E-Mail Marketing tények és tévhitek
Ismételd meg az havonta az e-mail kiküldést, és írj olyan e-maileket, amelyeket az emberek ténylegesen el akarnak olvasni. És akkor tényleg vásárolnak majd tőled..Teljes marketing terv készítése
Egy szabványos marketingcsatorna így néz ki:
Vannak TOFU (Top Of Tunnel) tevékenységek, mint a hirdetési stratégiák, a tartalommarketing, a befolyásoló marketing kampányok és a szájról szájra utalások.
A BOFU (Bottom of Tunnel) az elkötelezettség konverziós célzott marketingszolgáltatás, például célzott e-mail kampányokat vesz fel címkézéssel és szegmentálással
Könnyedén 10X az eredményeket kapja ki az e-mailben, mivel a stratégiaibb, hogy hogyan használja azt mozgatni az embereket a csatorna.
Először meg kell tervezni, hogy a csatorna hogyan néz ki. A fizikai termékek és a digitális termékek különböző csatornákkal rendelkeznek, mivel a szállítási mód különbözik (szállítva az interneten keresztül), de az e-mail előfizetők alapcsatornája így fog kinézni:
Az előfizető egy felugró űrlapon válaszol. Itt megjelenik egy eyedi akció egy kuponkóddal
A kedvezményes kóddal megerősítő e-mailt kapnak.
Elindítanak egy nyomon követési sorozatot, amely a kedvezményre emlékeztet.
Ezeket “prospektusnak” nevezik.
Hozzáadta hírlevél szegmenséhez.
Most itt jön a tölcsér mágia.
Tekintse meg a potenciális termékvásárló-tölcsért:
Az ügyfél vásárol egy terméket az online áruházon keresztül.
Kapják meg az “ügyfél” címkét a profiljukhoz.
A “prospect” címkét eltávolítják a profiljukról.
Hozzá vannak adva az “ügyfél” szegmenshez.
Az „ügyfél” szegmens van beállítva, hogy menjen egyenesen a „vásárlás utáni” szekvencia (rendelés-visszaigazolás és köszönöm, szállítási visszaigazolást, a vevői elégedettség felmérés, a termék felülvizsgálati kérelem, és így tovább).
Innen az ügyfelek sok különböző útra indulhatnak. Közvetlenül egy winback sorozathoz juthatnak.