7 SEO TREND


SEO

Keresőoptimalizás 2018-ban

1.KÉPEK és VIDEÓK

A videó és a kép keresés jelentősen javulni fog. Fokozatosan az online interakciók egyre inkább vizuálissá váltak. Az utóbbi években a gyorsabb internetsebesség, a vizuálisabb társadalmi média platformok és a nagyközönség arra törekszik, hogy több képet és videót vegyenek fel, ami a vizuális online interakciók növekedéséhez vezetett. Ennek megfelelően úgy gondolom, hogy némi változást észlelünk, hogy a Google és más keresők hogyan kezelik a képeket és videókat egy online környezetben. Az új kezdők, mint például a Moodstocks és az Eyefluence (mindkettőt a Google szerezte meg) igyekezett pontosabban felismerni a vizuális elemeket a képeken és videókon, vagy javítani akarták a felhasználókkal folytatott interakciókat. Nem tudom pontosan, hogy mi változik ezekben a startupokban, pontosan, de fogadni fogunk, hogy hatalmas javulást tapasztalunk a keresési kifinomultság terén a vizuális eszközök számára.

 

2. A tudásgrafika dominálna. Néhány éve a Google folyamatosan növeli a kiemelt kódrészletek gyakoriságát és egyedi jellegét – a kérdezők által a keresési lekérdezésekben feltett kérdésekre adott tömör válaszokat. Mégis, csak a múlt hónapban, a kiemelt kódrészletek gyakorisága jelentősen csökkent, látszólag helyettesítettek a Tudásgrafika mezőben talált egyenértékű válaszokkal. Úgy gondolom, hogy ez az esemény a Google Tudásgrafika felemelkedését és esetleges dominanciáját hordozhatja, és helyettesíti az aktuálisan betöltött szerepköreinek helyét, annak érdekében, hogy még jobb és következetesebb válaszokat biztosítson a felhasználóknak.

3.HANG ALAPU KERESÉS

A hangalapú keresés jelentősen nőni fog az intelligens hangszórók értékesítésének növekedésével. Van egy okos hangszóró? Ha nem, fogadom, hogy legalább néhány embert ismersz. Az intelligens hangsugárzók értékesítése, hasonlóan az Amazon Echo és a Google Home szolgáltatásához, 2017-ben emelkedett, és az eladások valószínűleg tovább növekednek 2018-ban, ahogy újabb modellek indulnak. Mivel ezek a hangszórók hanggal aktiválódnak, és szóbeli keresési eredményeket nyújtanak, a felhasználók egyre inkább használják a keresőmotorok eredményeinek kölcsönhatását csak hangjukkal és füleikkel. Ez drasztikusan megváltoztathatja az általunk látott lekérdezések típusát, és átformálhatja, hogyan gondolkodnak a vállalkozások a SERP-kről (mivel ezek többé már nem lehetnek vizuálisak).

4. Az egyedi testreszabás megváltoztatja a sok rangsor számításának módját. A Google a személyre szabott keresési eredmények fejlesztését szolgálta egy évtized jobb részében, az egyedi keresési előzményekre, böngésző cookie-kra és egyéb információkra támaszkodva, hogy jobb, személyre szabottabb SERP-ket biztosítson az egyének számára. Az intelligens hangszórók megjelenésével, a keresési kényelem és a technológiai kifinomultság növelésével a személyre szabási tényező 2018-ban valószínűleg még tovább növekszik,

5. A gépi tanulás meg fogja adni a hagyományos keresési algoritmus frissítéseinek végét. RankBrain továbbra is a Google legmélyebb merülése a gépi tanuláshoz – legalábbis annak a keresési algoritmájához kapcsolódva. Ábécé, a Google anyavállalata azonban jelentősen fektetett a gépi tanulásba és az AI-ba az elmúlt években. Bár a Google nem adott  hivatalos híreket arról, hogy mikor, vagy ha több gépi tanulási frissítést tervez a mag-algoritmus számára, 2018 végére gondolom, a gépi tanulás nagyobb hatása lesz a tipikus keresési eredményeknél . Végül, bár valószínűleg évek múlva, az algoritmus frissítései teljesen elhalványulnak, a gépi tanulás által végrehajtott automatizált, folyamatos és iteratív algoritmus frissítési folyamat javára.

6. A SEO kiterjeszti a Google-t és a Bing-et is. Az utóbbi években egyre nagyobb trendet tapasztaltam a Google-n kívüli helyek rangsorolásában. A Google továbbra is uralja a keresőmotor szféráját, és messze a legnépszerűbb keresési platform maradt, de a harmadik felek, mint például a Yelp és az Amazon, valamint a digitális asszisztensek, mint a Siri, lépett be a megfelelő keresőmotorokká. Ha azt szeretné, hogy a felhasználók kereséseinek nagyobb hányadát meg lehessen találni, és bemutatkozzon a legszélesebb közönség számára, 2018-ban elkezdheti gondolkodni a Google hatókörén kívül.

7. A hiperlokális eredmények nagyon meg fognak nőni.Vártam, hogy a 2017-es év a hiperlokális marketing első nagy éve legyen (mint sok más szakértő is);

A “hiperlokális” kifejezés arra utal, hogy az ügyfelek célzási folyamata (vagy a keresési eredmények bemutatása) a fizikai közelségen alapul, egészen egy blokk azaz körzet vagy kerület sugaráig. Elképzelésem szerint 2018 végéig több mobil használattal, mint valaha, és a VR és AR növekvő jelentősége miatt a helyi SEO-ban részt vevő vállalatoknak többet kell tenniük a hiperlocális kulcsszavak megcélzására és a lokálisan releváns megjelenések optimalizálására.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s