Miért fontos a e-mail marketing ?


E-Mail Marketing tények és tévhitek

Az ügyfelek 91% -a szeretne hallani azokról a vállalatokról, amelyekkel üzleti kapcsolatban áll. Ez már elkerülhetetlen a modern e-kereskedelmi marketing világban.

Manapság e-mailek fogadása 320% -kal több bevételt eredményez, mint a rendszeres promóciós e-mailek. Szinte minden eCommerce webhely összegyűjti az alkalmi böngészők és a lelkes vásárlók e-mail címét.

Mégis sok webshop tulajdonos rettenetes gyanúval és fenntartással van a e-mail marketing iránt, .


Ismételd meg az havonta az e-mail kiküldést, és írj olyan e-maileket, amelyeket az emberek ténylegesen el akarnak olvasni. És akkor tényleg vásárolnak majd tőled..
Teljes marketing terv készítése
Egy szabványos marketingcsatorna így néz ki:

Vannak TOFU (Top Of Tunnel) tevékenységek, mint a hirdetési stratégiák, a tartalommarketing, a befolyásoló marketing kampányok és a szájról szájra utalások.

A BOFU (Bottom of Tunnel) az elkötelezettség konverziós célzott marketingszolgáltatás, például célzott e-mail kampányokat vesz fel címkézéssel és szegmentálással

Könnyedén 10X az eredményeket kapja ki az e-mailben, mivel a stratégiaibb, hogy hogyan használja azt mozgatni az embereket a csatorna.

Először meg kell tervezni, hogy a csatorna hogyan néz ki. A fizikai termékek és a digitális termékek különböző csatornákkal rendelkeznek, mivel a szállítási mód különbözik (szállítva az interneten keresztül), de az e-mail előfizetők alapcsatornája így fog kinézni:

Az előfizető egy felugró űrlapon válaszol. Itt megjelenik egy eyedi akció egy kuponkóddal

A kedvezményes kóddal megerősítő e-mailt kapnak.

Elindítanak egy nyomon követési sorozatot, amely a kedvezményre emlékeztet.

Ezeket “prospektusnak” nevezik.

Hozzáadta hírlevél szegmenséhez.

Most itt jön a tölcsér mágia.

Tekintse meg a potenciális termékvásárló-tölcsért:

Az ügyfél vásárol egy terméket az online áruházon keresztül.

Kapják meg az “ügyfél” címkét a profiljukhoz.

A “prospect” címkét eltávolítják a profiljukról.

Hozzá vannak adva az “ügyfél” szegmenshez.

Az „ügyfél” szegmens van beállítva, hogy menjen egyenesen a „vásárlás utáni” szekvencia (rendelés-visszaigazolás és köszönöm, szállítási visszaigazolást, a vevői elégedettség felmérés, a termék felülvizsgálati kérelem, és így tovább).

Innen az ügyfelek sok különböző útra indulhatnak. Közvetlenül egy winback sorozathoz juthatnak.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s