Mielőtt bárki leszerződne egy Online Marketing Ügynökséggel jobb ha tudja mit lehet mit nem! Itt röviden pár nagyon fontos infó amit sokan sajnos nem tartanak be!
Tiltott tevékenységek
Hamis, félrevezető, vagy irreális állítások
Szeretnénk, ha a hirdetők a harmadik félként működő partnerekkel való munkával kapcsolatban megalapozott döntéseket hoznának. Ez azt jelenti, hogy Önnek őszintén és a valóságnak megfelelően kell ismertetnie cégét, szolgáltatásait, az ezekhez kapcsolódó költségeket és a hirdetők által elvárható eredményeket. Ne tegyen hamis, félrevezető, vagy irreális állításokat.
Példák Amit nem állíthat egy Ügynökség sem!
- Google-lal közös üzleti viszony hamis állítása
- a Google rendszer első helyén való elhelyezés garantálása
- annak állítása, hogy a hirdetések minden esetben megjelennek a Google keresőben
- ingyenes Google termékeknek fizetős beillesztésű termékekként való megjelenítése
- hamis állítások az AdWords költségek kiszámításának módjáról
- korlátlan számú kattintás kínálása
Zaklató, sértő vagy megbízhatatlan viselkedés
A hirdetők számára a harmadik fél partnernek ugyanolyan kiváló szolgáltatást kell nyújtania, mintha közvetlenül a Google-lal dolgoznának. Tehát ne használjon zaklató, sértő, vagy megbízhatatlan taktikát a potenciális vagy meglévő ügyfelekkel szemben.
Példák:
- potenciális vásárlók többszöri, előre meg nem beszélt hívása
- indokolatlan nyomásgyakorlás a hirdetőkre, az ügynökségnél való regisztráció vagy további megbízások érdekében
- Google minősítő vizsgák másokkal történő elvégeztetése az Ön nevében
- adathalászat
- AdWords-kuponok kínálata fizetés ellenében
Az irányelvekkel kapcsolatos néhány fontos szabály és tilalom | ||||||||
|
||||||||
|