5 SEO Trend


1. Mobil első indexelés

A mobil első indexelés azt jelenti, hogy a Google az oldal mobil verzióját használja indexeléshez és rangsoroláshoz. 2018 márciusától kezdődően a Google elindította a webhelyek mobil-első indexre történő áttelepítését. Előfordulhat, hogy a Search Console már értesítette Önt erről.

Ne feledje, hogy a mobil első index nem csak „csak mobil”. A mobil és az asztali verzióknak még mindig van egy indexe. Azonban a „mobil-első” teljes hangzás azt jelenti, hogy a Google a mobil változatokat használja a webhely áttelepítése után.

Akcióterv:

Bármilyen mobil verzió típusa rendben van. A Google trendjeinek elemzője, John Mueller megemlítette: „Ha reagálni szeretne, akkor jobb, ha a mobil első indítása előtt”. Tehát, ha a webhelye még nem költözött be, és átgondolt már, akkor most tegye meg. Továbbá, a Google határozottan javasolja az m-pont ellen és az ugyanazon az oldalon való reagálást, mivel zavarja a bejárókat.
Ahhoz, hogy megértsük, hogyan látják a keresőmotorok a mobiloldalakat, feltérképezhetik őket mobil botokkal. Például a WebSite Auditor meg tudja csinálni ezt az Ön számára:

Kövesse nyomon a mobil oldalak betöltési sebességét. Könnyű a PageSpeed ​​Insights segítségével.
Rendszeresen ellenőrizze, hogy oldalai kifogástalan felhasználói élményt nyújtanak-e. Ehhez a feladathoz használhatja szakembert

2. Weboldalsebesség Page Speed

218 Júliusban – a mobil oldal sebessége a mobil rangsoroló tényezőjévé vált.

Ez a döntő változás megértéséhez szükséges, hogy a Google számára milyen mérőszámok vonatkozzanak az oldalsebesség értékelésére.

Történelmileg, ha a PageSpeed ​​Insights elemzés során elemezték, egy webhelyet csak technikai paraméterek alapján értékeltek. Most mind az asztali, mind a mobil számára két különböző mutató szerint osztályozva: optimalizálás és egy újabb, a sebesség.

A játékváltoztató rész itt az, hogy a fordulatszám-pontszám jön létre. A metrikus adatok a Chrome felhasználói élmény jelentéséből származnak, a valós felhasználók teljesítményadatbázisából. Ez tükrözi, hogy a webhely hogyan tölti be az egyes látogatókat. Nyilvánvalóan nehéz mérni, hogy az egyes látogatói eszközök milyen gyorsan töltik be a webhelyét. Ennek eredményeképpen a mérés nem lehetséges helyi tesztek segítségével.

Ami az optimalizálási pontszámot illeti, teljesen szabályozhatja az összes olyan problémát, amely megakadályozza a webhely gyors betöltését.

Tehát, melyik metrikának van a legerősebb hatása a rangsorra? A SEO PowerSuite által készített mobil oldalsebesség-kísérlet szerint az oldal optimalizálási pontszámának és a SERP-ben elfoglalt pozíciójának korrelációja erős (0,97). És nincs összefüggés az oldal pozíciója és a Speed ​​pontszám között. Más szóval, most a Google lassan értékelheti webhelyét, de a rangsorok ugyanazok maradnak.

A sebességmérő azonban valami új, ezért egyértelmű, hogy a Google teszteli. Idővel ezek a korrelációk változhatnak.

Akcióterv:

Az optimalizálási pontszám a rangsorolás szempontjából fontos. Szerencsére a webhely optimalizálása és az eredménykövetés teljesen a kezedben van. A Google szépen ajánlotta az ajánlásokat. Az Optimalizálási pontszám javítására vonatkozó részletesebb útmutatót is megtekintheti.

seol
3. Márka mint rangsoroló jel

Gary Illyes, a Google Webmester Trendek elemzője kijelentette a Pubconban, hogy a Google az online márkát használja a keresési algoritmusokban. Kétféleképpen használhatja a márkát rangsoroló jelként.

Először is, a nem kapcsolt márkán keresztül a keresőmotor megtudja, hogy a márka egy egysége. Azáltal, hogy tovább elemzi az összes megemlítő tulajdonságot, a Google jobb képet kap a hatóságáról egy adott területen.

Másodszor, az egyes összetevők hangulatát és kontextusát illetően: hírnév, bizalom, reklám, panaszkezelés stb. A Google megtanulja, hogy a rosszat megmondja a jónak. A Keresési Minőségi Irányelvek például azt állítják, hogy a rangsorolás jó hírnevét jelenti. Következésképpen a márkajelzésekkel kapcsolatos hangulat befolyásolhatja a webhely ranglistáját.

Akcióterv:

A visszafelé mutató linkek továbbra is erős rangsoroló jelek. Azonban a kapcsolatok gyors építése ritkán fehér kalapot jelent. Akkor használja a kapcsolatlan linkek erejét. Ha természetes lehetősége van, említse meg márkanevét online.
Élvezze a hírnevét. Próbálja meg kezelni a vásárlók fájdalmát a márkával. Vegyen részt boldog ügyfelekkel is. Ehhez nyomon követheti márkáját online. Próbáld meg az Awario felügyeleti eszközt az ilyen internetes kapcsolat nélküli találatok megtalálásához.

Keresse meg azokat a befolyásolókat, amelyek készen állnak Önröl beszélni (de akik még nem vették észre), vagy akik már beszélnek a márkáról. Az Awario eszköz mindent tartalmaz, ami itt is segíthet.


Nézzd meg a versenytársaid. A stratégiáik megfordításával a saját SEO-erőfeszítéseidet  Ehhez nézd meg a versenytársak márka pozicióját.

4. GDPR
Fogadjunk, hogy idén tavasszal bosszús voltál, amikor a postafiókod tele volt GDPR és adatvédelmi irányelvekkel. Mi ez az egész?

A GDPR az Európai Unióban elfogadott általános adatvédelmi rendelete. Rendkívül roppant problémát szabályoz – aki tulajdonosa az online interakciók által létrehozott adatoknak. Következésképpen a felhasználók kérhetik, hogy lássák, milyen személyes adatokkal rendelkezik a vállalat, és kérje annak korrekcióját vagy exportálását. Ha egy vállalat nem felel meg a szabályoknak, akkor súlyos bírságokkal (20 millió euró, vagyis a vállalat éves nyereségének 4% -a) érhető el. Hozzáteszem itthon ez nem fog megvalósulni szinte seha ! Ahoz hogy ilyen büntetést kapjon valaki nagyon sokat kell spamelnie és nemcsak itthoni címekre hanem külföldiekre is.

Legfőképp a multiknak kell megfelelniük a GDPR-nak és azoknak a cégeknek akik sok adatot kérnek-kezelnek az ügyfelektől, mint . a szolgáltató cégek és orvosi intézmények.

Ez a rendelet érinti az EU vállalatait és ügyfeleit. A nemzetközi vállalatoknak azonban meg kell felelniük a GDPR-nek. Ennek eredményeként a Google úgy döntött, hogy módosítja az Analytics szolgáltatásait. A személyes adatok összegyűjtése után 26 hónap elteltével lejár. Ezek az adatok tartalmazzák a demográfiai és affinitási adatokat (korábban tartósan), és nem tartalmaznak munkamenetet és célbefejezést. Azonban minden webhelytulajdonos megváltoztathatja az adatgyűjtés alapértelmezett időtartamát. Ezenkívül lehetőség van az egyes felhasználók adatainak törlésére a kérésük alapján.

Akcióterv:

Ha nincs európai ügyfele:

A Google Analytics alkalmazásban a „nem automatikusan lejár” opcióra válthat. Ügyeljen arra, hogy ezáltal a Google megrázza a felhasználó adatvédelmi felelősségét. Ezen túlmenően ezek a felhasználói adatkezelési erőfeszítések az EU-n kívül is kiterjedhetnek.

5. Amazon

Először is, az Amazon nem egy univerzális keresőmotor. Ez egy olyan kereső, mint a Google, de az Amazon oldalakon belüli keresésre szolgál.  Nos, egyre több ember megy egyenesen az Amazonba, hogy vásároljon. Egy tanulmány szerint a fogyasztók 56% -a látogatja meg először az Amazon-t. Azokban az országokban ahol van! UK, DE, SP

Ezek az adatok azt mutatják, hogy az Amazon az e-kereskedelem Google-jává válik. Ez azt jelenti, hogy ha valamit elad, és nem az Amazon-on, akkor a potenciális ügyfelek 56% -ában hiányzik.

Ha tehát könyvek, zene, elektronika stb. Eladója, akkor az optimalizálás az Amazon számára a SEO stratégiájában.

Akcióterv:

1. Futtassa a kulcsszókutatást. Ahhoz, használja az Amazon-t. A Rank Tracker például az Amazon Autocomplete kulcsszókutatási eszközzel rendelkezik:

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s