekében, mennyire jól működik a piaccal összehasonlítva.
Az alábbiakban bemutatjuk azokat a legfontosabb területeket, amelyekre a SEO ellenőrzés kiterjed:
Kulcsszóhasználat: Az ellenőrzés segít kideríteni, hogy a kulcsszóhasználat helyes-e, megfelelő-e és megfelelő-e az optimális forgalom elérése érdekében.
Látens szemantikus indexelés (LSI) kulcsszavak:
Az LSI olyan kifejezés, amely lényegében az adott keresés hátterére és szándékára utal. A kontextusba helyezve, ahogy a technológia, különösen az AI, fejlődik, képes egyre inkább megérteni a konkrét jelentést, és ezáltal valószínűleg gyakoribb módon könyvelni a másodlagos és a hosszú farok kulcsszavakat.
Organikus keresés rangsorolása: Ha szponzorált hirdetésekért fizet, akkor mindig érdemes megkeresnie a ráfordítások csökkentésének lehetőségeit. A SEO audit segítségével ellenőrizhető, hogy mennyire teljesít jól az organikus keresésekben, ezáltal csökkentve a fizetett hirdetések szükségességét. A keresés e részéből származó információkat felhasználhatja további stratégiák folytatására is, amelyek biztosítják az organikus elérhetőséget.
Tartson lépést a versenytársaival: A piacon lévő versenytársaknak rendszeresen ezt kell elvégezniük SEO rangsoruk, kulcsszóelhelyezésük és hasonlók ellenőrzése érdekében. Ellenőrzik a metacímkéket, linkeket és minden mást, tehát ahhoz, hogy lépést tudjon tartani velük, követnie kell a példát. Mindig tanuljon a legjobbaktól.
A problémás kód megértése: A SEO ellenőrzés segíthet a webhely hátoldalának áttekintésében olyan hibák és egyéb problémák szempontjából, amelyek lelassíthatják vagy tovább hajthatják le a keresési rangsorban. Szerezzen egy Seo és egy műszaki szakértőt, például egy webes fejlesztőt, és kérje fel, hogy segítsen Önnek.
Feltérképezés és webhely-ellenőrzések
Minden hatékony SEO ellenőrzés egy átfogó webhely-feltérképezéssel kezdődik. Ez lehetővé teszi a jelenlegi helyzet felmérését és a webhelyével kapcsolatos esetleges problémák azonosítását.
Jó gyakorlat havonta egyszer elvégezni az automatikus átvizsgálást, csak az alapvető tényezők, például a visszafordulási arány, a konverziók és az oldalmegtekintések figyelemmel kísérése céljából. Ez gyakran elég ahhoz, hogy felvegye a fontos kérdéseket, mint például az esetleges hibákat, például megszakadt hivatkozásokat, oldalcímeket és metaadatokat, vagy másolatot tartalmazó tartalmat. És ha jelentős problémákat talál, akkor forduljon szakemberhez a részletes ellenőrzés elvégzéséhez. Az alaposabb ellenőrzést évente kell elvégezni.
Ha átvizsgálja weboldalát vagy teljes ellenőrzést végez SEO szoftverekkel, akkor webhelyét kiértékelik, és hibákat találhat, valamint kulcsfontosságú mutatókat ad a webhely optimalizálásához a jobb SEO és a márkatudatosság növelése érdekében.
Ingyenes SEO ellenörző weboldalak: SEOPTIMER, WOORANK, UBERSUGGEST
Íme néhány kulcsfontosságú terület, amelyet SEO ellenőrzéskor figyelembe kell venni:
URL-szerkezet: Valamennyi URL-e egyedi, tiszta és egyszerű?
Tartalom: Az ön weboldala jól megírt, formázott, informatív és friss?
Metaleírások: Minden oldal egyedi és megfelelő hosszúságú?
Linkek: Van átlagosan 5 oldalanként oldalanként? Mindegyik működik?
Képek: A leírás pontos? ALT nem hiányozhat egy fotónál sem
Webhely felépítése: Világos és könnyű navigálni?
Egy alapos ellenőrzés során elemezni fogja a nyitóoldalt és annak kapcsolatát más oldalakkal, az oldal általános felhasználóbarát jellegét, a menüt, valamint azt, hogy a oldalon belüli hirdetések és a reklámcsíkok hatékonyak-e vagy sem.
Weboldal sebesség
Az oldalsebesség szintén fontos, ha SEO auditot kell elvégezni, és az oldal betöltési ideje számít. A gyors webhelysebesség elősegíti a pozitív felhasználói élményt, míg a lassú kétségtelenül magasabb visszafordulási arányokat eredményez a korlátozott figyelmet igénylő időszakban!
A Google PageSpeed Insights segítségével elemezze webhelyének sebességét, mivel az megjeleníti mind asztali, mind mobil eszközöket. A YSlow egy másik eszköz, amely ellenőrzi az Ön weboldalait, és olyan javaslatokat nyújt, amelyek könnyen megvalósíthatók, például a képek megfelelő formázása és tömörítése. Eközben a Pingdom webhelysebesség-teszt megvizsgálja az egyes weboldalak minden részét, és részletes listát nyújt az oldal elemeiről, azok méretéről és az egyes betöltési időkről.
A sebességteszt fontossága abban rejlik, hogy meg tudja határozni, hogy webhelye mely elemei akadályozzák a SEO szempontból. Miután megtudta, mely területeken kell javulnia, optimalizálhatja webhelye teljesítményét.
Értékelje fel webhelyének architektúráját felépítését
Egy másik tényező, amely javítja webhelye SEO-ját, ha jól értelmezhető és felhasználóbarát. Minél jobb az architektúra, annál jobb a felhasználói élmény, mind a webhely látogatói, mind a robotok között, amelyek feltérképezik a keresési rangsor meghatározásához.
Ez az oka annak, hogy egyértelmű, logikus, szervezett struktúrával rendelkezzen, amely tükröződik egy teljes, pontos webhelytérképben (amit elküld a webmester eszközökbe -sitemap beküldés). Ugyanilyen fontos az erős URL-struktúra. Szép url kötelező!
Győződjön meg arról, hogy a webhely hierarchiájára tökéletes, és tiszteletben tartja-e a tiszta és egyszerű elnevezési konvenciókat, lehetőleg minden szimbólumot vagy számot kerülve.
Az erős weboldal-architektúra egy másik eleme annak ellenőrzése, hogy minden fő weboldal felkerül-e a weboldal felső navigációs menüjébe, így ismét a webhely látogatói és a robotok mindent megtalálnak, amire szükségük van, egyszerűen és hatékonyan.
Content ellenőrzés
Ellenőrizze webhelyének tartalmát
A tartalom alapvető fontosságú az oldalon megjelenő SEO tényező, és erőteljesen befolyásolja webhelye hatékonyságát. A Google rendszeresen frissített, egyedi tartalom támogatója, amely megfelel a kereső igényeinek és preferenciáinak. Ez azt jelenti, hogy meg kell győződnie arról, hogy webhelye tartalma megfelel-e ennek a rövid információnak, így élvezheti a márka fokozott láthatóságát és a magasabb rangsorolást.
A tartalom létrehozásakor a kulcsszavakat következetesen, természetes módon kell használni. Egyensúlyt kell találnia a célzott kulcsszavak használata között. A SEO-tartalom létrehozásakor az érték és a relevancia kulcsfontosságú!
Folytatás hamarosan a SEO Audit további fontos részeivel.