Eddig ilyen kiemelése csak a Wikipédiának volt de a Google ezt most kiterjeszti minden olyan oldalra ahol választ kaphatunk a kérdésünkre!
Kiemelt részletek a keresésekben
Amikor a felhasználó feltesz egy kérdést a Google Keresésben, az egyik keresési eredmény megjelenhet a keresési eredményoldal tetején lévő speciális kiemelt részlet szakaszban. Ez a szakasz tartalmazza a weboldalról származó válasz kivonatolt összegzését, az oldalra mutató linket, az oldal címét és URL-jét. A kiemelt részlet nagyjából így néz ki az oldalon:
Honnan származik az összegzett válasz?
Az összegzés azaz a kiemelés programozott módon kinyert részlet arról, amit a látogatók látnak a weboldalán. A kiemelt részlet azért más, mert úgy van kialakítva, hogy felkeltse a felhasználó figyelmét az eredményoldalon. Amikor a rendszer felismeri, hogy a lekérdezésben kérdést tesznek fel, programozott módon megkeresi a kérdést megválaszoló oldalakat, majd a legjobb találatot kiemelt részletként megjeleníti a keresési eredményekben. Tehát ha olyan kérdést teszel fel a weboldalon amit más nem csinált még meg akkor előnyre tehetsz szert.
A keresési eredményekhez hasonlóan a kiemelt részletek nem a Google nézeteit és véleményét tükrözik, hanem a részletet tartalmazó webhelyét. A Google Folyamatosan azon dolgozik, hogy javítsa a leghasznosabb részletek megtalálásának módját, így a keresési eredmények időről időre változhatnak. Ha nem ért egyet a válasszal bármelyik kiemelt részletről küldhet visszajelzést a doboz alján lévő „Visszajelzés küldése” linkre kattintva.
A kiemelt részletek kikapcsolása
A kiemelt részleteket úgy kapcsolhatja ki, hogy a <meta name="googlebot" content="nosnippet">
címkével letiltja a részletek készítésének lehetőségét oldalán. Ez az oldal összes részletét eltávolítja, beleértve a szokásos keresési eredményeket is.
Hogyan jelölhetem meg az oldalamat kiemelt részletként?
Ön ezt nem tudja megtenni. A Google programozott módon állapítja meg, hogy az oldalak tartalmazzák-e a valószínű választ a felhasználó kérdésére, és megjeleníti a találatot kiemelt részletként.
Ez része a Tudásgráfnak?
Nem, ez átlagos keresési találat, amely különleges elrendezés révén van kiemelve.
Ez is a tartalom marketing egy fő pillére lehet a jövőben! Jó lesz ha résen lesztek és még időben elkezditek! ITT találtok még több infót a bővített találatokról https://developers.google.com/search/docs/guides/search-gallery
TESZT https://search.google.com/test/rich-results?hl=HU

Google bővített találatok